Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok.

Husker jeg hadde med meg det på hytta til x'en en sommer.. foreldrene hans så det og lurte på hva jeg skulle med varmeflaske om sommeren.. :ler:

Så begynte x'en min å forklare for dem... :flau:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Husker jeg hadde med meg det på hytta til x'en en sommer.. foreldrene hans så det og lurte på hva jeg skulle med varmeflaske om sommeren.. :ler:

Så begynte x'en min å forklare for dem... :flau:

Hva forklarte han da? :ler:

Skrevet

Litt av hvert.. :ler:

Si det da :hoppe: Nysgjerrig

Skrevet

Du har funnet fram popcornet ja. :ler:

Skrevet

Javel da.. :klaske:

Han la ut i det vide og brede om at jeg ble så dårlig når jeg hadde mensen så jeg måtte ta masse smertestillende.. og derfor var jeg litt blek og sånn sa han. Og ja, foreldrene måtte si seg enige i det da, jeg var jo litt blek... :daane:

Og derfor måtte jeg ha varmeflaske om natta.. Jeg ble LIIITT flau da kan man si...

Skrevet

Javel da.. :klaske:

Han la ut i det vide og brede om at jeg ble så dårlig når jeg hadde mensen så jeg måtte ta masse smertestillende.. og derfor var jeg litt blek og sånn sa han. Og ja, foreldrene måtte si seg enige i det da, jeg var jo litt blek... :daane:

Og derfor måtte jeg ha varmeflaske om natta.. Jeg ble LIIITT flau da kan man si...

:hoho: :hoho: Dakar Mia da :hug: Sånt blir man flau av ja :troest: kjefte du på han etterpå? :ler:

Skrevet
:ler: nei jeg gjorde ikke det.. jeg sa vel at han trengte ikke å fortelle ALT liksom. Da sa han: Åjoda jeg har fortalt foreldrene mine mye rart jeg... :daane:
Skrevet
:fnise: Jeg så for meg noe helt annet han gjorde med den varmeflaska :hoho:
Skrevet

:ler: nei jeg gjorde ikke det.. jeg sa vel at han trengte ikke å fortelle ALT liksom. Da sa han: Åjoda jeg har fortalt foreldrene mine mye rart jeg... :daane:

:hoho::skratte:

Hva så du for deg GURIANNE? :skratte:

Skrevet

:lol::daane:

Hva så du for deg GURIANNE? :skratte:

Nei, hallo, hva tror du JEG så for meg liksom. :lol:

Skrevet

At han knulla varmeflaska? :hoho:

Det hadde han ikke klart for å si det sånn. Den har for stor åpning! :skratte:

Nei nå er jeg slem...

Skrevet

Du tenkte på DET med vannflaska ja :skratte: :skratte: :hoho: Du altså :5:

Mia da :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...