Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Men jeg bruker et annet navn. Du skjønner det når du ser det ;)

Aiaiai, så nervepirrende :hoho:

Takkf or kampen :hug:

Skrevet

Fader! Jegt trodde kongen var dronninga. Trodde jeg hadde skikkelig taket på deg, og så bare BAM så flytta kongen din 4 felt! :hoho:

Skrevet

:ler: Artig. Jeg vil også spille mot deg. :jolie:

Men det er det ingen vits i. Blir nok sjakk matt etter 3 trekk. :hoho:

K82 går aldri for noe quick win, så det hadde nok ikke skjedd :kose:

Skrevet

Fader! Jegt trodde kongen var dronninga. Trodde jeg hadde skikkelig taket på deg, og så bare BAM så flytta kongen din 4 felt! :hoho:

Åja :hoho: Det var jo dumt da :klaske:

Men morro å spille da :5: selv om jeg får løpepuls og blir veldig nervøs hver gang :fnise:

Skrevet

Vant du kristian?

A gentleman never tels :jolie:

Skrevet

Jeg skjønte på måten du skrev på at du vant. Dessuten heter det TELLS. :nigo:

Skrevet

Åja :hoho: Det var jo dumt da :klaske:

Men morro å spille da :5: selv om jeg får løpepuls og blir veldig nervøs hver gang :fnise:

:ler: Der serru, jeg veit ikke hvilken plass de står på engang :hoho:

Jeg så du var nervøs :lur:

Skrevet

Jeg skjønte på måten du skrev på at du vant. Dessuten heter det TELLS. :nigo:

Heter det ikke TELL? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Okay, tells da Mia :ler:

Det var jo dumt du trodde det var kongen da Gurine :klaske: Men det hadde jo vært usaklig at jeg beskytat dronninga mi (sperret den inn) da :ler: Du burde skjønt og sett det var kongen (kremt..nye briller :ler: )

Ja, jeg tok og dobbeltsjekket litt, og tok zero sjangser merket jeg :fnise: og de "vanlige" linjene mine på bordet uteble, men det er som jeg sa sist i forhold til det med åpninger og sånn. Men kjempemorro å spille med deg :gave::klem:

Å du er jo flink :opplyser:

Gjest hogwash
Skrevet

God aften K! :vinke:

Hvis du ikke bladde langt nok bak må jeg minne på at UFC 133 var godsaker ;)

Skrevet

God aften K! :vinke:

Hvis du ikke bladde langt nok bak må jeg minne på at UFC 133 var godsaker ;)

Jo, jeg bladde langt nok bak, men glemte å sjekke det :klaske::helen: Will do it now :Nikke:

Skrevet

Okay, tells da Mia :ler:

Det var jo dumt du trodde det var kongen da Gurine :klaske: Men det hadde jo vært usaklig at jeg beskytat dronninga mi (sperret den inn) da :ler: Du burde skjønt og sett det var kongen (kremt..nye briller :ler: )

Ja, jeg tok og dobbeltsjekket litt, og tok zero sjangser merket jeg :fnise: og de "vanlige" linjene mine på bordet uteble, men det er som jeg sa sist i forhold til det med åpninger og sånn. Men kjempemorro å spille med deg :gave::klem:

Å du er jo flink :opplyser:

Ja, men hallo. Det kunne jo være et supertriks du hadde lært deg da. Jeg kunne vel ikke vite det :ler: Brillene mine er helt fine tenk :jolie:

Moro å spille med deg også! Og du er så søt som sier at jeg er flink :rodmer::fnise:

Skrevet

Ja, men hallo. Det kunne jo være et supertriks du hadde lært deg da. Jeg kunne vel ikke vite det :ler: Brillene mine er helt fine tenk :jolie:

Moro å spille med deg også! Og du er så søt som sier at jeg er flink :rodmer::fnise:

Sånn sett ja :fnise: Var i alle fall kongen jeg ville beskytte mot dine angrep :lur:

Så bra :strix: Å takk, k82 mener det også :klem:

Skrevet (endret)

Sånn sett ja :fnise: Var i alle fall kongen jeg ville beskytte mot dine angrep :lur:

Så bra :strix: Å takk, k82 mener det også :klem:

Ja, det er vel naturlig. Men å fjerne bonden som står foran kongen sier jo ikke noe om hvem som er kongen da hvis du skjønner. Den sto ikke akkurat alene :fnise: Jeg trodde bare kongen sto på andre siden. Av en eller annen grunn :klo:

:klem:

Endret av Guriane
Skrevet

Ja, det er vel naturlig. Men å fjerne bonden som står foran kongen sier jo ikke noe om hvem som er kongen da hvis du skjønner. Den sto ikke akkurat alene :fnise: Jeg trodde bare kongen sto på andre siden. Av en eller annen grunn :klo:

:klem:

Nei, jeg skjønner Gurine tankegangen :ler::kose: Det må du huske på neste gang da (også nye briller så du ser forskjell på konge og dame brikka :engel:)

Neida :klemmer:

Skrevet

Nei, jeg skjønner Gurine tankegangen :ler::kose: Det må du huske på neste gang da (også nye briller så du ser forskjell på konge og dame brikka :engel:)

Neida :klemmer:

Jeg prøvde ikke å gjemme kongen min for eksempel :jolie: Jeg så jo forskjell på dem dah, men jeg hadde misforstått hvem som var hvem i utgangspunktet :fnise::sjenert:

Skrevet

Jeg prøvde ikke å gjemme kongen min for eksempel :jolie: Jeg så jo forskjell på dem dah, men jeg hadde misforstått hvem som var hvem i utgangspunktet :fnise::sjenert:

Nei, men du hadde den jo bak bøndene da :nigo: Så den sto jo greit der, selv om det er farligere å ha den på midten, enn på en av kantene :jepp:

:fnise: du er nå søt du også :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...