Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært borte for lenge. Skjønner ingenting :fnise:

Jeg tar frem :vin: og sier :skaal: i stedet :skya:

Skrevet

Du har ikke gått glipp av noe. Jeg driver bare og skravler litt med Gutt når han er innom. :jepp:

Skrevet

:vinke::bolledeig:

Klart jeg syns det Gurine :klem:

:hoho: akkurat det skjønner jeg Al - det med gamle menn i spandex. Men jeg må ta meg sammen med den """diskre""" gloinga mi as. Her om dagen (ikke :hjerte: butikkdama altså) handlet jeg med en annen butikkdame :sikle: hun hadde så store fine pupper at jeg bare :hakeslepp: tok meg i at jeg tittet mer på de enn på ansiktet når jeg snakka med henne..og når hun skulle hente noen flere varer, merket hun nok at øynene mine brente på rompa hennes :skratte: Hun var deilig, so aint no way controling the :sikle: !

I dag prøvde jeg meg på en online sjakk computer som jeg uten noe extremt stor grad av konsentrasjon faktisk knuste på level Hard :bolledeig:http://www.shredderchess.com/play-chess-online.html

Drama her eller? Gutten, du må være snill med Mia :opplyser:

Skrevet

Klart jeg syns det Gurine :klem:

:hoho: akkurat det skjønner jeg Al - det med gamle menn i spandex. Men jeg må ta meg sammen med den """diskre""" gloinga mi as. Her om dagen (ikke :hjerte: butikkdama altså) handlet jeg med en annen butikkdame :sikle: hun hadde så store fine pupper at jeg bare :hakeslepp: tok meg i at jeg tittet mer på de enn på ansiktet når jeg snakka med henne..og når hun skulle hente noen flere varer, merket hun nok at øynene mine brente på rompa hennes :skratte: Hun var deilig, so aint no way controling the :sikle: !

Du er deg selv lik :fnise:

Når skal vi spille sjakk da? :popcorn:

Skrevet

Du er deg selv lik :fnise:

Når skal vi spille sjakk da? :popcorn:

Jeg vet :fnise: Ikke at jeg hadde sett sånn om jeg var sammen med en dame, men da tror jeg at jeg fort hadde fått meg en på tryne av henne :skratte:

Hmmm, vi må få gjort det ja :ninja: men åhh, jeg kommer til å være så nervøs :fnise: Jeg blir jo like nervøs og ukonsentrert av å spille mot deg, som av å spille mot f.eks. hun dama, mens hun satt truseløs og løfta på skjørtet med jevne mellomrom :arwen:

Skrevet

:skratte: Kanskje det hjelper hvis jeg sier at jeg ER hu dama :arwen:

:rulle:

Nei, men du vant jo sist gang, og det er bare en av oss som har øvd, så jeg tror ikke du har så mye å frykte :fnise:

Skrevet

:skratte: Kanskje det hjelper hvis jeg sier at jeg ER hu dama :arwen:

Nei, men du vant jo sist gang, og det er bare en av oss som har øvd, så jeg tror ikke du har så mye å frykte :fnise:

Jeg fikk jo sånn løpe puls sist vi spilte :hoho: Så kommer nok til å vri meg i stolen og svette nå også :redd:

Nei, du trenger jo ikke være ho - men hold skjørtet nede og trusa på - ellers er det juks i alle fall :snurt::fnise:

Det er bra Gutten! Man må være snill, spesielt med Mia :opplyser:

Skrevet

Jeg fikk jo sånn løpe puls sist vi spilte :hoho: Så kommer nok til å vri meg i stolen og svette nå også :redd:

Nei, du trenger jo ikke være ho - men hold skjørtet nede og trusa på - ellers er det juks i alle fall :snurt::fnise:

Jeg lover at skjørtet er helt nede :opplyser:

Skrevet

Bra Gurine :5: Men jeg skal bare hente noe å drikke, og psyke meg opp, så må vi prøve søke hverandre opp der da, brb :jepp:

Ja, Mia finner seg ikke i noe tull :nei:

Noe spennende som skjer på din kant av landet da Gutten? :popcorn:

Skrevet (endret)

Her om dagen handlet jeg med en annen butikkdame hun hadde så store fine pupper at jeg bare tok meg i at jeg tittet mer på de enn på ansiktet når jeg snakka med henne..og når hun skulle hente noen flere varer, merket hun nok at øynene mine brente på rompa hennes Hun var deilig, so aint no way controling the!

---: ....at jeg skulle få lese dette om deg da, K. Hadde liksom trodd at DU ikke drev på med sånn åpenlys sikling. Det er slik man skiller de virkelige herrene fra ungutter i puberteten. Herrene ser de også, men klarer å holde pokerfjeset og alle øynene sine på plass. Husk det K: du skal være et eksempel til etterfølgelse for den yngre garden. :tristbla:

---: ...mens hun satt truseløs og løfta på skjørtet med jevne mellomrom

I alle dager...er`e som går`a deg i kveld da, K? :klo: Endret av Margareth
Skrevet

Okidok! Men jeg husker ikke hvordan man logger inn og alt det der jeg :sjenert:

Skrevet

Merka det? :jolie:

Ja jeg hadde en dårlig dag i går.. og da må man være snill. :sukk:

Men dagen i dag er MYE bedre!! :nigo:

Skrevet

sorry Mar :hoho: :hoho: Men hun var jo så deilig :sjenert:

:klem: Mia :)

Bare gå på instantchess.com, så skriver du bare navnet Gurine og trykker play eller hva det står, så bare søker du opp til du finner meg :) Trykk propose, cancel game, search når du får opp andre enn meg lissom :) Så flytter du bare brikkene med musa, trykk og hold og sett de der du vil ha de :jepp: Går inn der nå :)

Skrevet

:ler: Artig. Jeg vil også spille mot deg. :jolie:

Men det er det ingen vits i. Blir nok sjakk matt etter 3 trekk. :hoho:

Skrevet

Ok. Men jeg bruker et annet navn. Du skjønner det når du ser det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...