Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Ja her går det unna. :sengekos::lur:

Ja jeg elsker fine gutterumper! :strix:

Videoannonse
Annonse
Gjest gutt92
Skrevet

Hjemme fra NY! Var jævla fett! Prøvd å henge med i samtalen som har vært, men det er umulig... Rumper, napping og ja.. hm!

Skrevet

Ja stort sett det. :ler:

Har du hatt det fint?

Var du innom Dunkin' Donuts? :sikle:

Gjest gutt92
Skrevet

hehe

Ja, var kjempebra :) Litt "slitsomt" siden det er så mye folk og butikker der, så man får liksom "nok" med en gang :P Men fikk kjøpt noe saker da ;) Og var en kjempefin opplevelse, men hadde ALDRI orka å bo der :kjefte: For mye by og for mye stress!

Rakk ikke DD :(

Skrevet

:ler: Ja her går det unna. :sengekos::lur:

Ja jeg elsker fine gutterumper! :strix:

Hey hey :lur:

Hjemme fra NY! Var jævla fett! Prøvd å henge med i samtalen som har vært, men det er umulig... Rumper, napping og ja.. hm!

Synes du oppsumerte det ganske fint der jeg! :lol:

Skrevet

Jeg elsker NY! :strix: Men det er mye folk der ja. :jepp:

Jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte en 3-pack til med Paul Frank-sokker da jeg var på Century 21. Sønnen min har nemlig lånt det ene paret og laget hull på det! :snurt:

Skrevet

Ja det var det?`;)

Mhm. Dett var dett.

Gjest gutt92
Skrevet

Husker ikke navnet på hotellet, men var veldig bra. Det var i jersey city, på andre siden av hudson river, med utsikt til NY :)

Skrevet

Hvordan er hockeysveisen a gutt? :popcorn:

Skrevet

OK. Det er greit å bo litt utenfor der alle andre bor. Mye billigere der. Vi bodde på samme hotell begge gangene, men neste gang blir det nok et annet et ja. :jepp:

Gjest gutt92
Skrevet

Blir bedre, du ;) Men vokser relativt sakte i nakken :o føles som at det har vært sånn her i en EVIGHET, er liksom ikke langt nok til å gjøre noe kult med det enda :( Og på en annen måte er for langt til å gjøre noe med det! Irriterende... Må nesten bare tynne det ut litt sånn at det får en litt bedre bølge i tuppene :) Kjedelig når det bare er en klump med hår i nakken

Skrevet

Blir bedre, du ;) Men vokser relativt sakte i nakken :o føles som at det har vært sånn her i en EVIGHET, er liksom ikke langt nok til å gjøre noe kult med det enda :( Og på en annen måte er for langt til å gjøre noe med det! Irriterende... Må nesten bare tynne det ut litt sånn at det får en litt bedre bølge i tuppene :) Kjedelig når det bare er en klump med hår i nakken

Det blir bedre når det blir så langt at du kan finne fram strikken tenker jeg :arwen:

Skrevet

Jeg synes også du kler litt lengde på håret. :jepp:

Skrevet (endret)

:jepp: På Guttetråden på snikksnakk og blogg.

Jeg synes du var finest på håret på Homecoming-kampen! :jepp:

Endret av mia83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...