Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

God snart kveld K. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest gutt92
Skrevet

:hakeslepp: Vi får enes om å være uenige på det området da :jolie:

Ja ;) Liker amerikansk fotball i hvertfall!

Gjest gutt92
Skrevet

Ja ;) Liker amerikansk fotball i hvertfall!

Skrevet

:Gurine - Ok ok, jeg er nervøs men klar :jolie::ler:

Jeg er også klar :trampe:

Jeg er enig med meg selv om at jeg synes både ishockey og fotball er kjedelig... :opplyser::sjenert:

Skrevet

Åja! Jammen det er bra det da :) Det kommer seg fort ja! Selv har jeg gått på skøyter siden jeg var 3-4 så hang ikke langt etter selv, men lå også etter med dribbling så spilte defense. Men jeg var vel en av de som var mer frampå i taklingene da ;) Satt en del i boksen, haha. Blir fort sånn når man er litt etter, men så plutselig blir man bare en av de bedre om man står på! Dere bør ha et mål eller noe hjemme til bandy og ball eller puck, da blir han nok god på slagskudd og sånt som er viktig som defense ;)

Haha ikke akkurat! Men har da en del kamerater som er ganske store, som jeg har trent litt med da :)

Han trener en del på slagskudd ja. :jepp: Han har hockeyblades så han trener en del nå om sommeren også.

Mannen min har spilt litt løkkehockey så han har lært bort noen "triks".

Han er litt skuffet over at han ikke har scoret noen mål på ordentlig kamp, men det kommer jo etterhvert.

Kristian: Fotball er egentlig litt kjedelig fordi det er for mye av det.. blir litt smålei etterhvert.

Gjest gutt92
Skrevet

Åja det er bra ;)

Hehe, scoret ikke mange selv, men avverget en del! Bedre å satse på å bli litt stor og god til å takle, og så stå opp som defense, og lære seg å bli litt smart på situasjoner før han tenker på mål. Mål kommer om slagskuddet sitter i og med at defense som regel bare skyter på mål ;)

Skrevet

Jeg har vært på en treningskamp med amerikansk fotball. :opplyser:

Skrevet

Å, det var vel tøft :hoppe:

Jeg spilte baseball en gang. Skikkelig baseball. Sendte ballen rett i hodet på treneren :sjenert:

Skrevet

Det var tøffe tak på den banen ja. Mye mandige krefter som fikk utløp.

Jeg likte det ikke. :rodmer:

Skrevet

Åja det er bra ;)

Hehe, scoret ikke mange selv, men avverget en del! Bedre å satse på å bli litt stor og god til å takle, og så stå opp som defense, og lære seg å bli litt smart på situasjoner før han tenker på mål. Mål kommer om slagskuddet sitter i og med at defense som regel bare skyter på mål ;)

Han har hatt noen bra assists da. Er det ikke det det heter? Innlegg som har ført til mål? Ja han blir nok en god forsvarsmann, samtidig er han kjapp nok til å bli med litt foran mål og rekke å komme seg tilbake igjen i forsvar.

Gjest gutt92
Skrevet

Jeg ser på gutterumpene jeg :rodmer:

Jasså du! :Phttp://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=569919&st=100

Margareth: var det tøft da? :)

Alyah: gjorde du?? Hvor da? Mitt am. fotballag her skulle starte baseball i fjor, men vet ikke om det ble noe av :kjefte:

Mia: Ja det er det, det heter! Det er bra! Er forsåvidt sånn det skal gå som defense ;) Avverge, assist, skudd på mål, stå opp.

Alyah: jeg står på twintip :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...