Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Gjest gutt92
Skrevet

Må bare meddele min skuffelse av at du har tilgang til internett når du er på hyttetur eller hvor du er!

Er man borte så er man borte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er slett ikke på hyttetur! :jolie:

Men hvis det er ønskelig at jeg er borte, så for all del... :jolie:

Skrevet

:ler: så bra Gutten :nigo: Hvilket hockey lag spiller du på da? :popcorn:

Å, sang også jo, du har en veldig fin stemme Al :jepp: Vi kan hooke opp imorgen :opplyser::skya::ler:

I dag ble jeg utfordret av en kompis :hakeslepp: han syns tydeligvis jeg babler for mye om sjakk og forlangte to runder mot meg :redd: heldigvis pulveriserte jeg han :nigo:

Gjest gutt92
Skrevet

Spiller for Storhamar Dragons :) 1-div. i førsteomgang, så vet ikke om du får sett meg på tv hvertfall i starten :P

Holder du med noe lag? ;)

Skrevet

I dag ble jeg utfordret av en kompis han syns tydeligvis jeg babler for mye om sjakk og forlangte to runder mot meg heldigvis pulveriserte jeg han

Skal vi damene ta deg på ordet her og forlange "to omganger" hver, når du snakker for mye om eh..."andre ting" en gang i mellom? :lur: *gjøre seg klar med skjult brannslukkingspulverapparat under festburkaen, for evt. motangrepspulverisering, hvis nødvendig*
Skrevet

Vi er gule, vi er blå i drakta vår! Vi er store, vi er sterke her vi står! Vi er best når det gjelder, står på til fløyta går. Og gullet tar vi hjematt år på år!

For vi er Storhamar, Norges beste lag!

Ingen andre slår oss når vi er i slag

for vi er Storhamar, Norges beste lag!

Ingen andre slår oss! Vi er i slaaaaaag! :romeo:

Gjest gutt92
Skrevet

Det er så sant så sant :D Herlig å cranke opp den i garderoben ;)

Skrevet

Åh jeg gleder meg så vanvittig til det starter igjen! Treningskamp allerede 18. aug.. vet du hvor mye det koster for å se den? :klo:

Gjest gutt92
Skrevet

Oi det er snart!! Håper jeg har fått inn gåinga og sånt så jeg får vært med på den :P

Det er jeg ikke sikker på! Men er nok ikke MER enn 50 kr? Tror det har pleid å være 20-50 kr? Litt usikker faktisk, men kan finne det ut.

Skrevet

Gjerne. :jepp: Lurer på når U-lagene begynner å trene igjen jeg. Er vel ved skolestart sikkert. :jepp:

Artig å se på de små også når de trener. De er jo så flinke! :jepp:

Noen av dem har jo spilt siden de var 3 år også da.. :daane:

Har du begynt å trene hockey alt du også?

Gjest gutt92
Skrevet

Er nok veldig snart ;) tror de fleste starter om ca. 2 uker på is.. da vi starter i hvertfall. Ja, mange som har spilt en del :P Jeg derimot startet når jeg gikk i 5. klasse!

Nei, ikke enda ;) Men har fått tlf om jeg vil bli med å løfte i ishallen og sånt, men orker ikke det før sesongen starter siden jeg har kort et annet sted :)

Skrevet (endret)

Ja min sønn startet jo ikke før i fjor. Da var han 7 og et halvt. Men han har jammen blitt flink på det året. Han er litt etter de fleste andre når det gjelder dribling og triksing ennå, men jammen er han kjapp på isen, og han gjør en veldig bra jobb i forsvar. :nigo: De taper kanskje 1 av 15 kamper liksom.. :lol:

Stolt mor ja.. :lol:

Du trener vel sammen med vektløfterne du tenker jeg.. ;)

Endret av mia83
Skrevet

Og god morgen til dere andre surrehøner med eller uten mamelukk på. :goodbye:

:lol:

Jeg mente jo ikke "uvanlige" trekk som noe negativt da Gurine :blomst::ler:

Hmm.. ok da :jolie:

Bare si i fra når du har tid :lur:

Gjest gutt92
Skrevet

Ja min sønn startet jo ikke før i fjor. Da var han 7 og et halvt. Men han har jammen blitt flink på det året. Han er litt etter de fleste andre når det gjelder dribling og triksing ennå, men jammen er han kjapp på isen, og han gjør en veldig bra jobb i forsvar. :nigo: De taper kanskje 1 av 15 kamper liksom.. :lol:

Stolt mor ja.. :lol:

Du trener vel sammen med vektløfterne du tenker jeg.. ;)

Åja! Jammen det er bra det da :) Det kommer seg fort ja! Selv har jeg gått på skøyter siden jeg var 3-4 så hang ikke langt etter selv, men lå også etter med dribbling så spilte defense. Men jeg var vel en av de som var mer frampå i taklingene da ;) Satt en del i boksen, haha. Blir fort sånn når man er litt etter, men så plutselig blir man bare en av de bedre om man står på! Dere bør ha et mål eller noe hjemme til bandy og ball eller puck, da blir han nok god på slagskudd og sånt som er viktig som defense ;)

Haha ikke akkurat! Men har da en del kamerater som er ganske store, som jeg har trent litt med da :)

Skrevet

Å, sang også jo, du har en veldig fin stemme Al :jepp: Vi kan hooke opp imorgen :opplyser::skya::ler:

:strix:

Skrevet

:hoho: Mar :rulle: Det må dere gjerne forlange :lur:

Gutt- Nja, har ikke noe favoritt hockey lag egentlig. Følger mest med på fotball :gjeiper:

Gurine - Ok ok, jeg er nervøs men klar :jolie::ler:

Al - :5::bond:

Skrevet

Huffameg, fotball er jo så kjedelig :P

:hakeslepp: Vi får enes om å være uenige på det området da :jolie:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...