mia83 Skrevet 4. august 2011 #11022 Skrevet 4. august 2011 Han er her han. Høres ut som om vi bruker kjeft på han når vi sier GUTT etterpå hele tia.. Rett deg opp GUTT! Pass deg GUTT!
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #11023 Skrevet 4. august 2011 Haha. Veeel Tror jeg nøyer meg med hockey og vekter jeg altså
Guriane Skrevet 4. august 2011 #11024 Skrevet 4. august 2011 Han er her han. Høres ut som om vi bruker kjeft på han når vi sier GUTT etterpå hele tia.. Rett deg opp GUTT! Pass deg GUTT! Jeg vet. Jeg liker det
mia83 Skrevet 4. august 2011 #11025 Skrevet 4. august 2011 Hockey er jo kjempekuult da! Jeg elsker hockey!
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #11026 Skrevet 4. august 2011 Siden dere, eller.. Mia har allerede snoket For deg Guri som IKKE vet navnet mitt så går det greit Ja ikkesant? Hockey er min religion
Guriane Skrevet 4. august 2011 #11027 Skrevet 4. august 2011 Siden dere, eller.. Mia har allerede snoket For deg Guri som IKKE vet navnet mitt så går det greit Skjønte ikke.
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #11028 Skrevet 4. august 2011 Å kalle meg gutt. Men mia vet at jeg er venn med sønnen til søskenbarnet mitt via facebook, så hu vet navnet mitt!
Guriane Skrevet 4. august 2011 #11029 Skrevet 4. august 2011 Å kalle meg gutt. Men mia vet at jeg er venn med sønnen til søskenbarnet mitt via facebook, så hu vet navnet mitt! Vet du navnet mitt hvis jeg sier at jeg venn med tanta til faren til tremenningen min da?
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #11030 Skrevet 4. august 2011 (endret) Neeei, men om jeg hadde sett profilen din på facebook for å finne ut at du er venn med tanta til faren til tremenningen din så Siden mia har sjekka ut www.jonrobin.blogg.no så vet jeg at hu vet navnet mitt, siden det LYSER opp mellom www. og blogg.no Eller hva mia? Trenger litt backup her! Do you report in??? Endret 4. august 2011 av gutt92
mia83 Skrevet 4. august 2011 #11031 Skrevet 4. august 2011 Du er ikke sann Guri! Godt du får meg til å le litt i denne dystre natten.. Dessuten skrev han feil. Jeg sa at sønnen til MITT søskenbarn er en venn av han på FB. Men når man har 500 venner på FB så er det vel ikke noen nær venn.. Uansett gutt, om jeg vet navnet ditt, så sier jeg da ikke det høyt her.. Eller skriver det da..
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #11032 Skrevet 4. august 2011 (endret) Upes en liten skriveleif der haha.. Mente "sitt". Bor han her i området så kjenner jeg nok han fra skolen eller noe sånt da. Ikke nær venn kanskje men sikkert klassekamerat en gang i tiden eller noe, men du vil ikke gi meg navnet så Står jo i bloggen da Bare kall meg JR dere da vettu Nå må det sies at jeg ble kjent med utrolig mange i USA også, så jeg har en del venner derfra, siden jeg har en del fb-buddies Endret 4. august 2011 av gutt92
mia83 Skrevet 4. august 2011 #11033 Skrevet 4. august 2011 Junior. Nei jeg vil ikke oppgi navnet fordi ved å bla gjennom vennelista hans kan du jo i "verste fall" finne ut hvem jeg er. Det finner du sikkert ut etterhvert uansett.
Guriane Skrevet 4. august 2011 #11034 Skrevet 4. august 2011 Du er ikke sann Guri! Godt du får meg til å le litt i denne dystre natten.. Dessuten skrev han feil. Jeg sa at sønnen til MITT søskenbarn er en venn av han på FB. Men når man har 500 venner på FB så er det vel ikke noen nær venn.. Uansett gutt, om jeg vet navnet ditt, så sier jeg da ikke det høyt her.. Eller skriver det da.. Dyster? Du som har funnet igjen Snoopy-trusa og allting "Uansett gutt". Jeg elsker det! Upes en liten skriveleif der haha.. Mente "sitt". Bor han her i området så kjenner jeg nok han fra skolen eller noe sånt da. Ikke nær venn kanskje men sikkert klassekamerat en gang i tiden eller noe, men du vil ikke gi meg navnet så Står jo i bloggen da Bare kall meg JR dere da vettu Nå må det sies at jeg ble kjent med utrolig mange i USA også, så jeg har en del venner derfra, siden jeg har en del fb-buddies En vesentlig skrivefeil vil jeg nå si Jr som i junior?
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #11035 Skrevet 4. august 2011 Ja :D Eller.. J for Jon og R for Robin Haha, det er jo sant! Men hmm.. Må finne ut hvem han er! Gi meg noen hint da Idretter? Hårfarge?
Guriane Skrevet 4. august 2011 #11036 Skrevet 4. august 2011 Junior. Nei jeg vil ikke oppgi navnet fordi ved å bla gjennom vennelista hans kan du jo i "verste fall" finne ut hvem jeg er. Det finner du sikkert ut etterhvert uansett. Det er i sånne situasjoner jeg er glad jeg ikke er på FB
mia83 Skrevet 4. august 2011 #11037 Skrevet 4. august 2011 Nei junior, nå får du gi deg. Altså, jeg vet ikke hvor mange venner han fyren har, men la oss si at han har 200 og halvparten er jenter, så har han jo 100 stykker som kan være meg da.
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #11038 Skrevet 4. august 2011 Nå gjør du det vanskelig her, haha! Du vet allerede hvem jeg er og kan creepe på meg fra tribuna
mia83 Skrevet 4. august 2011 #11039 Skrevet 4. august 2011 Ja men jeg vil ikke bare uten videre si hvem jeg er da.. Hadde jeg vært supermodell så.
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #11040 Skrevet 4. august 2011 Deeet vet jeg jo, men er da ikke noe supermodell selv Om jeg ikke var medlem her hadde du ikke visst om det liksom ;p Ikke at jeg bryr meg med mindre du hadde vært kjæresten min, haha. Oi, det hørtes feil ut! Trenger ikke supermodeller som kjæreste, men gir ganske F i hvordan folk ser ut med mindre det er dama.. Da må hu være litt søt i mine øyne samt. at hu er en bra person også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå