Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør pent Mar :kose:

SÅ bra da Al :hoppe: Jeg er glad i klemmer :nigo::hug:

Skrevet

Da får du flere! :hug:

Aia caramba :strix::bolledeig::klemmer::klem:

Skrevet

:hoho: mot tidligere verdensmesteren enkelt og greit :rulle:

Skrevet

I K sin verden skjer det vel ikke så mye spennende egentlig :) Eller digg med helg. Å skal se noen filmer og spise en mengde godis tenkte jeg :ler: Kanskje jogge litt imorgen, og ellers lese litt i min nye bok :nigo: Hos deg a?

Gjest Katee
Skrevet

Jeg skal jobbe. Muligens ut, men jeg har ikke bestemt meg. Sende jobbsøknad og ta det rolig, tenker jeg. Forhåpentligvis jogge litt :)

Skrevet

Har alle fortsatt løpetid? :klo:

Skrevet

Ååååh, jeg liker ikke skumle filmer :redd:

Oki Al :nigo: Du må passe på å hvile også :jepp: Hvor løper du da :popcorn:

Gjest Katee
Skrevet

Jeg løper mest på skogsvei, men også grus og asfalt :) Jeg er ikke særlig rask eller utholdende ennå, så jeg går mye i 'pausene' som jeg tillater meg selv å ta :fnise: Men jeg skal bli bedre.

Skrevet (endret)

Jeg løper mest på skogsvei, men også grus og asfalt :) Jeg er ikke særlig rask eller utholdende ennå, så jeg går mye i 'pausene' som jeg tillater meg selv å ta :fnise: Men jeg skal bli bedre.

Oki :) Løper mest på sånn grus/skogsvei jeg, i en lysløype som er her jeg bor :jepp::ler: de gå pausene er vi da to om å unne oss :fnise:

Nå må jeg hoppe unna pcn å titte på litt andre ting, men vi snakkes senere. God helg :klemmer:

Endret av kristian82
Skrevet

Jeg tror at Karlsen bør la de derre modellplanene sine ligge en stund og heller konse på sjakken. Selv han blir distrahert av sånne søte, veldreide som svinser forbi ham og smiler søtt... Slikt tøys kan vi ikke ha når vi er på toppen av lista. :nei:

Skrevet

Go`morgen! :)

Skrevet (endret)

:vinke:

Tusen takk Mar :ler::hug:

Åå, i dag hadde jeg noen supre sjakk kamper :strix: (Dere er sikkert drit lei sjakk preiket mitt men :sjenert: ) Jeg spiller jo online også, mot folk fra Norge og resten av verden, og i dag tok jeg faktisk en dame som enkelt og greit hadde vært registrert og spilt sjakk i 9 år på den siden!!!!! og hadde spilt nærmere 30.000 kamper totalt :hoho: Spilte også uavgjort med en russer som hadde vært registrert og spilt der i 7 år og som var med på et eget sjakklag :rulle: Jeg kaster de gode opplevelsene i "innbilsk" kurven min, og fortsetter å leve i troen at jeg ( i alle fall) skal klare en klasse B/2 rating om jeg hopper inn i en sjakk klubb om noen måneder. Fallhøydende blir jo bare større og større vet :fnise:

Endret av kristian82
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...