kristian82 Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #10301 Skrevet 24. juni 2011 Regn er ikke bra nei. Nå skal det bli godt med helg! Planer Kristian? Nei, ikke noen spesielle. Eller jeg skal spise god mat og se film, fotball, lese og spille sjakk Så får jeg se om det dukker opp noen sosiale aktiviteter også Å løpe da, skal løpe 1 gang i løpet av helga
mia83 Skrevet 24. juni 2011 #10302 Skrevet 24. juni 2011 Høres godt ut med ikke alt for mye planer. Det har ikke jeg heller, bortsett fra venninnebesøket. Gleder meg!
kristian82 Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #10304 Skrevet 24. juni 2011 Koslig det da Mia Løper akkurat 5 km, ikke en smuuuule lenger
Guriane Skrevet 24. juni 2011 #10305 Skrevet 24. juni 2011 Løper akkurat 5 km, ikke en smuuuule lenger Akkurat passe langt det
kristian82 Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #10306 Skrevet 24. juni 2011 Akkurat passe langt det det holder i bøtter og spann for min del i alle fall Jeg blir så oppgitt over mye sånne treningsting og kostholdsfolk as Sånn som mye av det på PULS og sånn, han karen der, han treningsduden, fyf så overkill han er "Eg ete bara godteri på læurdagane. Ein må treina kvarje dag. Gå alltids i trappar, og legg in mosjon hvor en kan. Når eg handlar, så bærer eg påsane heim og gjer øvninger med dei når eg går, sånn kan en treine biceps, og når en kommer heim og skal opp trappana med påsane så kan en gjæra dype utfall i trappa på veg opp, og nokra skulderøvninger med påsane før ein setjer maten inn i kyleskåpet. Frukost må ein ha, da et et fuglekorn osv Å ikke se råere ut i kroppen enn han gjør med det NAZI opplegget han kjører er direkte flaut 1
kristian82 Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #10308 Skrevet 24. juni 2011 Æsj jeg synes han der Yngvar er kvalm jeg. Han er rett og slett latterlig
mia83 Skrevet 24. juni 2011 #10309 Skrevet 24. juni 2011 Enig! Så kan jo du vise oss et bilde så vi ser hvor digg du er i forhold til han!
kristian82 Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #10310 Skrevet 24. juni 2011 Enig! Så kan jo du vise oss et bilde så vi ser hvor digg du er i forhold til han! Tatt i betrakning alt han forsaker (fuglefrø osv. ) og alt jeg unner meg, så står hvor mye "digger" kropp han har enn meg, i alle fall ikke i forhold til hva han går glipp av/piner seg gjennom as. Får jeg den rette brunfargen er det faktisk mulig jeg er diggere uansett
kristian82 Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #10312 Skrevet 24. juni 2011 Hvem er Yngvar? Han treningsduden på PULS på tv 2 Nei, nå må jeg sprette folkens. Ha en fin fredag
mia83 Skrevet 24. juni 2011 #10313 Skrevet 24. juni 2011 Sprette? Opp som en løve og ned som en skinnfell, er det ikke det det heter?
Guriane Skrevet 26. juni 2011 #10314 Skrevet 26. juni 2011 Aha, det har jeg aldri sett på Hvor høyt forresten?
*appifany* Skrevet 27. juni 2011 #10315 Skrevet 27. juni 2011 det holder i bøtter og spann for min del i alle fall Jeg blir så oppgitt over mye sånne treningsting og kostholdsfolk as Sånn som mye av det på PULS og sånn, han karen der, han treningsduden, fyf så overkill han er "Eg ete bara godteri på læurdagane. Ein må treina kvarje dag. Gå alltids i trappar, og legg in mosjon hvor en kan. Når eg handlar, så bærer eg påsane heim og gjer øvninger med dei når eg går, sånn kan en treine biceps, og når en kommer heim og skal opp trappana med påsane så kan en gjæra dype utfall i trappa på veg opp, og nokra skulderøvninger med påsane før ein setjer maten inn i kyleskåpet. Frukost må ein ha, da et et fuglekorn osv Å ikke se råere ut i kroppen enn han gjør med det NAZI opplegget han kjører er direkte flaut :skratte: Haha! Takk for at du klarte vekke meg en mandagsmorgen!!
mia83 Skrevet 27. juni 2011 #10316 Skrevet 27. juni 2011 Kriiiiiiiiiiiistiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan? Hvor blir det av den karen da?
kristian82 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #10317 Skrevet 28. juni 2011 Mia, den har jeg ikke hørt før. Er her nå 1.30 Gurine så braa da APPI
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni 2011 #10320 Skrevet 29. juni 2011 "Eg ete bara godteri på læurdagane. Ein må treina kvarje dag. Gå alltids i trappar, og legg in mosjon hvor en kan. Når eg handlar, så bærer eg påsane heim og gjer øvninger med dei når eg går, sånn kan en treine biceps, og når en kommer heim og skal opp trappana med påsane så kan en gjæra dype utfall i trappa på veg opp, og nokra skulderøvninger med påsane før ein setjer maten inn i kyleskåpet. Frukost må ein ha, da et et fuglekorn osv Akkurat som å høre ham jo,- og jeg ser ham for meg også. Det blir helt klart for mye av det gode, og jeg pleier å svitsje fort forbi om han er på skjermen med sine lystige anbefalinger. Usj.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå