Guriane Skrevet 8. juni 2011 #10202 Skrevet 8. juni 2011 Dette var et merkelig spørsmål ut i det blå. Kanskje det er meg du mener? Eh...akkurat nå løfter jeg min venstre arm, for jeg skriver med den høyre...men det var kanskje ikke meg du sendte spørsmålet til? Er K en østblokklandsk-vektløfter? Kjekt å vite Kanskje han er det, ja
Gjest Katee Skrevet 8. juni 2011 #10204 Skrevet 8. juni 2011 Huffda, utmattet er jo ikke bra Yo Al Spør du meg eller Kadust? Går oki her oss meg om det var meg du spurte I dag skal jeg trene vekter men jeg er trøtt, så får spe på med en del kaffe først Mmm, det var deg jeg spurte Ååååå, kaffe..! Kan jeg få en kopp også, værsåsniiiill..? *blafre med øyevippene* Dådyrøyne funker alltid
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2011 #10213 Skrevet 11. juni 2011 Endelig klarer jeg å holde meg sittende på stolen utover natta, bare for å bli med "dere" på alt det gøye som dete normalt sett driver på med når jeg har lagt meg...men dere er her ikke jo.
Faithy Skrevet 11. juni 2011 #10214 Skrevet 11. juni 2011 Hei kompis. Ikke fått lest så mye her inne. Men skjønner du løper og løfter mye. Bra med fysisk fostring, men overdriv nå ikke!!! Men russetiden er vel over for denn gang? Kos deg,"gi jernet"!! Glad i deg, men det vet du
Gjest Katee Skrevet 12. juni 2011 #10215 Skrevet 12. juni 2011 Endelig klarer jeg å holde meg sittende på stolen utover natta, bare for å bli med "dere" på alt det gøye som dete normalt sett driver på med når jeg har lagt meg...men dere er her ikke jo. I går lekte jeg deg. La meg tidlig og våknet klokken 5 pga de rautende kyrne
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2011 #10219 Skrevet 14. juni 2011 I går lekte jeg deg. La meg tidlig og våknet klokken 5 pga de rautende kyrneSkal du fortsette å leke meg, så får du legge om stilen. I går døgnet jeg for første gang på hundre år. God tirsdag til K uansett.
Gjest Katee Skrevet 14. juni 2011 #10220 Skrevet 14. juni 2011 Døgne? Det tror er flere måneder siden jeg gjorde sist. Jeg er generelt lite glad i å døgne. Blir ganske trøtt og relativt sur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå