Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det synes jeg og. :daane: Tror de trenger mer øvelse på samspill altså. Skjønner at det kan være litt vanskelig når alle er fra forskjellige tippeliga-lag, men ALTSÅ. Det GÅR AN å samarbeide når man spiller landslags-kamper!!!!

:jepp: å så må det gå ann å prøve å spille litt eget spill, ikke bare ha fokus på å ødelegge for motstanderen med defansiv drit og satse på 1 kontring i løpet av 90 min :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAA. Åh, jeg er sikker på at om vi hadde spilt, så hadde vi vunnet! :jolie:

Skrevet

Fotball :daane:

:vinke: Kristian! Hatt ei fin helg?

Skrevet

Klart vi hadde vunnet da Kadust :jolie::fnise:

Den har vært oki Gurine :kose: Åhh, tiltak, jeg må :dusje::daane: Noen som skal være med? :lete:

Skrevet

Selvfølgelig, vi hadde lett dribla gjennom hele forsvaret til Portugal og scoret, siden resten av laget ikke hadde hjulpet oss! :ler:

Skrevet

Og jeg dusjet nå nettopp, orker ikke en til altså! :sjenert:

Skrevet

Den har vært oki Gurine :kose: Åhh, tiltak, jeg må :dusje::daane: Noen som skal være med? :lete:

Ellers takk :opplyser: Jeg er så solbrent og jævlig på ryggen så jeg tror ikke jeg tør å dusje på et par uker :lol:

Skrevet

:vinke:

Seff hadde vi gjort det Kadust :ler:

Oki, bare vær sånn dere - guri og kadust.

Da blir det oss to da Mia :jepp: K82 :dusje: x Mia :dusje::fnise:

Skrevet

Ikke trøtt, men utmattet. Og det har jeg vært i flere dager.

Gjest Katee
Skrevet (endret)
:sovne::vinke: hvordan går det? Endret av Alyah
Skrevet

Huffda, utmattet er jo ikke bra :redd::troest:

Yo Al :nigo: Spør du meg eller Kadust? Går oki her oss meg om det var meg du spurte :) I dag skal jeg trene vekter :trene: men jeg er trøtt, så får spe på med en del kaffe først :opplyser:

Skrevet

Ååååå, kaffe..! Kan jeg få en kopp også, værsåsniiiill..? *blafre med øyevippene*

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

:goodbye:

Fikk du/dere dusjet til slutt eller? :fnise:

Skal noen se på fotballkamp i kveld?

Skrevet (endret)

Nei, jeg skal ikke fellesdusje med noen, og jeg skal holde meg langt unna fotballopplysninger så sant det går. Alle fotballkamper er like kjedelige. Det skjer så lite på banen. Spillerne bare bølger frem og tilbake. Jeg vil ha action hvis jeg skal se en god kamp: masse sjanser og litt finurlige nærkamper, styrke og spenst og en håndfull mål.

Alikevel er jeg sporty nok til å ønske alle som har det viruset i kroppen; en riktig god og underhollende kamp. Måtte det beste laget vinne. :jepp:

Endret av Margareth
Skrevet

:vinke:

Da blir det oss to da Mia :jepp: K82 :dusje: x Mia :dusje::fnise:

:hoppendeglad:

Skrevet

Hvor mye løfter du da?

Dette var et merkelig spørsmål ut i det blå. Kanskje det er meg du mener? Eh...akkurat nå løfter jeg min venstre arm, for jeg skriver med den høyre...men det var kanskje ikke meg du sendte spørsmålet til? :sjenert:

:klo: Er K en østblokklandsk-vektløfter? :sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...