Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Gjest Katee
Skrevet

Å, jeg ser det for meg, K. Du sitter på kafeen på Ullared og drikker kaffe fra fat :skratte:

DA skal jeg komme og filme deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmm, kaffe fra te-fat. Skal slurpes gjennom en sukkerbit man holder mellom tennene (som selvsagt er av det slaget man legger i et glass vann over natten).

Se, dette kan jeg; rene naturtalentet..! :jepp:

Skrevet

Å, jeg ser det for meg, K. Du sitter på kafeen på Ullared og drikker kaffe fra fat :skratte:

DA skal jeg komme og filme deg!

:hoho: huff, da kommer vel filmteamet fra tvnorge og filmer også tenker jeg :ler:

Raven fikk kamfer Al :fnise:

Skrevet

Mmm, kaffe fra te-fat. Skal slurpes gjennom en sukkerbit man holder mellom tennene (som selvsagt er av det slaget man legger i et glass vann over natten).

Se, dette kan jeg; rene naturtalentet..! :jepp:

:hoho: DA kan man bekymre seg biiiittelitt.

Skrevet

Hadde lavendel-plante en stund, men samboer'n glemte å vanne den mens jeg var i Norge. Så den er død.

Du skjønner, unge mennesker kan ikke holde liv i lavendel-planter, er gammel-dame-blomsten sin det.

Skrevet

;)

God natt, godt folk. Don't let the bed bugs bite :vinke:

Natta! :goodbye: Var hyggelig å hilse på deg. =)

Skrevet

Hadde lavendel-plante en stund, men samboer'n glemte å vanne den mens jeg var i Norge. Så den er død.

Du skjønner, unge mennesker kan ikke holde liv i lavendel-planter, er gammel-dame-blomsten sin det.

Pøh, er det vel ikke :jolie: (Selv om min synger på siste verset.. :lol: )

Skrevet

Pøh, er det vel ikke :jolie: (Selv om min synger på siste verset.. :lol: )

Jeg vekket min opp fra de døde. =P Den sang på siste verset, så flyttet den inn her, og plutselig tok den over hele kjøkkenvinduet. :fnise:

Kanskje samboer tok livet av den med vilje..!

Skrevet

Natta Al, sov godt :hug:

Jeg må ta kvelden nå jeg også, så dere får ha en god natt alle sammen :kose:

Raven - bor du ikke i Norge? Gutter kan jo ikke vanne blomster uansett type blomst eller alder vel :vetikke: klarer ikke jeg i alle fall :ler:

Skrevet
Raven - bor du ikke i Norge? Gutter kan jo ikke vanne blomster uansett type blomst eller alder vel :vetikke: klarer ikke jeg i alle fall :ler:

Nei, bor i Danmark, jeg. =)

Og han kan da vanne de andre plantene mine, etter nøøøøøye instrukser. =P Tror kanskje bare han hadde noe i mot lavendelen. =P Han har ikke engang drept julestjerna mi fra i fjor..! :fnise: Og de dør om du ser litt hardt på dem...lol.

Ha en god natt. =) Jeg stikker nok innom igjen, var hyggelig her, jo. =)

Skrevet

Jeg vekket min opp fra de døde. =P Den sang på siste verset, så flyttet den inn her, og plutselig tok den over hele kjøkkenvinduet. :fnise:

Kanskje samboer tok livet av den med vilje..!

Jeg får adoptere min bort skjønner jeg :lol:

Jeg må ta kvelden nå jeg også, så dere får ha en god natt alle sammen :kose:

Sov godt Kristian! :goodbye:

Skrevet

Jeg logger av og så er det full action!? GAAAAHHHH! Skal aldri logge av KG igjen! :hoho:

Håper ingen sa for stygge ting om deg :kjefte:

God morgen! :hug:

Gjest Katee
Skrevet

Natta! :goodbye: Var hyggelig å hilse på deg. =)

Takk det samme :)

---

Håper alt er vel, K :):kose:

Skrevet

Okey, det er siste gang jeg er på KG med telefonen! :opplyser:

Gjest Katee
Skrevet

Okey, det er siste gang jeg er på KG med telefonen! :opplyser:

:skratte:

Skrevet

:ler:

Og K! Du har nok rett. Jeg fikk en kompis til å stikke innom en leilighet for å vanne blomstene der. Når jeg skulle se til blomstene noen dager senere, så var plastplantene og plastblomstene også vannet. :skratte:

Gjest Katee
Skrevet

:fnise: Jeg har også vannet en plastplante. I ganske lang tid. Faktisk :ler:

Kanskje jeg egentlig er en gutt? :klo:

Skrevet
:ler: Har du andre mannetrekk da? :lur: Jeg har visst mange, jeg. :klo:
Skrevet

:vinke::)

Raven - Danmark er :tommelopp: Hvor i Danmark da? Om du tør å si det :ler: Jeg :hjerte: københavn og århus og en haug av andre steder :bolledeig: Det må du gjøre, du er hjertlig velkommen :opplyser:

Al og Appi, det går så bra så :hug: Appi, nei der ser du straffen for å holde seg unna KG :ler: vet aaaldri når det "eksploderer" her :opplyser:

Al - så søtt da, vanne plastblomster :hoho: Typisk gutteting (og al-ting) ja KaDust :ler:

ÅÅ - VIKTIG INFORMASJON::::

Dere som sa black swan var en jentefilm, ohhhhh myyyy :daane: det var jo en skikkelig jævlig psykologisk thriller jo :daane: AKKURAT sånn som k82 syns er verst, med psykiske sjukdommer, folk som blir gale, hallusinerer osv osv. Den var ca 58 hakk for bad for min del, og deeeefinitivt ikke noe jentefilm :snurt::pisk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...