Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, yngste-jenta mi var hardcore rosa i sine yngre dager (iike at hun er så veldig gammel nå, da), så hardcore og rosa er ikke nødvendigvis motsetninger. =P

Skrevet

Nja, yngste-jenta mi var hardcore rosa i sine yngre dager (iike at hun er så veldig gammel nå, da), så hardcore og rosa er ikke nødvendigvis motsetninger. =P

Hmm, det er egentlig sant det :ler: Kanskje vi kan få en hardcore rosa klubb her da :fnise:

AL - jeg kan jo ikke poste bilde av lillemann i den kroppstråden, i alle fall ikke nå, da blir jeg jo garantert gjenstand for flere "sjekk denne brukeren" tråder på KG :skratte:

Skrevet

Artig hadde det vært Al :ler:

Herregud så mye det ble å svare på i den kritikk tråden da :daane:

Gjest Katee
Skrevet

Beklager at jeg ga deg linken :sjenert: Det går jo helt over styr det der :kose:

Skrevet

Beklager at jeg ga deg linken :sjenert: Det går jo helt over styr det der :kose:

Du må jo ikke beklage det :klem: Du var snill som gjorde det :)

Jeg håper moddene sjekker om AB er den samme personen i alle innlegga i den tråden i alle fall :jepp:

Skrevet

Ja, hvor er moddene egentlig?? :klo:

:klem:

Si det :klo: Jeg håper virkelig de ser at dette er en fillesak as, om jeg kommer "tilbake" til en stengt dagbok og låst konto så blir jeg oppgitt :daane:

Skrevet

Jeg tror ikke det skjer, K :kose: (At du blir utestengt altså :opplyser: )

Skrevet

Det er jo ikke noe grunnlag for å gjøre det :daane: Jeg har jo seriøst ikke gjort noe galt - foruten å svare krast tilbake på krass drittslenging, og sånn sett vært off topic i 1 tråd. Å sånne innlegg slettes vel bare. Å de får i alle fall si ifra om det er noe :opplyser:

Skrevet

Jwjdkc KDDI jdjco osv janco jrc jf

Skrevet

Jwjdkc KDDI jdjco osv janco jrc jf

Hva skjer KaDust? :kose:

Skrevet

Er ikke noe kjekt å bli angrepet på grunn av en uttalelse man egentlig ikke mente noe vondt med... Ganske irriterende, er det faktisk. =P

Skrevet

Er ikke noe kjekt å bli angrepet på grunn av en uttalelse man egentlig ikke mente noe vondt med... Ganske irriterende, er det faktisk. =P

Nei, men det går bra det altså. Mest kjipt er at det blir til at man sitter og svarer, å sånn sett gidder og bruker tid på det. Helt klart at jeg kan formulere meg dumt/si dumme ting, men blir jeg hakket på/slengt dritt til, så blir det jo - pga min uuuunge alder - til at jeg tar igjen :fnise:

:sprettert: over kontrollarmbåndet til Raven, så kan du kontrollere fasilitetene og arkivene om du føler for det her :jepp::ler:

Al - kanskje KaDust er full, eller på modde oppdrag :redd:

Skrevet

Nei, men det går bra det altså. Mest kjipt er at det blir til at man sitter og svarer, å sånn sett gidder og bruker tid på det. Helt klart at jeg kan formulere meg dumt/si dumme ting, men blir jeg hakket på/slengt dritt til, så blir det jo - pga min uuuunge alder - til at jeg tar igjen :fnise:

:sprettert: over kontrollarmbåndet til Raven, så kan du kontrollere fasilitetene og arkivene om du føler for det her :jepp::ler:

Al - kanskje KaDust er full, eller på modde oppdrag :redd:

Det er det jeg sier, dere som er født i to-og-åtti, er uuuuunge. Mannen vil ikke helt være med på den. =P Han er veldig uvillig til å innrømme at jeg er gammel. Skjønne det, den som kan. =P

Ooooh, armbånd. =D Føler meg dødsviktig nå. =D

Skrevet

Sovnet hun over tastaturet kanskje? :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...