kristian82 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #9521 Skrevet 27. april 2011 HytteMANN da, din flisespikker Guriane er faktisk ikke så guttegæren Men når det går en hyttemann seende ut som en gud i nabolaget.. Vel.. Det gror ikke mose på meg, for å si det sånn.. Mm, det er dét som er taktikken min - skremme deg ut av fokus Tulla med deg da Var han så kjekk altså Fortell hvordan han så ut da Ja, å den taktikken kan faktisk funke
Guriane Skrevet 27. april 2011 #9522 Skrevet 27. april 2011 (endret) Tulla med deg da Var han så kjekk altså Fortell hvordan han så ut da Ja, å den taktikken kan faktisk funke Tenk - Guri synes faktisk noen er kjekk Jeg skal finne noen bilder Ikke av han da Jeg er ikke SÅ desperat at jeg har tatt snikbilder av han. Ikke ennå Men jeg vet om fler han ligner litt på Sier du det.. Endret 27. april 2011 av Guriane
kristian82 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #9523 Skrevet 27. april 2011 Tenk - Guri synes faktisk noen er kjekk Jeg skal finne noen bilder Ikke av han da Jeg er ikke SÅ desperat at jeg har tatt snikbilder av han. Ikke ennå Men jeg vet om fler han ligner litt på Sier du det.. Oki, ja imponerende at du faktisk kan finne noen som er akseptabelt kjekke nok da Gjør det
Guriane Skrevet 27. april 2011 #9524 Skrevet 27. april 2011 Oki, ja imponerende at du faktisk kan finne noen som er akseptabelt kjekke nok da Gjør det Er i farta Poster det i boka mi da
kristian82 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #9525 Skrevet 27. april 2011 Er i farta Poster det i boka mi da Oki
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2011 #9526 Skrevet 28. april 2011 Hæ? Vil det si at det IKKE står i bibelen, og at DU er ekspert på den samme boka? Du avslører sannelig nye sider ved din rosa og vakkert fluffige person.
kristian82 Skrevet 28. april 2011 Forfatter #9528 Skrevet 28. april 2011 Ja, men Mar, jeg er en mann med mange sider vet du Tjena Mia, hur e leget? (Ser du Mar, der slo jeg brått over til svensk ) I dag har jeg jogget 5 km. Jeg har jogget 2 mil på 5 dager ca å løftet litt jern i tillegg. Å drukket proteinshakes Ellers har jeg lite nytt å meddele Sover alle her nå eller? *pirke med en pinne på MAR, Gurine, Mia, Al og resten av folket *pirke*
Guriane Skrevet 28. april 2011 #9529 Skrevet 28. april 2011 (endret) I dag har jeg jogget 5 km. Jeg har jogget 2 mil på 5 dager ca å løftet litt jern i tillegg. Å drukket proteinshakes Ellers har jeg lite nytt å meddele Sover alle her nå eller? *pirke med en pinne på MAR, Gurine, Mia, Al og resten av folket *pirke* Wow! Flinkis! Tror ikke akkurat DU bør være så frampå med den pinnen, men Endret 28. april 2011 av Guriane
kristian82 Skrevet 28. april 2011 Forfatter #9531 Skrevet 28. april 2011 Wow! Flinkis! Tror ikke akkurat DU bør være så frampå med den pinnen, men Mhm,jeg har vært veldig flink syns jeg Men syns det er helt oki å gjøre det også Bare drit vi har snø i Norge, for da kommer en jo helt ut av det hele vinteren og får derav påfølgende vektøkning så MÅÅ en jogge litt ekstra ofte på sommeren. Bedre med jevnt fordelt hele året nei, akkurat det er sant Men det var en pinne jeg hadde satt en marshmallow på tuppen av det, så jeg stakk dere jo ikke lissom
kristian82 Skrevet 28. april 2011 Forfatter #9532 Skrevet 28. april 2011 Jeg sover ganske snart, tror jeg Oki Men jeg ser at pinnen virket - for du og Gurine kom ikke før jeg brukte den
Guriane Skrevet 28. april 2011 #9535 Skrevet 28. april 2011 Mhm,jeg har vært veldig flink syns jeg Men syns det er helt oki å gjøre det også Bare drit vi har snø i Norge, for da kommer en jo helt ut av det hele vinteren og får derav påfølgende vektøkning så MÅÅ en jogge litt ekstra ofte på sommeren. Bedre med jevnt fordelt hele året nei, akkurat det er sant Men det var en pinne jeg hadde satt en marshmallow på tuppen av det, så jeg stakk dere jo ikke lissom Crosstrainer Du er jo så snill også da
kristian82 Skrevet 28. april 2011 Forfatter #9537 Skrevet 28. april 2011 Crosstrainer Du er jo så snill også da Ja, vil jo ikke være slem mot dere såklart
Gjest Katee Skrevet 28. april 2011 #9538 Skrevet 28. april 2011 Aha, marshmallow-pinne. Nice move, K! Det var jo hyggelig
kristian82 Skrevet 28. april 2011 Forfatter #9539 Skrevet 28. april 2011 Aha, marshmallow-pinne. Nice move, K! Det var jo hyggelig Men ja, fornøyd med den selv også
Gjest Katee Skrevet 28. april 2011 #9540 Skrevet 28. april 2011 Men nå er det natta for en trøtt Al Snakkes senere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå