Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Gjest hogwash
Skrevet

Tror jeg så i en annen tråd at Mette ihvertfall er her tidvis. For øyeblikket er Yvonne eneste (synlige) mod på. Får du sendt PM da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg så i en annen tråd at Mette ihvertfall er her tidvis. For øyeblikket er Yvonne eneste (synlige) mod på. Får du sendt PM da?

Jeg kom inn på det nå, men så gikk det skeis igjen :daane: Nei, i stad fikk jeg ikke åpnet selve innboxen whatsoever. Nå fikk jeg åpna og skrevet en pm, men i det jeg skulle åpne den neste så klikket det igjen :daane: Sikkert fixa i morgen :jepp:

Skrevet

Fyf :daane::klaske: dum som et godt stekt brød begynte jeg å titte bittelitt rundt på forumet her - utenfor dagbokverden - note 2 self, for all fuckings del, hold deg til :hjerte: dagebøkene!

Nå er det sengetid for små gutter, :goodbye:

Gjest hogwash
Skrevet

Fyf :daane::klaske: dum som et godt stekt brød begynte jeg å titte bittelitt rundt på forumet her - utenfor dagbokverden - note 2 self, for all fuckings del, hold deg til :hjerte: dagebøkene!

:hoho:

Skjønner hva du mener :)

Sov godt K!

Skrevet

...faen as, kanskje det er jenteromper i pm boksen min så får jeg ikke sett de

Det er sikkert bare rævva-meldinger i såfall. ;)

Velkommen tilbake fra hvor-du-nå-har-vært!

Du er hel og like vakker som da du dro, så da får vi være storfornøyd med den saken. God påske til deg, uansett om du vil eller ikke. :)

Skrevet

Ja, faen, hun burner anklene mine :hoho:

Ikke sant :ler: De får ta det som en oppfordring... faen as, kanskje det er jenteromper i pm boksen min så får jeg ikke sett de :rasende :kjefte: Jeg må kontakte KG ev. hun der daglig leder redaktør dame jeg ser navnet til for kvinneguiden :jolie:

:fnise:

Jeg håper du vet om den 'post et bilde av kroppen din'-tråden som florerer her??! Masse KG-damer som har postet lettkledde selvportrett. Ikke det at JEG har kikket :plystre:

Nå er det sengetid for små gutter, :goodbye:

Du må finne de gode trådene, vet du. Der vanker det masse plusser også :nigo:

Jeg er faktisk ganske overveldet over KG for tiden. Masse fantastiske mennesker som IKKE kjefter på meg også :opplyser::danse:

Skrevet

Å, ja! Jeg har fått filmene mine. Har snart sett alle sammen :fnise:

Så klart var det en jente- :flekke: som holdt deg borte! Jeg kjenner deg så altfor godt :lur:

Skrevet

:vinke: jeg nektes fortsatt å multistere :daane:

Seff vil jeg ha en god påske Mar :ler:

Nei, Al, sånne tråder tror jeg ikke på at finnes :snurt::ler:

Filmer er skøy :bolledeig:

Hva jippier du av Appi? :popcorn:

Hvilken tråd er det Al? Med jentene :hoho: Du bare lurer meg :jolie:

Gjest Mahareth
Skrevet

Det finnes en mannetråd også, men den er du kanskje ikke så interessert i :fnise:

Skrevet

Snill du er Al :kose: Hmm, syns det så ut som det bare var kjendisbilder, da får jeg bla videre :ler:

Nei, mannetråd klarer jeg meg uten mah :ler:

Skrevet

Ja, det er ikke lagt ut ekte bilder før litt uti. Ikke det at jeg vet det altså. :plystre: Men Hog vet :lur:

Skrevet

Ja, det er ikke lagt ut ekte bilder før litt uti. Ikke det at jeg vet det altså. :plystre: Men Hog vet :lur:

:ler: var jo flere fine kropper der. Latterlig at de "ikke trente så mye i det siste osv" så kommer DEN kroppen :roll: Jenter altså :klaske:

Skrevet

:fnise: Vi er ganske rare :lol:

Sånn, nå stemmer utsagnet ditt :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...