Gjest Katee Skrevet 11. april 2011 #9401 Skrevet 11. april 2011 K! Jeg har shoppet på Biit igjen Hva har du sett i det siste da?
Gjest Mahareth Skrevet 11. april 2011 #9402 Skrevet 11. april 2011 litt i K sin tråd Håper du har hatt en fin helg og at du får en fin uke
kristian82 Skrevet 11. april 2011 Forfatter #9403 Skrevet 11. april 2011 Jeg iler til og benytter meg av en splitter ny og varm..jaja, i alle fall smålunken klem lagt ut på fellesbeite på nett. *den var så go atte!* Og deretter forrundrer det meg at Hr, K er litt trang i sin tankegang når det gjelder bruk av seg selv og sitt legeme?!? Er det altså bare kvinnfolk som står i hodet på den herremannen da? Kunne det ikke tenkes at det kom en pertentlig og vakker homse som leide ham på timesbasis, evt. gravde dypt i sine gjemmer og kjøpte ham til odel og eie? Å bli plassert sammen med andre verdifulle ting på ei designerhylle som alle beundrer, er vel ikke av det verste en kan oppleve? Å få et garantert vasket, polert og støvfritt liv er da ikke noe å gremme seg over, er det vel? Hæ? :klo Forøvrig ønsker vi ham en riktig god morgen, og takker ærbødigst for gaven vi fikk i natt..... Nei, bare denne homsen ikke gjør andre ting med meg enn å plassere meg på en pyntehylle så Takk! :nigo :hug Tøff skinnjakke by the way Jeg har en venninne som kanskje er interessert! Hun trenger en slave å jage rundt : Hvem? Takk for omtanken, Hog, men jeg trenger en som er litt nærmere Bergen :sukk Men om du kjøper meg så flytter jeg jo seff ditt min eier vil ha meg. K! Jeg har shoppet på Biit igjen :nigo Hva har du sett i det siste da? :popcorn Coool Hva kjøpte du? Hmmm..jeg venter på en sending nå med nyeste harry potter blant annet, og en annen helt ny film jeg ikke husker navnet på i farta I det siste syns jeg at jeg nesten bare har sett dåååårlige filmer Så en som het Stone med Deniro og Edward Norton som jeg ikke syns var bra i hele tatt. Four lions så jeg, og den var også dødsdårlig. Over her dead body, som til nød var helt ok Siste skikkkkelige bra film jeg så var Buried og det er jo lenge siden nå :hoppe litt i K sin tråd :nigo Håper du har hatt en fin helg og at du får en fin uke kose: Her er det bare å hoppe i vei Mah Takk for det Den har vært litt blæh hos deg da?
Gjest Mahareth Skrevet 11. april 2011 #9404 Skrevet 11. april 2011 Sånn bortsett fra at jeg har vært skikkelig trøtt (min egen feil) så har det ikke vært en så verst start på uka
kristian82 Skrevet 11. april 2011 Forfatter #9405 Skrevet 11. april 2011 Sånn bortsett fra at jeg har vært skikkelig trøtt (min egen feil) så har det ikke vært en så verst start på uka Skjønner Kjipt å være trøtt da, men kan jo sove litt på sofaen om ikke annet Nå skal jeg gå tur med en kamerat så må løpe (eller gå da)
Gjest Katee Skrevet 12. april 2011 #9407 Skrevet 12. april 2011 Ååååå, men da kjøper jeg deg!!!! Jeg kjøpte The Tudors (sesong 3), Firefly (den komplette serien ) og Inception, så over påske skal jeg ha Inception-kveld og be noen venninner på besøk. Da blir det masse Håper den kommer snart. Fikk vel leveringsestimat den 18. - 21. april, så det blir nok inne-påske i år også Ja, jeg syns det er utrolig mye dårlig nå. Nesten ingenting på kino heller
UnderCover Skrevet 13. april 2011 #9410 Skrevet 13. april 2011 Da skal jeg besøke dere alle !! Så koselig
Gjest Katee Skrevet 13. april 2011 #9411 Skrevet 13. april 2011 Hva skjer egentlig på KG? Alle er jo bare borte!
*appifany* Skrevet 14. april 2011 #9412 Skrevet 14. april 2011 Boken din hadde falt ut av mine innlegg, så jeg putter den bare tilbake igjen God helg(straks)
Gjest Katee Skrevet 14. april 2011 #9413 Skrevet 14. april 2011 K's bok vil ikke være på mine innlegg når jeg er på mobilen og surfer på KG
Gjest Mahareth Skrevet 14. april 2011 #9414 Skrevet 14. april 2011 Jeg har noe rart med mine innlegg. Det vises som regel 30 tråder per side der, men de nederste 5 forsvinner. Går ikke an å endre permanent til noe annet (ihvertfall ikke som jeg har skjønt), men om jeg velger å vise 35 tråder så kommer alle 35
Gjest Katee Skrevet 14. april 2011 #9415 Skrevet 14. april 2011 Jeg har en del tråder som har forsvunnet uten at jeg har administrert mine innlegg
*appifany* Skrevet 14. april 2011 #9416 Skrevet 14. april 2011 Jeg har og merket at de "nederste" på listen er vekke, og så kan de plutselig finne på å dukke opp når jeg refresher og bytter mellom sidene. Ganske irriterende.
mia83 Skrevet 14. april 2011 #9417 Skrevet 14. april 2011 Jeg har aldri skjønt det der med mine innlegg jeg..
Gjest Katee Skrevet 15. april 2011 #9418 Skrevet 15. april 2011 Jeg elsker mine innlegg etter at jeg fant ut at jeg kunne administrere og fjerne de innleggene jeg ikke lenger var interessert i. Da har jeg alle dagbøkene på en side og så er det bare og trykke seg innpå de, en etter en
Gjest Katee Skrevet 15. april 2011 #9419 Skrevet 15. april 2011 :kose: Jeg hadde ikke tenkt å poste en heks i tråden. Nei, ikke i det hele tatt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå