Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2011 #9381 Skrevet 7. april 2011 Her har vi altså en tåfetishist som har stått frem i dagslys.
Faithy Skrevet 8. april 2011 #9382 Skrevet 8. april 2011 Innom som snarest Kontakt meg gjerne på PM. Glad i deg
Guriane Skrevet 8. april 2011 #9384 Skrevet 8. april 2011 Her har vi altså en tåfetishist som har stått frem i dagslys. -------------- God helg til bokas eier!
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2011 #9385 Skrevet 9. april 2011 Sannheten skal frem, spesielt nå som K er bortreist, hehe...
UnderCover Skrevet 10. april 2011 #9386 Skrevet 10. april 2011 Er det bare denne tråden dere prater i?
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2011 #9387 Skrevet 10. april 2011 Neida, men det kunne nesten se slik ut?
UnderCover Skrevet 10. april 2011 #9388 Skrevet 10. april 2011 Neida, men det kunne nesten se slik ut? Jeg bare mente at kanskje jeg kunne få være med i en annen tråd og?
Guriane Skrevet 10. april 2011 #9389 Skrevet 10. april 2011 (endret) Du er hjertelig velkommen på kaffe i boka mi, Bippe Endret 10. april 2011 av Guriane
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2011 #9390 Skrevet 10. april 2011 Hihi...om du ser i min bok er det liv laga der også...innimellom.
Gjest Katee Skrevet 10. april 2011 #9393 Skrevet 10. april 2011 Aha! Skjønner! Da ser vi vel ikke han på en god stund
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2011 #9394 Skrevet 10. april 2011 Wut? Er han lagt ut for salg? Hvor! Hvor?!
kristian82 Skrevet 11. april 2011 Forfatter #9396 Skrevet 11. april 2011 Seriøst, det er onsdag i dag, ikke sant???! K gir meg noia her! :bond Jeg var bare ute med en spøk vet du. *Legge igjen et halvt brød* Mange takk Min favorittmelodi/sanger sendes til min favoritt her inne :vinke Muss ; Så fin sang da Ååååhh...det er en utrolig vakker sang og en STERK sanger som gir meg "gåsebumpser" over hele fjøla... *beklager sterke scener for K når han nå ser meg slik, hehe...men sannheten må frem* ; k82 tåler sterke scener - eventuelle mareritt og frykt for mørket etterpå er en annen sak. :hug Supert :nigo Helt sant, det er deilig å slippe å lure på det! Men nå er det tomt for sukkerspinn da, så i stedet må jeg lure på når neste gang jeg drar til Sverige blir. :sukk :ler Oh, K. Neste gang du drar på Ullared forlanger jeg at du skaffer meg sukkerspinn! Det skal jeg gjøre Innom som snarest :yvonne Kontakt meg gjerne på PM. Glad i deg rodmer: Så snill du er Faithy (for den var vel til meg? eller er jeg bare usedvanlig innbilsk nå ) :skratte -------------- God helg til bokas eier! :klemmer :goodbye Takk :fnise Er det bare denne tråden dere prater i? :sjenert Prates i mange andre tråder også. Appifany sin, Mia sin, Margareth og Mahargerth, Guriane fikk du linken til, Al sin, KaDust sin og Hogwash sin, Faithy, Virrvapp, det er mange dagbøker Sikkert glemt noen også. Bare å gå inn på forbokstaven på dagbokoversiktene og lete etter gull (dvs. Al, Appy osv.) :romeo Hvor er K da? sukk: K er litt blæh om dagen, men er her nå På salg :opplyser Jeg lurer på om noen hadde kjøpt meg jeg. Om jeg ble lagt ut på finn som du sier. Hmmm..men jeg hadde nektet å blitt solgt til menn, et sted går grensen. I tillegg, om jeg ble kjøpt hadde jeg sikkert blitt satt på en hard diett, bli frastjålet mitt potetgull og pepsi max, og kanskje tilbrakt størsteparten av dagen mellom lårene på en eller annen random frue Så ja, konklusjonen på om jeg vil bli solgt avhenger vel helt av hvem som måtte kjøpe meg Ellers har jeg lite nytt å medele mine rosabok venner, men stor på dere alle.
Hoppetaujenta Skrevet 11. april 2011 #9397 Skrevet 11. april 2011 Jeg iler til og benytter meg av en splitter ny og varm..jaja, i alle fall smålunken klem lagt ut på fellesbeite på nett. *den var så go atte!* Og deretter forrundrer det meg at Hr, K er litt trang i sin tankegang når det gjelder bruk av seg selv og sitt legeme?!? Er det altså bare kvinnfolk som står i hodet på den herremannen da? Kunne det ikke tenkes at det kom en pertentlig og vakker homse som leide ham på timesbasis, evt. gravde dypt i sine gjemmer og kjøpte ham til odel og eie? Å bli plassert sammen med andre verdifulle ting på ei designerhylle som alle beundrer, er vel ikke av det verste en kan oppleve? Å få et garantert vasket, polert og støvfritt liv er da ikke noe å gremme seg over, er det vel? Hæ? . Forøvrig ønsker vi ham en riktig god morgen, og takker ærbødigst for gaven vi fikk i natt.....
Gjest hogwash Skrevet 11. april 2011 #9399 Skrevet 11. april 2011 Jeg lurer på om noen hadde kjøpt meg jeg. Om jeg ble lagt ut på finn som du sier. Jeg har en venninne som kanskje er interessert! Hun trenger en slave å jage rundt
Gjest Katee Skrevet 11. april 2011 #9400 Skrevet 11. april 2011 Jeg har en venninne som kanskje er interessert! Hun trenger en slave å jage rundt Takk for omtanken, Hog, men jeg trenger en som er litt nærmere Bergen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå