KaDust Skrevet 4. april 2011 #9361 Skrevet 4. april 2011 Åhh Jeg misunner deg! Jeg er forelsker i sukkerspinn, tells det?
kristian82 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #9362 Skrevet 4. april 2011 Tusen takk for velkomtsgaven jeg fikk akkurat det jeg ønsket meg Hjemmelaget pitabrød må være noe av det beste jeg vet Så bra K82 kan det med å velge gaver Pitabrød generelt er digg!!! Hjemmelaget pitabrød? :hakeslepp Okey, nå må noen diske opp med litt mat til en sulten mage her! Chop chop! på den rumlende magen til KaDust I dette tilfellet er det sånne som tar en stund før de oppdager at "Guriner" har begynt å skrive dagbok; det går litt sakte oppe i topplokket liksom. ; Aha Men jeg hadde ikke sett det jeg, om ingen sa i fra Man kan jo putte hva som helst inni dem nam nam :spise Idag blir det svinekjøtt, salat, pesto og masse chili :spise Noen andre her som en forelsket? :rodmer (Ikke i pitabrød altså ) Nå fikk jeg lyst på det jeg også Forelskelser la jeg på hylla etter en lei episode jeg hadde i barnehagen, hvor min store kjærlighet ikke gjengjeldte mine følelser
UnderCover Skrevet 4. april 2011 #9363 Skrevet 4. april 2011 Så bra K82 kan det med å velge gaver Det kan du bare. Tusen takk igjen Forelskelser la jeg på hylla etter en lei episode jeg hadde i barnehagen, hvor min store kjærlighet ikke gjengjeldte mine følelser Kjedelig. Men du skulle vist henne at du kan få myyyye bedre enn henne Åhh Jeg misunner deg! Jeg er forelsker i sukkerspinn, tells det? Jo det teller. Litt hvertfall. Da slipper du forressten å lure på når du skal sende en mld eller om man evt skal det
Guriane Skrevet 4. april 2011 #9364 Skrevet 4. april 2011 Forelskelser la jeg på hylla etter en lei episode jeg hadde i barnehagen, hvor min store kjærlighet ikke gjengjeldte mine følelser
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2011 #9365 Skrevet 4. april 2011 Hmm...det er veldig lenge siden jeg har vært skikkelig forelsket...
UnderCover Skrevet 5. april 2011 #9368 Skrevet 5. april 2011 God tirsdag Har lite lyst å gå ut i nesten storm for å handle
kristian82 Skrevet 6. april 2011 Forfatter #9372 Skrevet 6. april 2011 Det kan du bare. Tusen takk igjen :takke Kjedelig. Men du skulle vist henne at du kan få myyyye bedre enn henne :romeo Jo det teller. Litt hvertfall. Da slipper du forressten å lure på når du skal sende en mld eller om man evt skal det :fnise Ja, jo jeg skulle kanskje det Huff, det er kjipt å lure på! :fnise :kose Hmm...det er veldig lenge siden jeg har vært skikkelig forelsket... :jepp Da er vi to :kyss Turen var finfin! :kose Så bra God tirsdag :nigo Har lite lyst å gå ut i nesten storm for å handle :klo God tirsdag! Men du løper jo så raskt, merker vel nesten ikke stormen da? God formiddag! God dag Vampyren
Gjest Katee Skrevet 6. april 2011 #9374 Skrevet 6. april 2011 Seriøst, det er onsdag i dag, ikke sant???! K gir meg noia her!
Guriane Skrevet 6. april 2011 #9375 Skrevet 6. april 2011 Jeg er rimelig sikker på at det er onsdag (iallefall en time til ) K er et rotehue
Faithy Skrevet 6. april 2011 #9377 Skrevet 6. april 2011 Min favorittmelodi/sanger sendes til min favoritt her inne Muss
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2011 #9378 Skrevet 7. april 2011 Ååååhh...det er en utrolig vakker sang og en STERK sanger som gir meg "gåsebumpser" over hele fjøla... *beklager sterke scener for K når han nå ser meg slik, hehe...men sannheten må frem*
KaDust Skrevet 7. april 2011 #9379 Skrevet 7. april 2011 på den rumlende magen til KaDust Jo det teller. Litt hvertfall. Da slipper du forressten å lure på når du skal sende en mld eller om man evt skal det Supert Helt sant, det er deilig å slippe å lure på det! Men nå er det tomt for sukkerspinn da, så i stedet må jeg lure på når neste gang jeg drar til Sverige blir. Oh, K. Neste gang du drar på Ullared forlanger jeg at du skaffer meg sukkerspinn!
UnderCover Skrevet 7. april 2011 #9380 Skrevet 7. april 2011 Å, Ullared, så gøy Jeg sitter og ser på det og koser med tærne når det er på tv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå