Guriane Skrevet 22. mars 2011 #9265 Skrevet 22. mars 2011 Vind her også Nesten så jeg blåste bort tidligere i kveld
Gjest Katee Skrevet 23. mars 2011 #9270 Skrevet 23. mars 2011 (Siden rumpa til Guriane ikke funket liksom...)
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars 2011 #9272 Skrevet 24. mars 2011 HVA! Funker ikke rumpa til Guri? Det var da forskrekkelig! Bare si i fra, så skal jeg komme og sette klyster! *Godmorgen K. Hvis det blir mye søl her inne, så vet du hvorfor*
Gjest hogwash Skrevet 24. mars 2011 #9273 Skrevet 24. mars 2011 (endret) Margareth ordner opp Edit: Argh, linken. Endret 24. mars 2011 av hogwash
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars 2011 #9274 Skrevet 24. mars 2011 Det var da som bare nøkken, hog! Har du snikfilmet meg da jeg prøvde ut mine nye kostymevarianter?!?
*appifany* Skrevet 24. mars 2011 #9275 Skrevet 24. mars 2011 for Og en supertakk for at du hjalp meg med oppgaven! Oppgaven var forholdsvis lang, og svaret ditt bidro nok til kommentaren om at oppgaven min var at den var; "svært solid" ¨Loooove it! så igjen!
Guriane Skrevet 24. mars 2011 #9276 Skrevet 24. mars 2011 HVA! Funker ikke rumpa til Guri? Det var da forskrekkelig! Bare si i fra, så skal jeg komme og sette klyster! *Godmorgen K. Hvis det blir mye søl her inne, så vet du hvorfor*
kristian82 Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #9277 Skrevet 24. mars 2011 Hatt en veldig fin helg, ja. :hoppendeglad Blitt mindre KG i det siste though! opplyser: Fint Ja, ikke mulighet til så mye KG selv :blomst Vind her også :opplyser Nesten så jeg blåste bort tidligere i kveld :opplyser Du må ikke gå ute alenee Kattene hadde litt problemer her før i dag.. Ønsker K en god dag! : Takk takk, i ligemåde Mar :flekke (Siden rumpa til Guriane ikke funket liksom...) ; Ja, takk begge deler HVA! Funker ikke rumpa til Guri? Det var da forskrekkelig! Bare si i fra, så skal jeg komme og sette klyster! :lur *Godmorgen K. Hvis det blir mye søl her inne, så vet du hvorfor* :fnise :helen for :blomst Og en supertakk for at du hjalp meg med oppgaven! Oppgaven var forholdsvis lang, og svaret ditt bidro nok til kommentaren om at oppgaven min var at den var; "svært solid" ¨Loooove it! så :helen igjen! Så braa bare hyggelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå