Hoppetaujenta Skrevet 19. mars 2011 #9142 Skrevet 19. mars 2011 Åhh...dere rumpeflashere altså! God og luktfri morgen til K! (selv om det atter ikke akkurat lukter roser her inne når en lukker opp døra)
kristian82 Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #9143 Skrevet 19. mars 2011 Ja, jeg så det over her :fnise Natta Jan-K! :kose :nattiklemmer Ikke Jan :kose God natt K-man! :hug God helg, k82! :strix :hug <- fredagsklemmen :ler Wiii, fredagsklem er bra God helg God helg, K'a. :kose God helg KaDust S'ils n'ont plus de pain, qu’ils mangent de la brioche :opplyser --- Ellers vil jeg benytte muligheten til å si at dere er ganske så gærne :fnise Jeg lurte virkelig på om jeg skulle fortsette å lese etter dette "mat-i-senga"-greiene deres :lol God helg ) God helg Virre Vi synes bare at Kristian ligner på Jan Thomas, så vi kaller han for Jan Kristian. :opplyser :ler gi deg a :flekke Åhh...dere rumpeflashere altså! :nei God og luktfri morgen til K! (selv om det atter ikke akkurat lukter roser her inne når en lukker opp døra) Nå må du gi deg Mar Skjønner ikke hva for noe jenteromper du har vært i kontakt med om en naken jenterompe automatisk "stinker" ned et helt rom K82 "sine" jenteromper er ikke sånn i alle fall
Gjest Katee Skrevet 19. mars 2011 #9144 Skrevet 19. mars 2011 Åhh...dere rumpeflashere altså! God og luktfri morgen til K! (selv om det atter ikke akkurat lukter roser her inne når en lukker opp døra) Nå må du gi deg! Man kan si mange ting om meg, men rumpa mi stinker faktisk ikke
*appifany* Skrevet 19. mars 2011 #9145 Skrevet 19. mars 2011 Nå må du gi deg! Man kan si mange ting om meg, men rumpa mi stinker faktisk ikke Det kan jeg skrive under på
*appifany* Skrevet 19. mars 2011 #9147 Skrevet 19. mars 2011 Alle på KG må være med å se på månen samtidig kl 23 Vi prøver å være romantiske
mia83 Skrevet 19. mars 2011 #9148 Skrevet 19. mars 2011 Og så må flere KG'ere være til stede her!! :kremt:
mia83 Skrevet 19. mars 2011 #9156 Skrevet 19. mars 2011 Og da kan vi prate om hva vi vil! Til og med om ting som er forbudt i den rosa tråden!! Så hva skal vi snakke om da Piffy?
mia83 Skrevet 19. mars 2011 #9158 Skrevet 19. mars 2011 Hmm.. hva er det som er forbudt da tro? Mann til mann?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå