Guriane Skrevet 17. mars 2011 #9081 Skrevet 17. mars 2011 Kattene mine tar ikke beina mine iallefall. kom hjem nå, så da tar jeg med han til sengs isteden. Kos deg
mia83 Skrevet 17. mars 2011 #9082 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Vil også ha en person jeg kan ta med meg til sengs. sier at du kan få låne han. Han bare snorker litt av og til. Det spiller ingen rolle for han hvem han sover med sier han... Men det koster kroner, sier han. Endret 17. mars 2011 av mia83
KaDust Skrevet 17. mars 2011 #9083 Skrevet 17. mars 2011 Men huffda Du som er jente må da lære deg det K82 kan finne noen sånn matlagingskurs du kan melde deg på K-man ja Men er ikke hard2get for det, ikke overfor mine rosa venner da Pff, de beste kokkene i verden er menn. Det er menn som er lagd for matlagning, ikke damer! Matlagningskurs Hadde fint klart å lære meg å lage mat selv, om jeg hadde hatt interesse for det. Klarer jeg å bli selvlært i HTML, CSS og BB Code, så klarer jeg matlagning også om jeg går inn for det. Men synes det er så GØRRRR kjedelig, så jeg har null interesse for å stå der i evigheter. Og vips så er plata på full styrke og maten blir svidd utenpå mens den forblir frossen inni. Åh, du er ikke det nei. Da kan jeg ta deg med til senga da.
mia83 Skrevet 17. mars 2011 #9084 Skrevet 17. mars 2011 Så bra. Men det er ikke fredag enda, så ikke noe tull Man skal aldri si aldri. I morgen kan det være for sent vettu..
KaDust Skrevet 17. mars 2011 #9085 Skrevet 17. mars 2011 sier at du kan få låne han. Han bare snorker litt av og til. Det spiller ingen rolle for han hvem han sover med sier han... Men du kan få ha han i fred. Snorking er jeg mindre fan av.
mia83 Skrevet 17. mars 2011 #9086 Skrevet 17. mars 2011 Det er jeg også.. men noen skavanker har jo de fleste.
kristian82 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #9087 Skrevet 17. mars 2011 Tilfeldig my ass Ja Tilfeldig my ass ja HUFFDA, men biter de? klorer? sier at du kan få låne han. Han bare snorker litt av og til. Det spiller ingen rolle for han hvem han sover med sier han... Men det koster kroner, sier han. Pff, de beste kokkene i verden er menn. Det er menn som er lagd for matlagning, ikke damer! Matlagningskurs Hadde fint klart å lære meg å lage mat selv, om jeg hadde hatt interesse for det. Klarer jeg å bli selvlært i HTML, CSS og BB Code, så klarer jeg matlagning også om jeg går inn for det. Men synes det er så GØRRRR kjedelig, så jeg har null interesse for å stå der i evigheter. Og vips så er plata på full styrke og maten blir svidd utenpå mens den forblir frossen inni. Åh, du er ikke det nei. Da kan jeg ta deg med til senga da. Pøh Jenter er flinkest Nja, tror du fort kan lære deg HTML og sånn "shit" uten å klare å lære deg å lage skikkelig mat. Må ha mer feeling på maten tror jeg, men seff klarer du det jo da Nei, det går ikke dessverre Sover så dårlig med sånne "ukjente" jenter ved siden av meg, å jeg må ha en god nattssøvn i natt Man skal aldri si aldri. I morgen kan det være for sent vettu.. True
KaDust Skrevet 17. mars 2011 #9088 Skrevet 17. mars 2011 Pøh Jenter er flinkest Nja, tror du fort kan lære deg HTML og sånn "shit" uten å klare å lære deg å lage skikkelig mat. Må ha mer feeling på maten tror jeg, men seff klarer du det jo da Nei, det går ikke dessverre Sover så dårlig med sånne "ukjente" jenter ved siden av meg, å jeg må ha en god nattssøvn i natt Neish, menn er flinkest! Joa, men mat er jo ikke vanskelig om man faktisk går inn for det. Jeg lagde tross alt en hel julemiddag nå i julen. For første gang - uten oppskrifter - og det ble kjempegodt. Men ja altså, interessen er der ikke Jeg klenger ikke engang, så du vil ikke merke at jeg er der.
mia83 Skrevet 17. mars 2011 #9089 Skrevet 17. mars 2011 True Men det virker ikke som om det blir noe i kveld. Tror vi begge er ganske klare for å sove nå.. Så vi får se i morgen da.
Guriane Skrevet 17. mars 2011 #9090 Skrevet 17. mars 2011 Men du kan få ha han i fred. Snorking er jeg mindre fan av. Det funker å sparke i leggen Iallefall for en stund
kristian82 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #9091 Skrevet 17. mars 2011 Neish, menn er flinkest! Joa, men mat er jo ikke vanskelig om man faktisk går inn for det. Jeg lagde tross alt en hel julemiddag nå i julen. For første gang - uten oppskrifter - og det ble kjempegodt. Men ja altså, interessen er der ikke Jeg klenger ikke engang, så du vil ikke merke at jeg er der. Uten oppskrifter Men da må du jo være flink K82 værer at det er en jente i rommet vet du Men det virker ikke som om det blir noe i kveld. Tror vi begge er ganske klare for å sove nå.. Så vi får se i morgen da. Do that
KaDust Skrevet 17. mars 2011 #9093 Skrevet 17. mars 2011 Uten oppskrifter Men da må du jo være flink K82 værer at det er en jente i rommet vet du Da får du legge deg med en mann, da.
Guriane Skrevet 17. mars 2011 #9095 Skrevet 17. mars 2011 Åh, hei Guriane. Lyst til å komme på besøk? Klart
kristian82 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #9096 Skrevet 17. mars 2011 Jeg liker å lage mat Det er notert Da får du legge deg med en mann, da. Nei, det skal jeg i alle fall ikke Åh, hei Guriane. Lyst til å komme på besøk?
Guriane Skrevet 17. mars 2011 #9098 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Det er notert Supert! Venter jeg, da. Flott! Har hørt jeg er litt nazi på kjøkkenet da, men regner med det går greit? Endret 17. mars 2011 av Guriane
KaDust Skrevet 17. mars 2011 #9099 Skrevet 17. mars 2011 Nei, men K. Da forventer jeg litt kos før senga, hvertfall
kristian82 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #9100 Skrevet 17. mars 2011 Supert! Venter jeg, da. Girl on girl action altså, fett Flott! Har hørt jeg er litt nazi på kjøkkenet da, men regner med det går greit? KaDust skulle ha deg i senga, ikke på kjøkkenet Men ja, du kan være nazi på kjøkkenet Nei, men K. Da forventer jeg litt kos før senga, hvertfall Det skal du få
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå