Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kattene mine tar ikke beina mine iallefall. :bigfoot: kom hjem nå, så da tar jeg med han til sengs isteden. :lur:

Kos deg :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vil også ha en person jeg kan ta med meg til sengs. :sukk:

:bigfoot: sier at du kan få låne han. Han bare snorker litt av og til. Det spiller ingen rolle for han hvem han sover med sier han... :daane:

Men det koster kroner, sier han. :ler:

Endret av mia83
Skrevet

Men huffda :troest: Du som er jente må da lære deg det :hakeslepp: K82 kan finne noen sånn matlagingskurs du kan melde deg på :ler:

K-man ja :bolledeig: Men er ikke hard2get for det, ikke overfor mine rosa venner da :klem:

Pff, de beste kokkene i verden er menn. Det er menn som er lagd for matlagning, ikke damer!

Matlagningskurs :jolie: Hadde fint klart å lære meg å lage mat selv, om jeg hadde hatt interesse for det. Klarer jeg å bli selvlært i HTML, CSS og BB Code, så klarer jeg matlagning også om jeg går inn for det. Men synes det er så GØRRRR kjedelig, så jeg har null interesse for å stå der i evigheter. Og vips så er plata på full styrke og maten blir svidd utenpå mens den forblir frossen inni. :fnise:

Åh, du er ikke det nei. Da kan jeg ta deg med til senga da. :lur:

Skrevet

Så bra. Men det er ikke fredag enda, så ikke noe tull :nei:

Man skal aldri si aldri. I morgen kan det være for sent vettu.. :ler:

Skrevet

:bigfoot: sier at du kan få låne han. Han bare snorker litt av og til. Det spiller ingen rolle for han hvem han sover med sier han... :daane:

:hoho:

Men du kan få ha han i fred. Snorking er jeg mindre fan av. :jolie:

Skrevet

Det er jeg også.. men noen skavanker har jo de fleste. :ler:

Skrevet

Tilfeldig my ass ;)

Ja :redd:

Tilfeldig my ass ja :hoho:

HUFFDA, men biter de? klorer? :redd:

Men det koster kroner, sier han. :ler:

:skratte:

Pff, de beste kokkene i verden er menn. Det er menn som er lagd for matlagning, ikke damer!

Matlagningskurs :jolie: Hadde fint klart å lære meg å lage mat selv, om jeg hadde hatt interesse for det. Klarer jeg å bli selvlært i HTML, CSS og BB Code, så klarer jeg matlagning også om jeg går inn for det. Men synes det er så GØRRRR kjedelig, så jeg har null interesse for å stå der i evigheter. Og vips så er plata på full styrke og maten blir svidd utenpå mens den forblir frossen inni. :fnise:

Åh, du er ikke det nei. Da kan jeg ta deg med til senga da. :lur:

Pøh :ler: Jenter er flinkest :jolie: Nja, tror du fort kan lære deg HTML og sånn "shit" uten å klare å lære deg å lage skikkelig mat. Må ha mer feeling på maten tror jeg, men seff klarer du det jo da :kose:

Nei, det går ikke dessverre :ler: Sover så dårlig med sånne "ukjente" jenter ved siden av meg, å jeg må ha en god nattssøvn i natt :fnise:

Man skal aldri si aldri. I morgen kan det være for sent vettu.. :ler:

True :jepp:

Skrevet

Pøh :ler: Jenter er flinkest :jolie: Nja, tror du fort kan lære deg HTML og sånn "shit" uten å klare å lære deg å lage skikkelig mat. Må ha mer feeling på maten tror jeg, men seff klarer du det jo da :kose:

Nei, det går ikke dessverre :ler: Sover så dårlig med sånne "ukjente" jenter ved siden av meg, å jeg må ha en god nattssøvn i natt :fnise:

Neish, menn er flinkest! :jolie:

:fnise: Joa, men mat er jo ikke vanskelig om man faktisk går inn for det. Jeg lagde tross alt en hel julemiddag nå i julen. For første gang - uten oppskrifter - og det ble kjempegodt. Men ja altså, interessen er der ikke :jolie:

:snurt: Jeg klenger ikke engang, så du vil ikke merke at jeg er der.

Skrevet

True :jepp:

:jepp: Men det virker ikke som om det blir noe i kveld. Tror vi begge er ganske klare for å sove nå.. :Gjesp:

Så vi får se i morgen da. :ler:

:natti:

Skrevet

:hoho:

Men du kan få ha han i fred. Snorking er jeg mindre fan av. :jolie:

Det funker å sparke i leggen :opplyser: Iallefall for en stund :daane:

Skrevet

Neish, menn er flinkest! :jolie:

:fnise: Joa, men mat er jo ikke vanskelig om man faktisk går inn for det. Jeg lagde tross alt en hel julemiddag nå i julen. For første gang - uten oppskrifter - og det ble kjempegodt. Men ja altså, interessen er der ikke :jolie:

:snurt: Jeg klenger ikke engang, så du vil ikke merke at jeg er der.

Uten oppskrifter :hakeslepp: Men da må du jo være flink :nigo::kose:

K82 værer at det er en jente i rommet vet du :fnise::kose:

:jepp: Men det virker ikke som om det blir noe i kveld. Tror vi begge er ganske klare for å sove nå.. :Gjesp:

Så vi får se i morgen da. :ler:

:natti:

:fnise:

Do that :kose:

Skrevet

Uten oppskrifter :hakeslepp: Men da må du jo være flink :nigo::kose:

K82 værer at det er en jente i rommet vet du :fnise::kose:

Da får du legge deg med en mann, da. :jolie:

Skrevet

Åh, hei Guriane. Lyst til å komme på besøk? :sjenert:

Skrevet

Klart :nigo:

Skrevet

Jeg liker å lage mat :opplyser::sjenert:

Det er notert :jolie::kose:

Da får du legge deg med en mann, da. :jolie:

Nei, det skal jeg i alle fall ikke :fnise:

:skratte:

:kose:

Skrevet

Klart :nigo:

Supert! :hoppendeglad:

Venter jeg, da. :jepp:

Skrevet (endret)

Det er notert :jolie::kose:

Flott! :jepp: Har hørt jeg er litt nazi på kjøkkenet da, men regner med det går greit? :nigo:

Endret av Guriane
Skrevet

Nei, men K. Da forventer jeg litt kos før senga, hvertfall :jolie:

Skrevet

Girl on girl action altså, fett :popcorn:

Flott! :jepp: Har hørt jeg er litt nazi på kjøkkenet da, men regner med det går greit? :nigo:

KaDust skulle ha deg i senga, ikke på kjøkkenet :fnise:

Men ja, du kan være nazi på kjøkkenet :kose:

Nei, men K. Da forventer jeg litt kos før senga, hvertfall :jolie:

Det skal du få :kose::klem::klem1::klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...