Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg også, og hei hvor det går over lyngen! :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også, og hei hvor det går over lyngen! :skratte:

Jeg går aldri over/ved lyng, da det er en yngleplass for flått :redd: :redd: :redd:

Men det går unna ja :fnise: uproduktivt unna :daane:

Skrevet

Flått holder seg ofte litt oppe i vegetasjonen og slipper seg ned på sitt nøye utvalgte bytte, og med mindre du er Ekstremt lav, er det ingen stor fare i vanlig lyng skulle jeg tro, hehe...

Skrevet

Åh, flått er bare det EKLESTE jeg vet. Har noia for flåttbitt!!!! Urk!

Men ellers håper jeg du har en fin dag :ler:

Skrevet (endret)

:lur::klemmer:

Den var helt okidoki :nigo: Blitt bedre? :troest:

Litt bedre :Nikke:

Jeg går aldri over/ved lyng, da det er en yngleplass for flått :redd: :redd: :redd:

:kose:

Endret av Guriane
Skrevet

Flått er selvfølgelig ille for dem som blir skikkelig syke, men stort sett blir vi ikke syke av det i det hele tatt. Det blir i verste fall et lite bitt og et lite utslett, men så trekker det seg tilbake igjen.

Jeg vil slå et slag for god gammeldags "lysking" (slik prinsessene gjorde med trollene i sin tid) av hverandre etter at en har vært ute i sommerlig kratt og skog, for å saumfare bort antydninger til flått! :opplyser:

Skrevet

Flått er ikke flott... og humoren er ikke på topp i dag..

Skrevet (endret)

Hvorfor :daane: ? :fnise:

Endret av Guriane
Skrevet

:vinke:

Går greit, holder på å ordne time til fysio/kiropraktor :)

Skrevet

*hviske bare til dem som er her akkurat nå: jeg tror han bedriver sin form for mannemann-ekstremsport og vasser i flått-lyng i fraværet sitt herfra...* :jepp:

Skrevet

Flått holder seg ofte litt oppe i vegetasjonen og slipper seg ned på sitt nøye utvalgte bytte, og med mindre du er Ekstremt lav, er det ingen stor fare i vanlig lyng skulle jeg tro, hehe...

Jooo, har du ikke lest om hvor flått er eller :redd: stemmer det du sier, MEN det er også syyykt mye av de i lyng og høyt gress. Setter seg på buksene, skoa, sokker, og leggene :redd: kryper ditt de vil :grine:

DREP FLÅTTEN!!

Åh, flått er bare det EKLESTE jeg vet. Har noia for flåttbitt!!!! Urk!

Men ellers håper jeg du har en fin dag :ler

100% enig Virre :5:

Jeg vil heller få en bjørn eller en flokk ulver etter/på meg, enn en jææævla flått!

Takk :kose: Hos deg da? Står til?

Litt bedre :Nikke

:kose

Bra :kose: I dag da?

Flått er selvfølgelig ille for dem som blir skikkelig syke, men stort sett blir vi ikke syke av det i det hele tatt. Det blir i verste fall et lite bitt og et lite utslett, men så trekker det seg tilbake igjen.

Jeg vil slå et slag for god gammeldags "lysking" (slik prinsessene gjorde med trollene i sin tid) av hverandre etter at en har vært ute i sommerlig kratt og skog, for å saumfare bort antydninger til flått! :opplyser

Flått er bare grusomt! Å det å gå å "vente" å "se" om en skulle blitt dødssjuk og lam og det som verre er :daane: Nei, skyt meg heller as :snurt:

:daane

Du knuste kaffebordet mitt jo :hakeslepp:

:vinke

Går greit, holder på å ordne time til fysio/kiropraktor :

Oki :kose: Håpe du får time raskt og at de kan hjelpe deg da :)

*hviske bare til dem som er her akkurat nå: jeg tror han bedriver sin form for mannemann-ekstremsport og vasser i flått-lyng i fraværet sitt herfra...* :jepp

Neehei, hadde jeg ikke gjort for alle pengene i verden.

Skrevet

Jeg vil heller få en bjørn eller en flokk ulver etter/på meg, enn en jææævla flått!

Takk :kose: Hos deg da? Står til?

Bra :kose: I dag da?

:hoho: Er du helt sikker på det? :fnise: I såfall kan jeg vise deg mange passende steder å jogge :arwen:

Enda bedre :jepp::danser:

Skrevet

:hoho: Er du helt sikker på det? :fnise: I såfall kan jeg vise deg mange passende steder å jogge :arwen:

Enda bedre :jepp::danser:

Ja, det er jeg heeelt sikker på :jolie: Oki, show mee please :nigo:

Så bra :strix::kose:

Skrevet

Ja jeg er så feit at jeg knuste kaffebordet OG gikk gjennom gulvet!! :ler:

Skrevet

:kose:

K, K, K! Hvordan går det med deg idag? :nigo:

Skrevet

Oki, show mee please :nigo:

Nå har du sagt det :arwen:

Gjest Mahareth
Skrevet

Får nesten vårstemning av flått-snakket her jeg :hoho:

Håper du har det bra, Kristian :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...