Guriane Skrevet 11. mars 2011 #8982 Skrevet 11. mars 2011 For en gjeng! *jeg sier ikke mere* Så artig! Det var skrivebøker husker jeg. Og de var lilla/blålilla. Det fulgte kanskje lesebok med også? Husker ikke jeg. Fra 4. klasse så hadde vi bøker med spesielle navn. En het: Med sjumilsstøvler på. Det var ei norsk lesebok. Var det Soria Moria? Har vel fortrengt det.. Men jeg savner engelskbøkene om den store hunden Monty. Tror det var en Old English Sheepdog. Og eieren hans het Ann. Husker ikke hva de bøkene het. Ja, det var det! Eller sånn oppgavebok liksom. Du husker så godt altså Jeg husker ikke hva de het, eller at de het noe i det hele tatt, jeg Jeg husker det fantes bøker på biblioteket som het "Leseløve". De var skjønne Følte meg SÅ stolt da jeg hadde lest ut alle. Og de var kanskje på 20 sider hver
Guriane Skrevet 11. mars 2011 #8983 Skrevet 11. mars 2011 Det var Soria Moria-serien ja... Og: JAAAAAAAAAAAA! Den var det!
kristian82 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #8985 Skrevet 11. mars 2011 Er det? Ikke når er borte.. Han kommer ikke hjem igjen før i kveld.. kanskje ikke før kl 23. Klart det er HUffda Greit, skal ikke snurte meg. Tror uansett ikke det kler mine fyldige lepper. nei, det kler ikke fyldige lepper å snurte nei For en gjeng! *jeg sier ikke mere* du er jo med i gjengen du også, om du vil eller ikke Nå må jeg løpe
mia83 Skrevet 11. mars 2011 #8986 Skrevet 11. mars 2011 Leseløve-bøkene husker jeg også. Jeg husker det jeg vil huske vet du. I kristendom 1.-3.klasse hadde vi Jeg er Jeg vil Jeg kan (eller noe sånt..)
mia83 Skrevet 11. mars 2011 #8987 Skrevet 11. mars 2011 Ja det er litt huff.. er på trening så jeg er helt alene.. med boka mi!
Guriane Skrevet 11. mars 2011 #8989 Skrevet 11. mars 2011 (endret) Den har jeg heldigvis gått glipp av. Du, de var søte da Nå må jeg løpe Husk brodder Leseløve-bøkene husker jeg også. Jeg husker det jeg vil huske vet du. I kristendom 1.-3.klasse hadde vi Jeg er Jeg vil Jeg kan (eller noe sånt..) Jeg husker spesielt O-fag, jeg. Det var favorittfaget mitt Husker vi hadde sånne svære, hvite oppgavebøker. Vi var blant annet ute og samlet lauv og limte inn i den husker jeg Endret 11. mars 2011 av Guriane
mia83 Skrevet 11. mars 2011 #8991 Skrevet 11. mars 2011 Jeg husker også at vi hadde O-fag, men husker ikke at vi hadde sånne arbeidsbøker.
kristian82 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #8992 Skrevet 12. mars 2011 Ja det er litt huff.. er på trening så jeg er helt alene.. med boka mi! Du, de var søte da Husk brodder Jeg husker spesielt O-fag, jeg. Det var favorittfaget mitt Husker vi hadde sånne svære, hvite oppgavebøker. Vi var blant annet ute og samlet lauv og limte inn i den husker jeg Broddene er med Men jeg mente "nå må jeg løpe" som i at jeg måtte stikke/sprette/logge av KG Jeg trena vekter, og akkurat der trenger jeg ikke brodder Bare når jeg spankulerer God helg, o' skjønne! Goooooood heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg appi Ryggen din bedre??
kristian82 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #8994 Skrevet 12. mars 2011 K, du gikk glipp av tidenes fest igår! så drit da jeg misforsto når festen var
Guriane Skrevet 12. mars 2011 #8995 Skrevet 12. mars 2011 Broddene er med Men jeg mente "nå må jeg løpe" som i at jeg måtte stikke/sprette/logge av KG Jeg trena vekter, og akkurat der trenger jeg ikke brodder Bare når jeg spankulerer Å, sånn
kristian82 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #8997 Skrevet 12. mars 2011 Å, sånn Ja Hei, forresten Du ble grå i stad, akkurat i det jeg pm-et deg
Guriane Skrevet 12. mars 2011 #8998 Skrevet 12. mars 2011 (endret) Du ble grå i stad, akkurat i det jeg pm-et deg Det var sikkert fordi jeg logget av Jeg måtte ha i meg noe mat Og så så jeg ikke at du kom på Endret 12. mars 2011 av Guriane
kristian82 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #8999 Skrevet 12. mars 2011 Det var sikkert fordi jeg logget av Jeg måtte ha i meg noe mat Og så så jeg ikke at du kom på Psf, jeg tror deg ikke Du stakk når du så k82 :grine: tuller (jeg tror deg under tvil ) Men må løpe igjen hade bra folkens
Guriane Skrevet 12. mars 2011 #9000 Skrevet 12. mars 2011 (endret) Psf, jeg tror deg ikke Du stakk når du så k82 :grine: tuller (jeg tror deg under tvil ) Men må løpe igjen hade bra folkens Under tvil? Husk brodder Endret 12. mars 2011 av Guriane
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå