KaDust Skrevet 10. mars 2011 #8881 Skrevet 10. mars 2011 So what's it gonna take? Silver shadow believer.... Spock rocker with your dirty eyes It's a chance, gonna move gonna fuck up your ego silly boy, gonna make you cry
kristian82 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #8883 Skrevet 10. mars 2011 Guriane: :klem K: :kose :kose skjer a Optik Al? Spanandes :popcorn Lurer på hva det betyr når man har litt varierende lengde, jeg :jolie Ja, det gjør visst det :hoho "RareGuri" kan du føre opp på lista du har over navn på meg :jolie PØH! Trenger ikke linser når jeg ser nære vettu :fnise :nigo Ja, var litt spennende Hmm, *k82 fører opp* Neida Nei, sant det, på sånn 2-3 cm avstand så er jo synet ditt bra Huff, nå var jeg slem, jeg beklager med en men jeg blir så slem av å bli pisket (Vil ha mer pisk vettu ) So what's it gonna take? Silver shadow believer.... Spock rocker with your dirty eyes It's a chance, gonna move gonna fuck up your ego silly boy, gonna make you cry Hva er det?? :klem Kristian! Heia Mia Skjer a?
Guriane Skrevet 10. mars 2011 #8884 Skrevet 10. mars 2011 Ja, var litt spennende Hmm, *k82 fører opp* Neida Nei, sant det, på sånn 2-3 cm avstand så er jo synet ditt bra Huff, nå var jeg slem, jeg beklager med en men jeg blir så slem av å bli pisket (Vil ha mer pisk vettu ) Blir ikke no pisk på deg nå gutt
KaDust Skrevet 10. mars 2011 #8886 Skrevet 10. mars 2011 Le Disko - Shiny Toy Guns Digger den sangen!
kristian82 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #8891 Skrevet 10. mars 2011 :hakeslepp:snurt Blir ikke no pisk på deg nå gutt :jolie :fnise *kaster vasen i veggen* titter bort på Gurine *velver tvn i gulvet* titter bort på Gurine *du er tjukk og teit* titter bort på Gurine :hoho: Jeg har så dårlig huuuuuuuuuuuuuuuuumor Her skjer det :Gjesp og :sukk Huffda, lurt å legge seg nå ja, du kan sove i rosatråden Håper sukkheten er over imorgen Le Disko - Shiny Toy Guns :nigo Digger den sangen! Aha *Venter på svar i dagboka si fra K* Jeg er på vei, jeg klarer ikke å poste og svare kjapt nok nå :hallo :strix Tingeling! Er du den der magiske feen I så fall - egentlig uansett altså - er du hjertlig velkommen i rosa tråden. Føl deg som hjemme ? og velkomst
Guriane Skrevet 10. mars 2011 #8892 Skrevet 10. mars 2011 (endret) :hakeslepp *kaster vasen i veggen* titter bort på Gurine :lete :pisk *velver tvn i gulvet* titter bort på Gurine :lete :pisk *du er tjukk og teit* titter bort på Gurine :lete :pisk :hoho :hoho Jeg har så dårlig huuuuuuuuuuuuuuuuumor :daane :blomst :velkommen Tingeling! Er du den der magiske feen :hakeslepp I så fall - egentlig uansett altså :ler - er du hjertlig velkommen i rosa tråden. Føl deg som hjemme :sjokolade og velkomst Ja, du haaaaar Men det har jeg også Er det sånn Pennyklubben-velkomstgave? Endret 10. mars 2011 av Guriane
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2011 #8893 Skrevet 10. mars 2011 Blir ikke no pisk på deg nå gutt Jeg velger å lese "fisk" her altså... Er du den der magiske feen ...og der leste jeg jammen "er du der din magiske faen" og måtte lese storøyd en gang til...og jeg er helt tydelig veldig trøtt nå, hehe... Natta rosa-K.
Guriane Skrevet 10. mars 2011 #8894 Skrevet 10. mars 2011 (endret) Jeg velger å lese "fisk" her altså... ...og der leste jeg jammen "er du der din magiske faen" og måtte lese storøyd en gang til...og jeg er helt tydelig veldig trøtt nå, hehe... Natta rosa-K. Det ville vel kanskje vært den riktige straffen, ja På tide å sove kanskje, ja Endret 10. mars 2011 av Guriane
KaDust Skrevet 10. mars 2011 #8895 Skrevet 10. mars 2011 Ja, du er jo så treg. Som så mange andre menn
Guriane Skrevet 10. mars 2011 #8896 Skrevet 10. mars 2011 Ja, du er jo så treg. Som så mange andre menn
Tingeling1983 Skrevet 10. mars 2011 #8899 Skrevet 10. mars 2011 HAHAHA! Jeg leste faktisk også magiske "faen" Jeg ELSKER sjokolade, nam nam! Heldig dere som kan legge dere alt *misunnelig*
KaDust Skrevet 10. mars 2011 #8900 Skrevet 10. mars 2011 Lær meg litt tysk så lenge da vel Okay, basics: Ich heisse = Jeg heter Ich wohne in = Jeg bor i Ich bin *alder* Jahre alt = Jeg er *alder* gammel Ich habe eine Schöne Hintern = Jeg har en lekker rumpe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå