Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2011 #8821 Skrevet 6. mars 2011 Sånn har vi det alle og en hver en gang i mellom...
kristian82 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #8822 Skrevet 6. mars 2011 Å snakke sånn om en bak som nettopp har gått forskrekkelig mange svettemil på ski...er litt usmakelig syns jeg. Jenter har nemlig tropisk klima der de også...etter en stund. Man skal alltid si hva man tenker på, når man gjør det. Skyt fra hofta, min venn! Jøss...ante ikke at du har et SLIKT utviklet forhold til OJ`s bak? ...men det er greit at du kommer ut blant venner. Langtifra! Blondt er og blir blondt, og kan aldri sammenlignes med noe annet. Heldigvis. Jeg føler meg feilsitert jeg forsto hva du mente I dag har jeg mye å gjrøe :sukk: men ønsker alle en god søndag
*appifany* Skrevet 6. mars 2011 #8825 Skrevet 6. mars 2011 Tusen takk for at du orket og ikke minst tok deg tid til å svare meg K82!!! Du er helten min!
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2011 #8828 Skrevet 7. mars 2011 Hæ? Hva? Hvor? Er det noe å le av her inne? Inntil jeg vet bedre, forbeholder jeg meg retten til å ha en horisontal munn. Godmorgen til den lille rosa i alle fall.
kristian82 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #8830 Skrevet 7. mars 2011 Hvordan går det? Dere er så rare er vi vel ikke, eller i alle fall ikke jeg Tusen takk for at du orket og ikke minst tok deg tid til å svare meg K82!!! Du er helten min! Så bra du ble fornøyd med svaret, og helt ja Bare hyggelig altså Fnis, fikk meg en god latter her nå :ler hvordan går det med deg og den lille Virre? Hæ? Hva? Hvor? Er det noe å le av her inne? :klo Inntil jeg vet bedre, forbeholder jeg meg retten til å ha en horisontal munn. :sukk Godmorgen til den lille rosa i alle fall. :goodbye Den siteringen du hadde gjort vettu.. :ler whats up Mia?
kristian82 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #8832 Skrevet 7. mars 2011 Det går dritt. Der a? Huffda :trost: Det går sånn halveis dritt, meeen det går vel vekk håper jeg Hvorfor går det dritt da?
kristian82 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #8834 Skrevet 7. mars 2011 Står i dagboka mi Jeg hater menn Var akkurat på vei inn ditt Huff, huff, jeg skal se nå
kristian82 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #8836 Skrevet 7. mars 2011 så drit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KaDust Skrevet 7. mars 2011 #8839 Skrevet 7. mars 2011 Du får nok spise sjokolada selv, K. Men takk anyway.
kristian82 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #8840 Skrevet 7. mars 2011 Du får nok spise sjokolada selv, K. Men takk anyway. Men huffda, ikke i form til en sjokoladebit en gang :troest: Brått var jeg innlogget som anonym
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå