kristian82 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #8801 Skrevet 6. mars 2011 Ingen her? I såfall: Helt folketomt ja jeg blir med å om det er greit
kristian82 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #8803 Skrevet 6. mars 2011 heia hogwash. Ta av deg finnlandshetta å bli en stund a Vil du ha noe å drikke?
Gjest hogwash Skrevet 6. mars 2011 #8804 Skrevet 6. mars 2011 Litt redd for å bli tredje hjul på vognen her inne akkurat nå Det mest grafiske tar dere forhåpentligvis på pm Tar gjerne en , men vann er også utmerket
kristian82 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #8805 Skrevet 6. mars 2011 Litt redd for å bli tredje hjul på vognen her inne akkurat nå Det mest grafiske tar dere forhåpentligvis på pm Tar gjerne en , men vann er også utmerket Neinei, gi deg da Hogawsh, du blir jo ikke det Du kan få :vann: :cola: eller :pepsi max: Det er tross alt lørdag Gjort i dag du da?
Gjest hogwash Skrevet 6. mars 2011 #8806 Skrevet 6. mars 2011 Sovet - Sett Johaug gå på ski - Smeltet av Johaug - Smeltet litt til av Johaug - Lest ferdig Profeten - Sovet litt til - Sett trolljegeren. Detaljert nok? Enn der? Guriane
kristian82 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #8807 Skrevet 6. mars 2011 (endret) Sovet - Sett Johaug gå på ski - Smeltet av Johaug - Smeltet litt til av Johaug - Lest ferdig Profeten - Sovet litt til - Sett trolljegeren. Detaljert nok? Enn der? Guriane Aha Ja, detaljert nok Syns om trolljegeren? Jeg syns den suuuugde Artig at Johaug vant syns jeg Men kan ikke si jeg smelter av henne men Men smaken er jo som baken Jeg har sett en film som het profeten, dødsrå fransk film, men regner med den boken ikke har noe med den å gjøre Sverige, fotballkamper og kompis besøk sånn omtrentlig Endret 6. mars 2011 av kristian82
Guriane Skrevet 6. mars 2011 #8808 Skrevet 6. mars 2011 Guriane Heia Står til? Artig at Johaug vant syns jeg Men kan ikke si jeg smelter av henne men Men smaken er jo som baken Jeg holdt jeg på å si noe nå
Gjest hogwash Skrevet 6. mars 2011 #8809 Skrevet 6. mars 2011 Aha Ja, detaljert nok Syns om trolljegeren? Jeg syns den suuuugde Jeg likte konseptet, men ikke filmen. OJ ødela mye for min del, klarer ikke helt å se han i en "seriøs" rolle. Artig at Johaug vant syns jeg Men kan ikke si jeg smelter av henne men Men smaken er jo som baken Og for en bak! Syntes det var veldig morro å se sånn seiersglede Jeg har sett en film som het profeten, dødsrå fransk film, men regner med den boken ikke har noe med den å gjøre Sverige, fotball kamper og kompis besøk sånn omtrentlig Profeten klarer jeg ikke se for meg som film, så tror nok det må være noe annet ja + =
kristian82 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #8810 Skrevet 6. mars 2011 Heia Står til? Jeg holdt jeg på å si noe nå si det da Jeg likte konseptet, men ikke filmen. OJ ødela mye for min del, klarer ikke helt å se han i en "seriøs" rolle. Og for en bak! Syntes det var veldig morro å se sånn seiersglede Profeten klarer jeg ikke se for meg som film, så tror nok det må være noe annet ja + = Helt enig, bra du ikke likte den holdt jeg på å si Jaja, hun er jo kul da Veldig artig at hun vant Åja, nei, da var det ikke den jeg tenkte på Enig enig, eller cola og smoke (pepsi max for min del da)
Guriane Skrevet 6. mars 2011 #8811 Skrevet 6. mars 2011 si det da Jeg holdt på å si: Hvis jeg kjenner K rett så er hun vel litt i lyseste laget
kristian82 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #8812 Skrevet 6. mars 2011 Jeg holdt på å si: Hvis jeg kjenner K rett så er hun vel litt i lyseste laget Ja, det er sant Hun er jo helt blond, fysjameg
kristian82 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #8814 Skrevet 6. mars 2011 (endret) Blond is the new black Nå har jeg aldri noen gang blitt tiltrukket av black, så ja, det hjalp lite Eller hva snakker vi nå, hud eller hår? Endret 6. mars 2011 av kristian82
kristian82 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #8816 Skrevet 6. mars 2011 Jeg trodde vi snakket om Oki Svart hår er jo fint, men blond aint the new black in my book :gjeiper:
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2011 #8819 Skrevet 6. mars 2011 Artig at Johaug vant syns jeg Men kan ikke si jeg smelter av henne men smaken er jo som baken Å snakke sånn om en bak som nettopp har gått forskrekkelig mange svettemil på ski...er litt usmakelig syns jeg. Jenter har nemlig tropisk klima der de også...etter en stund. Jeg holdt jeg på å si noe nå Man skal alltid si hva man tenker på, når man gjør det. Skyt fra hofta, min venn! OJ ødela mye for min del, klarer ikke helt å se han i en "seriøs" rolle. Og for en bak!Jøss...ante ikke at du har et SLIKT utviklet forhold til OJ`s bak? ...men det er greit at du kommer ut blant venner. Blond is the new black Langtifra! Blondt er og blir blondt, og kan aldri sammenlignes med noe annet. Heldigvis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå