Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:lete: Ingen her? I såfall: :danser::skya::danse:

:ninja:

Helt folketomt ja :jepp: jeg blir med å :skya: om det er greit :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ninja:

:vinke: heia hogwash. Ta av deg finnlandshetta å bli en stund a :jepp: Vil du ha noe å drikke? :jepp:

Gjest hogwash
Skrevet

Litt redd for å bli tredje hjul på vognen her inne akkurat nå :sjenert:

Det mest grafiske tar dere forhåpentligvis på pm :ler:

Tar gjerne en :kaffekopp: , men vann er også utmerket :)

Skrevet

Litt redd for å bli tredje hjul på vognen her inne akkurat nå :sjenert:

Det mest grafiske tar dere forhåpentligvis på pm :ler:

Tar gjerne en :kaffekopp: , men vann er også utmerket :)

Neinei, gi deg da Hogawsh, du blir jo ikke det :)

Du kan få :kaffekopp: :vann: :cola: eller :pepsi max: Det er tross alt lørdag :ler: Gjort i dag du da?

Gjest hogwash
Skrevet

Sovet - Sett Johaug gå på ski - Smeltet av Johaug - Smeltet litt til av Johaug - Lest ferdig Profeten - Sovet litt til - Sett trolljegeren. Detaljert nok? :fnise:

Enn der? :)

Guriane :vinke:

Skrevet (endret)

Sovet - Sett Johaug gå på ski - Smeltet av Johaug - Smeltet litt til av Johaug - Lest ferdig Profeten - Sovet litt til - Sett trolljegeren. Detaljert nok? :fnise:

Enn der? :)

Aha :nigo: Ja, detaljert nok :skratte:

Syns om trolljegeren? Jeg syns den suuuugde :daane:

Artig at Johaug vant syns jeg :hoppe: Men kan ikke si jeg smelter av henne men :fnise: Men smaken er jo som baken :jolie:

Jeg har sett en film som het profeten, dødsrå fransk film, men regner med den boken ikke har noe med den å gjøre :ler:

Sverige, fotballkamper og kompis besøk sånn omtrentlig :jepp:

Endret av kristian82
Skrevet

Heia :vinke: Står til?

Artig at Johaug vant syns jeg :hoppe: Men kan ikke si jeg smelter av henne men :fnise: Men smaken er jo som baken :jolie:

Jeg holdt jeg på å si noe nå :ninja::hoho:

Gjest hogwash
Skrevet

Aha :nigo: Ja, detaljert nok :skratte:

Syns om trolljegeren? Jeg syns den suuuugde :daane:

Jeg likte konseptet, men ikke filmen. OJ ødela mye for min del, klarer ikke helt å se han i en "seriøs" rolle.

Og for en bak! :opplyser:

:fnise:

Syntes det var veldig morro å se sånn seiersglede :)

Jeg har sett en film som het profeten, dødsrå fransk film, men regner med den boken ikke har noe med den å gjøre :ler:

Sverige, fotball kamper og kompis besøk sånn omtrentlig :jepp:

Profeten klarer jeg ikke se for meg som film, så tror nok det må være noe annet ja :jepp:

:kaffekopp: + :smoke: = :strix:

Skrevet

Heia :vinke: Står til?

Jeg holdt jeg på å si noe nå :ninja::hoho:

:hoho: si det da :hoppe:

Jeg likte konseptet, men ikke filmen. OJ ødela mye for min del, klarer ikke helt å se han i en "seriøs" rolle.

Og for en bak! :opplyser:

:fnise:

Syntes det var veldig morro å se sånn seiersglede :)

Profeten klarer jeg ikke se for meg som film, så tror nok det må være noe annet ja :jepp:

:kaffekopp: + :smoke: = :strix:

Helt enig, bra du ikke likte den holdt jeg på å si :fnise::5:

Jaja, hun er jo kul da :jepp: Veldig artig at hun vant :nigo:

Åja, nei, da var det ikke den jeg tenkte på :ler:

Enig enig, eller cola og smoke (pepsi max for min del da) :jolie:

Skrevet

:hoho: si det da :hoppe:

Jeg holdt på å si: Hvis jeg kjenner K rett så er hun vel litt i lyseste laget :arwen:

Skrevet

Jeg holdt på å si: Hvis jeg kjenner K rett så er hun vel litt i lyseste laget :arwen:

Ja, det er sant :jepp: Hun er jo helt blond, fysjameg :fnise:

Skrevet (endret)

Blond is the new black :opplyser:

Nå har jeg aldri noen gang blitt tiltrukket av black, så ja, det hjalp lite :fnise: Eller hva snakker vi nå, hud eller hår? :vetikke:

Endret av kristian82
Skrevet

Jeg trodde vi snakket om :haar::klo:

Oki :fnise: Svart hår er jo fint, men blond aint the new black in my book :gjeiper:

Skrevet

Er vel ikke noe å :daane: av :ler:

Skrevet

Artig at Johaug vant syns jeg Men kan ikke si jeg smelter av henne men smaken er jo som baken

Å snakke sånn om en bak som nettopp har gått forskrekkelig mange svettemil på ski...er litt usmakelig syns jeg. Jenter har nemlig tropisk klima der de også...etter en stund. :skratte:

Jeg holdt jeg på å si noe nå

Man skal alltid si hva man tenker på, når man gjør det. Skyt fra hofta, min venn! :opplyser:

OJ ødela mye for min del, klarer ikke helt å se han i en "seriøs" rolle. Og for en bak!

Jøss...ante ikke at du har et SLIKT utviklet forhold til OJ`s bak? :klo: ...men det er greit at du kommer ut blant venner. ;)

Blond is the new black

Langtifra! Blondt er og blir blondt, og kan aldri sammenlignes med noe annet. Heldigvis. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...