Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

My God Too! DETTE er Ramboris! Dæven døtte... :ninja:

tror at hog har tatt bilde av romkameraten sin jeg :glare:

:hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

Er hun ...årn`tli død? I såfall er det ikke rart så halvnaken som hun tydeligvis gikk hele året. Lungebetennelse er mitt forslag. Ser ut som om "begge lungene" holder på å ramle ut hele tiden dessuten. Alt har en forklaring. Det sa min mor. :jepp:

Hun ble nok drept da hun prøvde å forhindre at noen stjal bilen hennes... Kanskje ikke beste å ha på cv som livvakt? :klo:

Skrevet

Huffda. Jeg skal ikke bli livvakt når jeg blir stor. Minn meg på det. :tristbla:

Gjest Mahareth
Skrevet

Hva skjer egentlig her?! :redd:

*Sniker seg ut igjen før de skumle russiske livvaktene prøver å drepe meg*

Skrevet

God fredag fra en trøtting. :)

Skrevet

Ok. Jeg lar det ligge, men må for ordens skyld opplyse om at det ikke finnes noe "å knekke" på meg - alt er mykt... ;)

My God Too! DETTE er Ramboris! Dæven døtte... :ninja:

tror at hog har tatt bilde av romkameraten sin jeg :glare:

:fnise: Vladimir finner bestandig noe å knekke om det skulle være sånn :jolie:

Hun ble nok drept da hun prøvde å forhindre at noen stjal bilen hennes... Kanskje ikke beste å ha på cv som livvakt? :klo:

Oi, hun var en pen livvakt da, men mener jeg hørte om den episoden ja :jepp: bad!

Hva skjer egentlig her?! :redd

*Sniker seg ut igjen før de skumle russiske livvaktene prøver å drepe meg*

Vladimir er ikke skummel - det er ikke han på bildet til HOGwash :sur: - du bør ikke være redd Mah :kose:

:bond

Pass på kcal forbrenningen din nå da :opplyser:

God helg, Kristian! :klem

God helg Gurine :hug::kose: Å god helg til resten av folket også :danse:

God fredag fra en trøtting. :

Trøtt da? :kose:

Skrevet

Pass på kcal forbrenningen din nå da :opplyser:

Har gitt opp. :( Nå gidder jeg ikke mer, altså!

Skrevet (endret)

Vladimir finner bestandig noe å knekke om det skulle være sånn

Jeg får finne frem en stor bolle med nøtter da, så han føler seg velkommen hvis han dukker opp. ;)

K: TVN kl 20.30 i kveld: Ullared...episode 1 :jepp: Bare sånn i tilfelle du og din festMØ vil planlegge turen enda litt mere detaljert og grundig. :fnise: Jeg skal se.

Endret av Margareth
Skrevet

God helg Gurine :hug::kose: Å god helg til resten av folket også :danse:

Takk :vinke::klem:

K: TVN kl 20.30 i kveld: Ullared...episode 1 :jepp: Bare sånn i tilfelle du og din festMØ vil planlegge turen enda litt mere detaljert og grundig. :fnise: Jeg skal se.

Ikke sett griller i hodet på han da :daane:

Skrevet

Har gitt opp. :( Nå gidder jeg ikke mer, altså!

Åssen mener du? :troest:

Jeg får finne frem en stor bolle med nøtter da, så han føler seg velkommen hvis han dukker opp. ;

Nøtter :klo:

:hoho:

Takk :vinke::klem:

Ikke sett griller i hodet på han da :daane:

:vinke:

:skratte: Ullared ullared...vi kan kjøpe matchende t-skjorter :jolie:

Skrevet

Åssen mener du? :troest:

Uansett hvor mye mat jeg får i meg, så er det ikke nok. Jeg klarer ikke å gå opp i vekt, og er dømt til å se anoretisk ut.

Skrevet

:skratte: Ullared ullared...vi kan kjøpe matchende t-skjorter :jolie:

Here we go again :roll::hoho: Kan vi ikke heller ta en tur med danskebåten da? :popcorn:

Skrevet

Uansett hvor mye mat jeg får i meg, så er det ikke nok. Jeg klarer ikke å gå opp i vekt, og er dømt til å se anoretisk ut.

Huffda :troest: Men det tar jo litt tid sikkert da, om du nettopp nå "nylig" har lagt om kostholdet for å gå opp i vekt. Men jeg hadde kjøpt noe gainer greier i Sverige :opplyser: Får du fort en 1000 kcal bare på den :jepp:

Here we go again :roll::hoho: Kan vi ikke heller ta en tur med danskebåten da? :popcorn:

:hoho: Jo, men jeg vil til Ullared også :sur: Vi må i alle fall til Sverige da :hakeslepp: DET må vel gå ann i alle fall :sur: Du skal få korv om du blir med :jepp:

Skrevet

Huffda :troest: Men det tar jo litt tid sikkert da, om du nettopp nå "nylig" har lagt om kostholdet for å gå opp i vekt. Men jeg hadde kjøpt noe gainer greier i Sverige :opplyser: Får du fort en 1000 kcal bare på den :jepp:

Det jeg mente er at jeg kan spise til jeg er kvalm og likevel ikke innta nok kalorier. :sukk: Og sånn gainer har jeg ikke sjans til å få råd til før etter jeg er ferdig med utdanning og er i fullt betalt jobb.

Skrevet

:hoho: Jo, men jeg vil til Ullared også :sur: Vi må i alle fall til Sverige da :hakeslepp: DET må vel gå ann i alle fall :sur: Du skal få korv om du blir med :jepp:

Korv?! Falukorv? :daane: Vi kan jo ta båten fra Sverige :jepp:

Skrevet

Det jeg mente er at jeg kan spise til jeg er kvalm og likevel ikke innta nok kalorier. :sukk: Og sånn gainer har jeg ikke sjans til å få råd til før etter jeg er ferdig med utdanning og er i fullt betalt jobb.

Huffda :trost: :troest: Håper det ordner seg KaDust :)

Korv?! Falukorv? :daane: Vi kan jo ta båten fra Sverige :jepp:

Grillkorv :jepp: Ja, det kan vi jo :hug:

Skrevet

Grillkorv :jepp: Ja, det kan vi jo :hug:

:nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...