Guriane Skrevet 4. mars 2011 #8761 Skrevet 4. mars 2011 My God Too! DETTE er Ramboris! Dæven døtte... tror at hog har tatt bilde av romkameraten sin jeg
Gjest hogwash Skrevet 4. mars 2011 #8762 Skrevet 4. mars 2011 Er hun ...årn`tli død? I såfall er det ikke rart så halvnaken som hun tydeligvis gikk hele året. Lungebetennelse er mitt forslag. Ser ut som om "begge lungene" holder på å ramle ut hele tiden dessuten. Alt har en forklaring. Det sa min mor. Hun ble nok drept da hun prøvde å forhindre at noen stjal bilen hennes... Kanskje ikke beste å ha på cv som livvakt?
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2011 #8763 Skrevet 4. mars 2011 Huffda. Jeg skal ikke bli livvakt når jeg blir stor. Minn meg på det.
Gjest Mahareth Skrevet 4. mars 2011 #8764 Skrevet 4. mars 2011 Hva skjer egentlig her?! *Sniker seg ut igjen før de skumle russiske livvaktene prøver å drepe meg*
kristian82 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #8768 Skrevet 4. mars 2011 Ok. Jeg lar det ligge, men må for ordens skyld opplyse om at det ikke finnes noe "å knekke" på meg - alt er mykt... My God Too! DETTE er Ramboris! Dæven døtte... tror at hog har tatt bilde av romkameraten sin jeg Vladimir finner bestandig noe å knekke om det skulle være sånn Hun ble nok drept da hun prøvde å forhindre at noen stjal bilen hennes... Kanskje ikke beste å ha på cv som livvakt? Oi, hun var en pen livvakt da, men mener jeg hørte om den episoden ja bad! Hva skjer egentlig her?! :redd *Sniker seg ut igjen før de skumle russiske livvaktene prøver å drepe meg* Vladimir er ikke skummel - det er ikke han på bildet til HOGwash - du bør ikke være redd Mah :bond Pass på kcal forbrenningen din nå da God helg, Kristian! :klem God helg Gurine Å god helg til resten av folket også God fredag fra en trøtting. : Trøtt da?
KaDust Skrevet 4. mars 2011 #8769 Skrevet 4. mars 2011 Pass på kcal forbrenningen din nå da Har gitt opp. Nå gidder jeg ikke mer, altså!
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2011 #8770 Skrevet 4. mars 2011 (endret) Vladimir finner bestandig noe å knekke om det skulle være sånnJeg får finne frem en stor bolle med nøtter da, så han føler seg velkommen hvis han dukker opp. K: TVN kl 20.30 i kveld: Ullared...episode 1 Bare sånn i tilfelle du og din festMØ vil planlegge turen enda litt mere detaljert og grundig. Jeg skal se. Endret 4. mars 2011 av Margareth
Guriane Skrevet 4. mars 2011 #8771 Skrevet 4. mars 2011 God helg Gurine Å god helg til resten av folket også Takk K: TVN kl 20.30 i kveld: Ullared...episode 1 Bare sånn i tilfelle du og din festMØ vil planlegge turen enda litt mere detaljert og grundig. Jeg skal se. Ikke sett griller i hodet på han da
kristian82 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #8772 Skrevet 4. mars 2011 Har gitt opp. Nå gidder jeg ikke mer, altså! Åssen mener du? Jeg får finne frem en stor bolle med nøtter da, så han føler seg velkommen hvis han dukker opp. ; K: TVN kl 20.30 i kveld: Ullared...episode 1 Bare sånn i tilfelle du og din festMØ vil planlegge turen enda litt mere detaljert og grundig. Jeg skal se. Nøtter Takk Ikke sett griller i hodet på han da Ullared ullared...vi kan kjøpe matchende t-skjorter
KaDust Skrevet 4. mars 2011 #8773 Skrevet 4. mars 2011 Åssen mener du? Uansett hvor mye mat jeg får i meg, så er det ikke nok. Jeg klarer ikke å gå opp i vekt, og er dømt til å se anoretisk ut.
Guriane Skrevet 4. mars 2011 #8774 Skrevet 4. mars 2011 Ullared ullared...vi kan kjøpe matchende t-skjorter Here we go again Kan vi ikke heller ta en tur med danskebåten da?
kristian82 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #8775 Skrevet 4. mars 2011 Uansett hvor mye mat jeg får i meg, så er det ikke nok. Jeg klarer ikke å gå opp i vekt, og er dømt til å se anoretisk ut. Huffda Men det tar jo litt tid sikkert da, om du nettopp nå "nylig" har lagt om kostholdet for å gå opp i vekt. Men jeg hadde kjøpt noe gainer greier i Sverige Får du fort en 1000 kcal bare på den Here we go again Kan vi ikke heller ta en tur med danskebåten da? Jo, men jeg vil til Ullared også Vi må i alle fall til Sverige da DET må vel gå ann i alle fall Du skal få korv om du blir med
KaDust Skrevet 4. mars 2011 #8776 Skrevet 4. mars 2011 Huffda Men det tar jo litt tid sikkert da, om du nettopp nå "nylig" har lagt om kostholdet for å gå opp i vekt. Men jeg hadde kjøpt noe gainer greier i Sverige Får du fort en 1000 kcal bare på den Det jeg mente er at jeg kan spise til jeg er kvalm og likevel ikke innta nok kalorier. Og sånn gainer har jeg ikke sjans til å få råd til før etter jeg er ferdig med utdanning og er i fullt betalt jobb.
Guriane Skrevet 4. mars 2011 #8777 Skrevet 4. mars 2011 Jo, men jeg vil til Ullared også Vi må i alle fall til Sverige da DET må vel gå ann i alle fall Du skal få korv om du blir med Korv?! Falukorv? Vi kan jo ta båten fra Sverige
kristian82 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #8778 Skrevet 4. mars 2011 Det jeg mente er at jeg kan spise til jeg er kvalm og likevel ikke innta nok kalorier. Og sånn gainer har jeg ikke sjans til å få råd til før etter jeg er ferdig med utdanning og er i fullt betalt jobb. Huffda :trost: Håper det ordner seg KaDust Korv?! Falukorv? Vi kan jo ta båten fra Sverige Grillkorv Ja, det kan vi jo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå