Guriane Skrevet 3. mars 2011 #8721 Skrevet 3. mars 2011 Nja, jeg er jo sterk nok til å knuse eventuelle fiender på egenhånd Men jeg har funnet ut at jeg trengte en livvakt ja, for å holde kontroll på gjester og besøkende her, samt å holde vakt når k82 sover Tenk hvis huset ditt har to innganger da? En frontdør, og en ut fra stua. Han kan da ikke være to steder på en gang? Supermannrusser? Må vel ha to da, K? Eller skal vi holde vakt for deg kanskje, sånn på skift?
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2011 #8723 Skrevet 3. mars 2011 Vladimir og Boris? Eventuelt: Vladimir og Lakris?
mia83 Skrevet 3. mars 2011 #8724 Skrevet 3. mars 2011 Jeg er trøtt jeg.. ikke har jeg fått nappet øyenbryn heller.. har ikke gjort noe av det jeg skulle i dag jeg.. jo litt så.. brettet litt klær og hentet kofferten fra loftet..
kristian82 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #8725 Skrevet 3. mars 2011 Tenk hvis huset ditt har to innganger da? En frontdør, og en ut fra stua. Han kan da ikke være to steder på en gang? Supermannrusser? Jooo, kan han vel Å du må ikke glemme at dobbermanen også holder vakt Må vel ha to da, K? Eller skal vi holde vakt for deg kanskje, sånn på skift? Ja, det kan dere jo også såklart, dere tilhører jo den innerste sirkel - det er ikke pga dere jeg har livvakt lissom Jeg holder vakt Så bra Al Vladimir og Boris? Eventuelt: Vladimir og Lakris? Jeg er trøtt jeg.. ikke har jeg fått nappet øyenbryn heller.. har ikke gjort noe av det jeg skulle i dag jeg.. jo litt så.. brettet litt klær og hentet kofferten fra loftet..
kristian82 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #8728 Skrevet 3. mars 2011 Jeg trøstet jo Latteren var sånn snill latter
kristian82 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #8729 Skrevet 3. mars 2011 Facebook er her K! Hva mener du hogwash????????
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2011 #8730 Skrevet 3. mars 2011 Jeg er trøtt jeg.. ikke har jeg fått nappet øyenbryn heller.. Hvis du kommer hit, evt. stikker ut ansiktet ditt litt på forumet...så kan jeg feste et par dugelige pakketeip-biter på brynene dine, og så er problemet borte en gang for alle: ZNAPP-ZNAPP!! HELT borte! ...man er da behjelpelige her inne.
Guriane Skrevet 3. mars 2011 #8731 Skrevet 3. mars 2011 Jeg holder vakt Jeg melder meg også til vakttjeneste Jeg er trøtt jeg.. ikke har jeg fått nappet øyenbryn heller.. har ikke gjort noe av det jeg skulle i dag jeg.. jo litt så.. brettet litt klær og hentet kofferten fra loftet.. Jooo, kan han vel Å du må ikke glemme at dobbermanen også holder vakt Ja, det kan dere jo også såklart, dere tilhører jo den innerste sirkel - det er ikke pga dere jeg har livvakt lissom Dobbermann ja
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2011 #8732 Skrevet 3. mars 2011 *tenker vi sier det som det er jeg: "dobber-pusekatt"!*
Guriane Skrevet 3. mars 2011 #8733 Skrevet 3. mars 2011 *tenker vi sier det som det er jeg: "dobber-pusekatt"!*
Gjest hogwash Skrevet 3. mars 2011 #8734 Skrevet 3. mars 2011 Er det ikke doberman? Det sto Facebook nede ved: "1 Bruker(e) leser dette emnet 0 medlemmer, 0 gjester, 1 anonyme brukere" De der greiene K Og det gikk ikke å trykke på facebook som det gjør med nick
kristian82 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #8735 Skrevet 3. mars 2011 Jeg melder meg også til vakttjeneste Dobbermann ja Braa *tenker vi sier det som det er jeg: "dobber-pusekatt"!* :skratte Er det ikke doberman? Det sto Facebook nede ved: "1 Bruker(e) leser dette emnet 0 medlemmer, 0 gjester, 1 anonyme brukere" De der greiene K Og det gikk ikke å trykke på facebook som det gjør med nick Jeg vet ikke helt hvordan det skrives syns det står forskjellig rundt omkring Åjaa så skummelt!!! Vladimir, sjekk det opp!
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2011 #8736 Skrevet 3. mars 2011 Spasiba, Vladimir! You are a very nice horse.
Guriane Skrevet 3. mars 2011 #8737 Skrevet 3. mars 2011 (endret) Er det ikke doberman? Flisespikkeri Braa Vladimir, sjekk det opp! Endret 3. mars 2011 av Guriane
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2011 #8738 Skrevet 3. mars 2011 Kjær hund har mange navn. Fillebikkje er et av dem.
Guriane Skrevet 3. mars 2011 #8739 Skrevet 3. mars 2011 Kjær hund har mange navn. Fillebikkje er et av dem.
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2011 #8740 Skrevet 3. mars 2011 Dasker du vilt i vestlig retning, uten annet mål eller mening nå eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå