Guriane Skrevet 3. mars 2011 #8701 Skrevet 3. mars 2011 Så ler du også Slemminger as Vladimir, kan du være så snill og sette de på plass nå med en gang Vladimir.. Var det han fra Polen?
kristian82 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #8702 Skrevet 3. mars 2011 Vladimir.. Var det han fra Polen? Neeei, Russia
Guriane Skrevet 3. mars 2011 #8707 Skrevet 3. mars 2011 Lyst til å ta deg en vals? Det vil han sikkert. K er glad i å danse Her er det litt mobbing også.. Aldri
Gjest Katee Skrevet 3. mars 2011 #8708 Skrevet 3. mars 2011 Добрый вечер! На здоровье! Знать один язык недостаточно
mia83 Skrevet 3. mars 2011 #8709 Skrevet 3. mars 2011 Нет, это приятно знать немного больше языков, чем один!
Gjest Katee Skrevet 3. mars 2011 #8711 Skrevet 3. mars 2011 Моё судно на воздушной подушке полно угрей
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2011 #8714 Skrevet 3. mars 2011 verste jeg har hørt og helt usant. Vladimir, kan du være så snill og sette de på plass nå med en gangOk, så skal jeg ikke si at jeg skal spise middag flere ganger her inne da. Er Vladimir den nye servitøre, by the way? Neeei, Russia En slags forkledd Russ til våren? Добрый вечер!На здоровье!Знать один язык недостаточно Pøh! Jeg ser da vel at det bare er Ingrid Espelids vaffeloppskrifter på kråketegnspråket. Vi er da ikke helt ubrukelige her.
mia83 Skrevet 3. mars 2011 #8715 Skrevet 3. mars 2011 Støvsugeren min er full av ål Luftputefartøyet stod det!
kristian82 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #8716 Skrevet 3. mars 2011 :danser Lyst til å ta deg en vals? Nei,beklager, men jeg danser ikke :ler Her er det litt mobbing også.. Masse mobbing Det vil han sikkert. K er glad i å danse :jolie Aldri :fnise Er jeg vel ikke Добрый вечер! На здоровье! Знать один язык недостаточно :opplyser Нет, это приятно знать немного больше языков, чем один! K, du må få Vladimir til å tolke her :rope Det skal jeg Моё судно на воздушной подушке полно угрей :daane Что вы имеете в виду? :klo Støvsugeren min er full av ål :opplyser ????????+ Ok, så skal jeg ikke si at jeg skal spise middag flere ganger her inne da. ; Er Vladimir den nye servitøre, by the way? En slags forkledd Russ til våren? Pøh! Jeg ser da vel at det bare er Ingrid Espelids vaffeloppskrifter på kråketegnspråket. Vi er da ikke helt ubrukelige her. Neeei, han er en ekte russer. Han er min livvakt/dørvakt
Guriane Skrevet 3. mars 2011 #8718 Skrevet 3. mars 2011 Nei,beklager, men jeg danser ikke Er jeg vel ikke Neeei, han er en ekte russer. Han er min livvakt/dørvakt Trenger du livvakt da?
kristian82 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #8719 Skrevet 3. mars 2011 Trenger du livvakt da? Nja, jeg er jo sterk nok til å knuse eventuelle fiender på egenhånd Men jeg har funnet ut at jeg trengte en livvakt ja, for å holde kontroll på gjester og besøkende her, samt å holde vakt når k82 sover
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2011 #8720 Skrevet 3. mars 2011 Neeei, han er en ekte russer. Han er min livvakt/dørvakt Tenk hvis huset ditt har to innganger da? En frontdør, og en ut fra stua. Han kan da ikke være to steder på en gang? Supermannrusser?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå