kristian82 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #8682 Skrevet 2. mars 2011 *venter spent på Guri's svar* Ja Enda en fordom strøket fra lista mi Venter også spent på Guriane nå men det stemmer jo veldig ofte da, så er litt sannhet i den "fordommen" Regner med at bare ikke var det du hadde i tankene? Nei Men hva jeg hadde i tankene er vel x-rated med 18 års aldersgrense, å siden rosa boken også er åpen for de under 18, kan jeg ikke utdype
Guriane Skrevet 2. mars 2011 #8683 Skrevet 2. mars 2011 Nei Men hva jeg hadde i tankene er vel x-rated med 18 års aldersgrense, å siden rosa boken også er åpen for de under 18, kan jeg ikke utdype
kristian82 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #8684 Skrevet 2. mars 2011 Mia Så mange ukjent navn det var som leste i boken min nå da
Guriane Skrevet 2. mars 2011 #8685 Skrevet 2. mars 2011 Så mange ukjent navn det var som leste i boken min nå da De kommer når det begynner å bli dirty vet du
kristian82 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #8686 Skrevet 2. mars 2011 (endret) De kommer når det begynner å bli dirty vet du de må huske på å vise legitimasjon til min nyansatte russiske dørvakt Vladimir Endret 2. mars 2011 av kristian82
Guriane Skrevet 2. mars 2011 #8687 Skrevet 2. mars 2011 de må huske på å vise legitimasjon til min nyansatte russiske dørvakt Vladimir
Guriane Skrevet 2. mars 2011 #8689 Skrevet 2. mars 2011 Du er sikker på at han er russisk og ikke finsk?
kristian82 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #8690 Skrevet 2. mars 2011 Du er sikker på at han er russisk og ikke finsk? ja, han er russisk
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2011 #8693 Skrevet 3. mars 2011 Jeg tror deg ikke Du er ikke en tørrpinne, så dermed kan du ikke være jurist Han er litt spaltet kan det virke som... Han er visst nok tørr på jobb, men når han kommer hjem slipper han seg riktig løs, og er å regne som den mest inkontinente, surklende mannen på hele forumet? Dette blir mystiskere og mystiskere! Regner med at bare ----- ikke var det eneste du hadde i tankene? Jeg må visst si det igjen: du må stå nærmere om det skal bli noe fart i rumperisinga!
kristian82 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #8694 Skrevet 3. mars 2011 Skal du være med og jogge, K? Jaaa, det vil jeg Vær forsiktig Han er litt spaltet kan det virke som... Han er visst nok tørr på jobb, men når han kommer hjem slipper han seg riktig løs, og er å regne som den mest inkontinente, surklende mannen på hele forumet? Dette blir mystiskere og mystiskere! Jeg må visst si det igjen: du må stå nærmere om det skal bli noe fart i rumperisinga! inkontinente? Er ikke det sånn å tisse på seg? Slem du er Mar
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2011 #8695 Skrevet 3. mars 2011 (endret) inkontinente? Er ikke det sånn å tisse på seg? Forsåvidt er det det...men i forhold til å ha den doble siden som du selv sier at du har...så merker en sikkert ikke så stor forskjell på en lettskvettende og en fuktig og fyrrig en på annet vis. Og nå kommer du vel straks tilbake med nyjogget svette på gele deg også, så...jeg tror ikke at jeg er så veeeldig slem altså. Blaut er blaut! Nå skal jeg spise middag! Endret 3. mars 2011 av Margareth
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2011 #8697 Skrevet 3. mars 2011 Sier en BØ hardt nok, skulle det ikke forrundre meg i det hele tatt...
kristian82 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #8699 Skrevet 3. mars 2011 Forsåvidt er det det...men i forhold til å ha den doble siden som du selv sier at du har...så merker en sikkert ikke så stor forskjell på en lettskvettende og en fuktig og fyrrig en på annet vis. Og nå kommer du vel straks tilbake med nyjogget svette på gele deg også, så...jeg tror ikke at jeg er så veeeldig slem altså. Blaut er blaut! Nå skal jeg spise middag! verste jeg har hørt og helt usant Er Kristian lettskvettende? Nei jeg er lettskremt, men ikke lettskvettende nei Sier en BØ hardt nok, skulle det ikke forrundre meg i det hele tatt... Så ler du også Slemminger as Vladimir, kan du være så snill og sette de på plass nå med en gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå