Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2011 #8661 Skrevet 1. mars 2011 Ok. Nå er jeg lettet, han kunne ha vært namsmann.
Guriane Skrevet 1. mars 2011 #8663 Skrevet 1. mars 2011 (endret) Ja, den nekter å gi seg Jeg vet rar, rarere og k82 Sånn bøyer de på skolen nå om dagen lissom deeet får du ikke lov til tror jeg Du, jeg er ganske så flink altså Langt ved ørene og kort i nakken? Jo Guriane, lastebilmesse er faktisk ganske så kuult! Det er jo verdens største! Og mange mange fine, stilige og kuule lastebiler å se på!! Aa. Du må vise oss bilder av alle de kule når du kommer hjem da Endret 1. mars 2011 av Guriane
mia83 Skrevet 1. mars 2011 #8666 Skrevet 1. mars 2011 Det er broren min som har laget den fra da vi var der i 2009
mia83 Skrevet 1. mars 2011 #8668 Skrevet 1. mars 2011 (endret) men noen andre som jeg kjenner er det.. Endret 1. mars 2011 av mia83
Guriane Skrevet 2. mars 2011 #8670 Skrevet 2. mars 2011 (endret) men noen andre som jeg kjenner er det.. Godmorgen i tråden! God morgen i tråden, ja! Endret 2. mars 2011 av Guriane
kristian82 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #8673 Skrevet 2. mars 2011 Jeg tror du er den snilleste juristen jeg vet om :klem Wiii, Jo Guriane, lastebilmesse er faktisk ganske så kuult! Det er jo verdens største! :jolie Og mange mange fine, stilige og kuule lastebiler å se på!! :hoppe Kristian: Jeg har Percy-mage jeg da. Det lille grønne toget.. vil helst ha iallefall :lol Så tøft ut Kul video Percy mage ja Det jeg visste se, sånn små mini mager En ånk`li jurist her inne? :klo Ikke sånn tøyse-forum-jurist? Nei, en sånn ordentlig en *k82 vifter med vitnemålet sitt * Ok. Nå er jeg lettet, han kunne ha vært namsmann. :sjenert Men jurister kan jo gjerne jobbe som namsmenn eller? Neida er ikke namsmann Han er iallefall veldig dyktig. :jepp :hoho Du, jeg er ganske så flink altså :jolie Langt ved ørene og kort i nakken? Aa. Du må vise oss bilder av alle de kule når du kommer hjem da :jepp Njaa, jeg er skeptisk Akkurat DET får du ikke lov til, men du får lov til alt annet du vil :nigo det var lenge siden. Alt bra Twinkle? Skjer om dagen?
Gjest Mahareth Skrevet 2. mars 2011 #8674 Skrevet 2. mars 2011 er utdannet jurist Jeg tror deg ikke Du er ikke en tørrpinne, så dermed kan du ikke være jurist Ok. Nå er jeg lettet, han kunne ha vært namsmann.
Guriane Skrevet 2. mars 2011 #8676 Skrevet 2. mars 2011 Njaa, jeg er skeptisk Akkurat DET får du ikke lov til, men du får lov til alt annet du vil Alt?
kristian82 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #8677 Skrevet 2. mars 2011 Jeg tror deg ikke Du er ikke en tørrpinne, så dermed kan du ikke være jurist nei, jurister går jo for å være jææævla tørrpinner, det er sant Men jeg er sånn "dobbel" av meg Jeg kan like sånn tørr juss og da være tørrpinne i det jeg holder på med det, men sååååå er det når jeg er ferdig for dagen Alle jurister skulle vært som deg! så snill du er Al Alt? Ja absolutt alt Verste er at jeg merker jeg egentlig håper det er noe "bad" du har lyst til å gjøre med meg Huff, k82 tenker bare , brått så var det du hadde mest lyst til å tvinge meg til å holde en edderkopp i handa lissom eller sånne virkelige bade ting
Gjest Mahareth Skrevet 2. mars 2011 #8679 Skrevet 2. mars 2011 Enda en fordom strøket fra lista mi Venter også spent på Guriane nå
Guriane Skrevet 2. mars 2011 #8680 Skrevet 2. mars 2011 (endret) Ja absolutt alt Verste er at jeg merker jeg egentlig håper det er noe "bad" du har lyst til å gjøre med meg Huff, k82 tenker bare , brått så var det du hadde mest lyst til å tvinge meg til å holde en edderkopp i handa lissom eller sånne virkelige bade ting Regner med at bare ikke var det eneste du hadde i tankene? Endret 2. mars 2011 av Guriane
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå