Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må bare gå å legge meg :sukk: er dødstrøtt !

Setter pris på om du har et fornuftig svar å komme med.

:klem:

Ja, men ikke på 2 minutter da :gjeiper: er det vanlig felleseie på punkt A?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Appi? :klo: Hvorfor svarer du ikke?

Jeg begynte å sette det opp sånn nøye jeg, men gidder jo ikke bruke 25 min på det om du ikke skal lese svaret en gang da :daane:

Å det er jo ikke en oppgave i arverett :popcorn: Håper du bare sa feil :fnise: for skilsmissedeling osv. er jo familierett, altså ekteskapsloven.

Men ja, du får si ifra når du kommer på igjen om du fortsatt trenger det da, så skal jeg "løse" resten av det da. :jepp:

Endret av kristian82
Skrevet

Hmm...det var da alvorlige greier de snakket om her, midt på svarte natten da? :klo: *nører opp i ovnen så det blir varmt på kalde rumper* :jepp:

Gjest Mahareth
Skrevet

Fryktelig nysgjerrig på hva K jobber med/studerer :sjenert:

Skrevet (endret)

Dansa alt mulig :jolie:

:jolie:

Hmm...det var da alvorlige greier de snakket om her, midt på svarte natten da? :klo: *nører opp i ovnen så det blir varmt på kalde rumper* :jepp:

:fnise:

Endret av Guriane
Skrevet

Nei, det er du i så fall ikke :fnise: Selv om jeg er sikker på at du og Mia har sånn "pingle" "gravid" mage :ler:

"pinlge" "gravid" mage? :hakeslepp: Neish! Den er stor og tøff, skal jeg si deg! Tøffere enn toget. :jolie:

Skrevet

:vinke::fnise:

Fryktelig nysgjerrig på hva K jobber med/studerer :sjenert

:vinke: er utdannet jurist :jepp:

:jolie:

:vinke::kose:

"pinlge" "gravid" mage? :hakeslepp: Neish! Den er stor og tøff, skal jeg si deg! Tøffere enn toget. :jolie:

må være et lite tog, sånn thomas toget da :jolie::fnise:

Skrevet

/Slaps K82!

:snurt:

:hakeslepp:

Jeg bare tuller KaDust, du har en kjeeeeeempe stor mage, en av de største jeg har sett :kose::ler:

Skrevet

Takk, det jeg ville høre :nigo:

:kose:

Skrevet

Takk, det jeg ville høre :nigo:

:kose:

Bare hyggelig :hoho::kose:

Skrevet

:vinke:

Skjer'a? :popcorn:

Jeg har leamus i magen igjen :hoho: Seriøst as, den bare nekter å gi seg :daane: Å ellers - å kanskje mer interessant :vetikke::ler: - så skal jeg lage kaffe nå, og fylle ut noen søknader, og muuuuligens klippe meg, selv om jeg tror ikke jeg rekker det før senere i uka :jolie: Der da? :kose:

Skrevet (endret)

Jeg har leamus i magen igjen :hoho: Seriøst as, den bare nekter å gi seg :daane: Å ellers - å kanskje mer interessant :vetikke::ler: - så skal jeg lage kaffe nå, og fylle ut noen søknader, og muuuuligens klippe meg, selv om jeg tror ikke jeg rekker det før senere i uka :jolie: Der da? :kose:

Igjen?? :hoho: Du er rar as :roll::fnise:

:tommelopp: Guriane kan klippe deg :jolie:

Her skjer det lite. Merker jeg snart må ha noe mat før jeg :daane: Ha en fin kveld videre :goodbye::klem:

Endret av Guriane
Skrevet

Igjen?? :hoho: Du er rar as :roll::fnise:

:tommelopp: Guriane kan klippe deg :jolie:

Her skjer det lite. Merker jeg snart må ha noe mat før jeg :daane: Ha en fin kveld videre :goodbye::klem:

Ja, den nekter å gi seg :hakeslepp: Jeg vet :daane: rar, rarere og k82 :opplyser: Sånn bøyer de på skolen nå om dagen lissom :popcorn:

:redd: deeet får du ikke lov til tror jeg :fnise:

Ja, må logge av selv :goodbye: prates senere folkens :goodbye:

Gjest Katee
Skrevet

Jeg tror du er den snilleste juristen jeg vet om :klem:

Skrevet

Jo Guriane, lastebilmesse er faktisk ganske så kuult! Det er jo verdens største! :jolie:

Og mange mange fine, stilige og kuule lastebiler å se på!! :hoppe:

Kristian: Jeg har Percy-mage jeg da. :ler: Det lille grønne toget.. vil helst ha iallefall :lol:

Skrevet

En ånk`li jurist her inne? :klo: Ikke sånn tøyse-forum-jurist?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...