Gjest Katee Skrevet 28. februar 2011 #8621 Skrevet 28. februar 2011 Jeg vil ha... alt det dere kan spise Jeg vil ha plusser 2
kristian82 Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #8624 Skrevet 28. februar 2011 Jeg vil ha oreokake, K Forumkaka var ikke tilfredsstillende nok. 4 oreokaker Jeg vil ha... alt det dere kan spise Jeg vil ha plusser HUff snart Al snart Du fikk plusser nå Ullared. Nå. Takk for at du minnet meg på det, i dag husket jeg det Jeg noterer meg at i dag hadde jeg garantert vunnet konkurransen i utstående mage Ser sånn ca 4 mnd på vei ut
KaDust Skrevet 28. februar 2011 #8625 Skrevet 28. februar 2011 Godt jeg ikke er alene om å se gravid ut, når jeg ikke er det.
Guriane Skrevet 28. februar 2011 #8629 Skrevet 28. februar 2011 Bra med deg Guriane? OMG Jeg var i Sverige og handla i dag og det gikk opp for meg da jeg kom hjem at jeg faktisk ikke hadde plass til alt sammen Men ellers går det bra Hva med deg? Hvor i USA skal du?
mia83 Skrevet 28. februar 2011 #8630 Skrevet 28. februar 2011 Hva kjøpte du da? Vi skal til Louisville, Nashville og New York! Vi skal på MATS (verdens største lastebilmesse), Nashville er jo countryhovedstaden. Og New York er... NEW YORK!!!
Guriane Skrevet 28. februar 2011 #8631 Skrevet 28. februar 2011 Hva kjøpte du da? Vi skal til Louisville, Nashville og New York! Vi skal på MATS (verdens største lastebilmesse), Nashville er jo countryhovedstaden. Og New York er... NEW YORK!!! Hva var det jeg ikke kjøpte Hmm. Jeg kjøpte sikkert ti pakker bacon, flesk, polarbrød, tusen forskjellige pålegg, kaffe, kattemat, dopapir, kyllingfilet, brød, noe kanelkakegreier, pizza og maaaaaaaaaasse mer. Jo, og et spann med BonBon Losse-pladsen Kanskje like gjerne bestille time hos tannlegen først som sist? Ooo! Hørtes supermoro ut! (kanskje ikke akkurat lastebilmesse, men likevel ) Skal dere være lenge?
kristian82 Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #8632 Skrevet 28. februar 2011 Godt jeg ikke er alene om å se gravid ut, når jeg ikke er det. :fnise Nei, det er du i så fall ikke Selv om jeg er sikker på at du og Mia har sånn "pingle" "gravid" mage Jeg er med i gjengen! bra du hopper innom OMG Jeg var i Sverige og handla i dag og det gikk opp for meg da jeg kom hjem at jeg faktisk ikke hadde plass til alt sammen Men ellers går det bra Hva med deg? Hvor i USA skal du? Sverige er geeeenialt Jeg har så lyst til å dra til ullared Hva kjøpte du da? Vi skal til Louisville, Nashville og New York! Vi skal på MATS (verdens største lastebilmesse), Nashville er jo countryhovedstaden. Og New York er... NEW YORK!!! Så fett Neeew yoooooooork
Guriane Skrevet 28. februar 2011 #8633 Skrevet 28. februar 2011 bra du hopper innom Sverige er geeeenialt Jeg har så lyst til å dra til ullared Så fett Neeew yoooooooork Ullared meg her, og Ullared meg der Stilige mooves
kristian82 Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #8634 Skrevet 28. februar 2011 Ullared meg her, og Ullared meg der Stilige mooves Hadde du blitt med kunne du fått en egen ullared t-skjorte kunne vi hatt hver vår, men neeeei, det vil du ikke Takk jeg har tross alt gått på danseskole
*appifany* Skrevet 1. mars 2011 #8636 Skrevet 1. mars 2011 k82 Sitter med obligatorisk innlevering i den jusdelen jeg tar, og jeg lurer på om du er god på arverett
kristian82 Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #8637 Skrevet 1. mars 2011 Ja, det har du det. Hva dansa du? Dansa alt mulig k82 Sitter med obligatorisk innlevering i den jusdelen jeg tar, og jeg lurer på om du er god på arverett appiffany Hva lurte du på da? Spørs litt hva det går på
kristian82 Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #8639 Skrevet 1. mars 2011 Sender PM da det er et teit spm Oki
*appifany* Skrevet 1. mars 2011 #8640 Skrevet 1. mars 2011 Jeg må bare gå å legge meg er dødstrøtt ! Setter pris på om du har et fornuftig svar å komme med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå