Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg! :troest: Å :kvalm: er det verste som fins! :kose:

Håper du blir frisk fort som f! :hug:

Skrevet (endret)

God bedring, Snuskelusk :babygutt:

Uønsket slankekur? :eeeh:

KOM BLI MED MEG DA :legrine:

Snakkes :hjerte:

Endret av Faithy
Skrevet

Håper du er i form til å stikke innom i morgen Kristian. :klem:

Skrevet

God morgen, Kris! Håper du er i bedre form :Nikke:

Skrevet

:helen: alle sammen, så snille dere er :hug: :hug:

Ikke så mye :spy: mer nå, men formen er :daane: dårlig, men satser på et par dager under pleddet på sofaen gjør den bra igjen :jepp:

:goodbye:

Gjest Mahareth
Skrevet
:troest: Fortsatt god bedring, Kristian! Pledd, sofa og sjokolade er påkrevd når man er syk :)
Skrevet

:troest: Fortsatt god bedring, Kristian! Pledd, sofa og sjokolade er påkrevd når man er syk :)

:helen::hug: Ja, jeg må finne sofaen igjen nå :jepp: Ha en fin helg Mah (og resten av folket) :goodbye::)

Skrevet

*Søster Margareth sniker seg profesjonelt og stille inn til den syke som sover, og smetter en kroppstemperert temperaturmåler inn i hans aller helligste* Slik ---> :sjokkert: ser han ut et øyeblikk i halvsøvne, men sovner igjen.

Skal vi ser her da...*piiiip-piiiip-piiiip*...joo, her var det nok litt feber i skrotten. Du må nok bli liggende litt til, lille venn. :)

*legge våt klut på hans panne, og trekke opp teppet så torsoen m. tilbehør er tildekket på sømmelig vis...mens hun ser diskret bort* :nigo:

God fredag, og god bedring.

Ring i klokken hvis det er noe vi kan stå til tjeneste med. :kose:

Skrevet

:ler:

God helg Kristian, og god bedring! :klem:

Skrevet

Fortsatt god bedring!

:helen::hug:

*Søster Margareth sniker seg profesjonelt og stille inn til den syke som sover, og smetter en kroppstemperert temperaturmåler inn i hans aller helligste* Slik ---> :sjokkert: ser han ut et øyeblikk i halvsøvne, men sovner igjen.

Skal vi ser her da...*piiiip-piiiip-piiiip*...joo, her var det nok litt feber i skrotten. Du må nok bli liggende litt til, lille venn. :

*legge våt klut på hans panne, og trekke opp teppet så torsoen m. tilbehør er tildekket på sømmelig vis...mens hun ser diskret bort* :nigo

God fredag, og god bedring.

Ring i klokken hvis det er noe vi kan stå til tjeneste med. :kose

:hoho: :hoho: :hoho: dagens Mar! :klem:

:ler

God helg Kristian, og god bedring! :klem

Tusen takk :hug:

:kose

:hug:

:lete

:flekke

:hug:

Jeg haaater å være syk! Nå har jeg sovet på sofaen i 5 timer :hakeslepp: Om ikke formen er :jolie: imorgen, så da knurr! Takk til alle snille dagboksrosabesøkende venner, en :gave: med navnet til hver enkelt av dere ligger ved inngangen. :jepp:

Skrevet

Jeg haaater å være syk! Nå har jeg sovet på sofaen i 5 timer :hakeslepp: Om ikke formen er :jolie: imorgen, så da knurr! Takk til alle snille dagboksrosabesøkende venner, en :gave: med navnet til hver enkelt av dere ligger ved inngangen. :jepp:

Det var :flekke: som skulle til ja :fnise:

:kose: Håper du er helt frisk i morgen! :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...