Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, stemmer det. Du hadde det problem du ja :kose: Du må få kjøpt deg noen shakes (eventuelt innta en passiv rolle :hoho: )

:hoho: du gikk glipp av rakettene da? :troest: Noen ganger vinner man uansett hva man gjøre og andre ganger taper man uansett hva man gjør :jepp:

Ja, real money - ikke noe store summer da :)

Ja, tenkte å dra til Sverige når jeg får penger :nigo:

:hoho: Ja, får vel det.

Nei, gjorde ikke det. Kom bare litt sent ut, og så fikk jeg en rakett oppetter ryggen den kvelden. Var skummelt :overrasket:

Ja, er sånn virker det som. Men man trenger jo litt skills og pokerfjes også. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tenkte å dra til Sverige når jeg får penger :nigo:

:hoho: Ja, får vel det.

Nei, gjorde ikke det. Kom bare litt sent ut, og så fikk jeg en rakett oppetter ryggen den kvelden. Var skummelt :overrasket:

Ja, er sånn virker det som. Men man trenger jo litt skills og pokerfjes også. :fnise:

Det må du gjøre :jepp: Sverige er :strix: Jeg må ditt selv øyeblikkelig. Fylle opp protein og godis lageret (og røyk lageret) mitt :ler:

Mhm, du får bare forklare G at du ei kan forbrenner for meget :jolie::fnise:

Såpass :hakeslepp: det er jo drit skummelt :daane: men det gikk bra?

Ja, må ha litt skills (pokerfjes har jeg ikke, men er jo vanskelig å vite hvorfor jeg ler og fniser - bra/dårlig kort lissom? Jeg gjør det jo uansett :ler: )

Er det deg på avataren KaDust? :popcorn:

Nå må jeg logge av. Du får ha en fin lørdag, håper filmen er bra :goodbye:

Skrevet

Det må du gjøre :jepp: Sverige er :strix: Jeg må ditt selv øyeblikkelig. Fylle opp protein og godis lageret (og røyk lageret) mitt :ler:

Mhm, du får bare forklare G at du ei kan forbrenner for meget :jolie::fnise:

Såpass :hakeslepp: det er jo drit skummelt :daane: men det gikk bra?

Ja, må ha litt skills (pokerfjes har jeg ikke, men er jo vanskelig å vite hvorfor jeg ler og fniser - bra/dårlig kort lissom? Jeg gjør det jo uansett :ler: )

Er det deg på avataren KaDust? :popcorn:

Nå må jeg logge av. Du får ha en fin lørdag, håper filmen er bra :goodbye:

Nei uff, røyker du? :kjefte: Er ikke sunt vet du! :nei:

:fnise:

Ja, trenger litt godis jeg også. Sånn bøtte med sukkerspinn, bl.a. :sikle:

Skal det :ler:

Jada, gikk bra. Fikk bare en lett forbrenning som gikk over etter noen uker med smøring av kjølig krem. :nigo:

Har ikke særlig til pokerfjes jeg heller. :fnise:

Nope, er nok ikke det. Jeg er penere ;):fnise:

Ha en fin dag du også! :goodbye:

Skrevet

Jeg har ikke det :trist:

Du og han Sparrow altså :hoho:

:hoho: I wish :opplyser:

:kose:

Jeg vet :hoho:

:blomst: til bokas eier.. :sjenert:

Skrevet

Nei uff, røyker du? :kjefte: Er ikke sunt vet du! :nei

:fnise

Ja, trenger litt godis jeg også. Sånn bøtte med sukkerspinn, bl.a. :sikle

Skal det :ler:

Jada, gikk bra. Fikk bare en lett forbrenning som gikk over etter noen uker med smøring av kjølig krem. :nigo

Har ikke særlig til pokerfjes jeg heller. :fnise

Nope, er nok ikke det. Jeg er penere ;) :fnise

Ha en fin dag du også! :goodbye

Jeg røyker ja :gjeiper: :hakeslepp: hva i all verden gjør du med en røyke reklamerende avatar da KaDust? :hoho:

Bra raketten ikke skadet deg ordentlig da :kose:

Du er penere altså (og så er du ikke røyker) hmm :klo: k82 lurer på hvorfor du har akkurat den avataren du har? :popcorn:

Jeg vet :hoho:

:blomst: til bokas eier.. :sjenert:

:glare::snurt:

:fnise: just kidding :strix: Tusen takk søteGuri :hug:

Skrevet

Jeg røyker ja :gjeiper: :hakeslepp: hva i all verden gjør du med en røyke reklamerende avatar da KaDust? :hoho:

Bra raketten ikke skadet deg ordentlig da :kose:

Du er penere altså (og så er du ikke røyker) hmm :klo: k82 lurer på hvorfor du har akkurat den avataren du har? :popcorn:

:roll: Nei, jeg var vel egentlig ikke så veldig seriøs.

Mhm :kose:

Jeg er eks-røyker. :opplyser: Og jeg liker egentlig bare bildet, stemningen og skyggeleggingen. Men man ser det ikke så bra på avataren, da. Bare hadde ikke noe annet passende som avatar. :fnise:

Skrevet

Ringt på døren flere ganger :kjefte:

Har du tatt ut høreapparatet så tidlig på kvelden? :sjarmor:

Skrevet

Godmorgen uansett. :biggrin:

K: jeg tror at jeg husker hvordan poker ble spilt (og husker at jeg likte det for lenge siden), men jeg blir forvirret. Det er så mange forskjellige måter å spille poker på... :klo: Hva spiller du med kameratene dine da?

Gjest hogwash
Skrevet

:ninja:

Jeg tipper Texas hold 'em Margareth :opplyser:

(God morgen Kjartan! :kaffekopp: )

Skrevet

Ok, hog. :) *google*

Skrevet

:glare::snurt:

:fnise: just kidding :strix: Tusen takk søteGuri :hug:

:hakeslepp:

:hug::klemmer: Håper du har hatt ei fin helg!

Skrevet

:roll Nei, jeg var vel egentlig ikke så veldig seriøs.

Mhm :kose

Jeg er eks-røyker. :opplyser Og jeg liker egentlig bare bildet, stemningen og skyggeleggingen. Men man ser det ikke så bra på avataren, da. Bare hadde ikke noe annet passende som avatar. :fnise

Jeg tulla litt jeg også da :kose: Jeg forstår avatar valget da :ler:

Ringt på døren flere ganger :kjefte

Har du tatt ut høreapparatet så tidlig på kvelden? :sjarmor

Du må jo gå rett inn har jeg jo sagt :sur: Høreapparetet tar jeg jo ut etter kl 2100 vet du :fnise:

Godmorgen uansett. :biggrin

K: jeg tror at jeg husker hvordan poker ble spilt (og husker at jeg likte det for lenge siden), men jeg blir forvirret. Det er så mange forskjellige måter å spille poker på... :klo Hva spiller du med kameratene dine da?

:vinke: Mar. Hva har du gjort i dag? :popcorn:

Ja, er mange måter den pokeren spilles på i dag :daane: Jeg spiller texas holdem. Sånn at alle får utdelt 2 kort (man kan ikke bytte kort) så legges 5 kort på bordet og så setter man sammen best mulig hånd ved å "plukke" 3/4 kort fra de som ligger der. Man plukker de ikke ut fysisk lissom, men man satser og så snus kortene og hendene sammenlignes.

Man kan satse etter 3 kort er lagt opp på bordet, så 4 kortet og så etter det 5 kortet er lagt opp.

Var ikke så lett å forklare merket jeg :sjenert:

Jeg tipper Texas hold 'em Margareth :opplyser:

(God morgen Kjartan! :kaffekopp: )

Korrekt Hogwash :jepp:

Er jeg Kjartan? Takk for kaffen i alle fall :Nikke:

En gang holdt jeg på å drite meg ut i forbindelse med det navnet. Jeg var med noen kompiser og ble introdusert for noen venner av de, så introduserte han ene seg som Kjartan (jeg syns han så litt kødd ut) og tenkte for meg selv, hvorfor sier ikke idioten hva han heter, så like før jeg bare dro til med et "kødde" navn selv, noe jeg heldigvis ikke gjorde, for han het jo Kjartan :daane:

:lete

:hakeslepp

:hug :klemmer Håper du har hatt ei fin helg!

Den har vært helt okidoki :hug:

Skrevet

Du må jo gå rett inn har jeg jo sagt Høreapparetet tar jeg jo ut etter kl 2100 vet du

Våger ikke :rodmer:

Husker synet som møtte meg forrige gang :husarbeid: he he

Skrevet

Du må jo gå rett inn har jeg jo sagt Høreapparetet tar jeg jo ut etter kl 2100 vet du

Våger ikke :rodmer:

Husker synet som møtte meg forrige gang :husarbeid: he he

:hoho:

du må bare holde deg for øynene da vettu :ler:

Skrevet

God mandag!

(vi trenger alle en god mandagsønskning, synes jeg :sukk: )

Skrevet

2 x kjempegod mandag! :jepp:

Skrevet

Føyer meg i rekken av "god mandag" ønskere ;)

Skrevet

Jeg tulla litt jeg også da :kose: Jeg forstår avatar valget da :ler:

Ååh. :sjenert: Jeg er så dårlig på å skue om folk er seriøse eller ei over nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...