Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aha. Skjønner. Tenk om alle de single kunne fått ei uke på seg til å strømme ut i gatene (alle andre skulle være inne!), så var det enklere å tiltrekke seg noen av det rette slaget. Uansett hvor man så, visste man at det var singelt. :)

Skrevet

Mhm. :) Me sleepy nowy! ;)

Skrevet

Er du ikke hjemme? Endelig har jeg tid og da er du selvfølgelig ikke her :rodmer:

Skrevet

* Kristian "har hendene fulle denne helga"* ;)

Godmorgen til dere andre som måtte poppe innom i alle fall. Regner ikke med å se bokas eier med det første. Ååå, den kjærleiken, den kjærleiken. :)

Skrevet

Jeg påtar meg det tunge og triste ansvaret med å fortelle om tiden på snikk-snakk:

Vi samlet alle trådene om hverandre på snikksnakk, vi opprettet tråder til de vi syntes fortjene det, og vi kuppet tråder til andre. Det var så utrolig gøy, helt til folk på KG var lei av at det hele tiden var kun snikksnakk tråder under "siste innlegg" på KG.

Så moderatorene stengte alle :sukk: Uten noe forvarsel en gang.

Dere kan se mange av trådene på side 13 for tiden på snikk snakk.

Good times.

Skrevet

Veent! Hvor skal du rusle, K?

Jeg så ikke du spurte om det Mar :kose: Jeg skulle bare spankulere bort til en kompis.

Han har vel noen å :kline: med :jolie :snurt

Jeg har ikke det :trist:

:fnise

Rusler jeg også :opplyser Bort til sofaen. Tid for smågodt, potetgull og brus nå nigo: Håper jeg finner noe bra på tv også, hvis ikke så blir det vel Jack Sparrow igjen da hoho:

Ha en fin kveld du også, K! :goodbye

Du og han Sparrow altså :hoho:

Dette er en dekkoperasjon av de store! :opplyser

Begge later som om de skal noe helt annet, men har stø kurs for fellessofaen samtidig.

"Tid for småodt" = plukke litt godsaker i Kristians løsvektsavdeling! ;

*sier med tilgjort oppgitt stemme* "...så blir det vel Jack Sparrow igjen da..." ....javisstnei! Vi vet nok hvem du mener her ja...moah-moah-moah... BUSTED! fnise:

:hoho: I wish :opplyser:

Hvorfor står det "hvor lenge får du leve" på denne boka? Skjedde det noe før en gang i tiden?

Som Al og Appifany forklarte :jepp: Jeg hadde en tråd på snikk snakk, b-kjendis tråd (og noe med rompe het den :fnise: ) å så fant KG ut at man ikke kunne snakke så meget på snikk snakk (mia, appifany osv osv) hadde hver sin bok der, så vi ble rett og slett beskyldt for å ta over "forumet", og henvist til å starte på side 1 med nye bøker i dagbøkene. Derav tittelen "hvor lenge får du leve?" :jepp:

Er du ikke hjemme? Endelig har jeg tid og da er du selvfølgelig ikke her :rodmer

Så uflax da :sur::kose:

Jeg påtar meg det tunge og triste ansvaret med å fortelle om tiden på snikk-snakk:

Vi samlet alle trådene om hverandre på snikksnakk, vi opprettet tråder til de vi syntes fortjene det, og vi kuppet tråder til andre. Det var så utrolig gøy, helt til folk på KG var lei av at det hele tiden var kun snikksnakk tråder under "siste innlegg" på KG.

Så moderatorene stengte alle :sukk: Uten noe forvarsel en gang.

Dere kan se mange av trådene på side 13 for tiden på snikk snakk.

Good times.

:hjerte:

Skrevet

:vinke:

:vinke: skjer a KaDust? Planer for helga :popcorn:

Skrevet

:vinke: skjer a KaDust? Planer for helga :popcorn:

Nja, for øyeblikket skjer det ikke mye. G dro for ikke så lenge siden, og det lukter han av meg :rodmer:

Også skal jeg på kino i kveld og i dåp i morra. Hun jeg skal på kino med kommer om en time, så må få på meg trynet mitt snart.

Hva med deg? :sjenert:

Skrevet

Nja, for øyeblikket skjer det ikke mye. G dro for ikke så lenge siden, og det lukter han av meg :rodmer:

Også skal jeg på kino i kveld og i dåp i morra. Hun jeg skal på kino med kommer om en time, så må få på meg trynet mitt snart.

Hva med deg? :sjenert:

Aha, han dro nettopp altså :nigo: Det går bra med dere da? :kose:

:hoho: ja, er fortsatt for tidlig for meg også :daane: Hvilken film da?

Jeg skal muligens på poker kveld med noen kamerater :nigo:

Skrevet

Aha, han dro nettopp altså :nigo: Det går bra med dere da? :kose:

:hoho: ja, er fortsatt for tidlig for meg også :daane: Hvilken film da?

Jeg skal muligens på poker kveld med noen kamerater :nigo:

Ja, tror da det :rodmer: Han må vel virkelig like meg når han bare drar på impuls til meg en kveld, selvom det tar 1 time å kjøre? :Nikke:

Men vi har egentlig ikke prata om hvor dette går hen, hva vi vil eller noe.

:fnise: Var oppe rundt 8 jeg, da. Fikk morgentrim, if you know what i mean :lur: Men jeg er litt treg med å ordne meg egentlig. Tiltaksløs!

Oh, det høres morro ut. :popcorn: Er du noe flink i poker da?

Skrevet

Ja, tror da det :rodmer: Han må vel virkelig like meg når han bare drar på impuls til meg en kveld, selvom det tar 1 time å kjøre? :Nikke:

Men vi har egentlig ikke prata om hvor dette går hen, hva vi vil eller noe.

:fnise: Var oppe rundt 8 jeg, da. Fikk morgentrim, if you know what i mean :lur: Men jeg er litt treg med å ordne meg egentlig. Tiltaksløs!

Oh, det høres morro ut. :popcorn: Er du noe flink i poker da?

Ja, det virker jo absolutt sånn :hoppe: Så skøy :nigo: Jeg skjønner :jepp:

:hoho: morgentrim ja :fnise: forstår akkurat hva du mener :jolie: Kan være veldig bra kcal forbrenning det, avhengig av om man inntar en aktiv eller passiv rolle :ler:

Mhm, er veldig morro. Nja, vil ikke si flink, but I hold my ground eller hva det nå heter :gjeiper:

Skrevet

Ja, det virker jo absolutt sånn :hoppe: Så skøy :nigo: Jeg skjønner :jepp:

:hoho: morgentrim ja :fnise: forstår akkurat hva du mener :jolie: Kan være veldig bra kcal forbrenning det, avhengig av om man inntar en aktiv eller passiv rolle :ler:

Mhm, er veldig morro. Nja, vil ikke si flink, but I hold my ground eller hva det nå heter :gjeiper:

:nigo:

:fnise: Mhm, er god måte å forbrenne kcal på. Men nå skal jeg prøve å innta mer kcal enn hva jeg forbrenner hver dag, så jeg må jo spise ekstra idag. Hvor er de hersens shakene når man trenger dem? :roll:

Har ikke spilt så mye poker, jeg. Husker vi gjorde det en nyttårsaften en gang, og jeg tok all-in så jeg kunne tape og stikke ut med rakettene. Men jeg bare fortsatte å vinne uten at jeg visste hva jeg hadde på hånda. :fnise:

Men skjønner. Spiller dere med real money, eller ?

Skrevet

:nigo:

:fnise: Mhm, er god måte å forbrenne kcal på. Men nå skal jeg prøve å innta mer kcal enn hva jeg forbrenner hver dag, så jeg må jo spise ekstra idag. Hvor er de hersens shakene når man trenger dem? :roll:

Har ikke spilt så mye poker, jeg. Husker vi gjorde det en nyttårsaften en gang, og jeg tok all-in så jeg kunne tape og stikke ut med rakettene. Men jeg bare fortsatte å vinne uten at jeg visste hva jeg hadde på hånda. :fnise:

Men skjønner. Spiller dere med real money, eller ?

Ja, stemmer det. Du hadde det problem du ja :kose: Du må få kjøpt deg noen shakes (eventuelt innta en passiv rolle :hoho: )

:hoho: du gikk glipp av rakettene da? :troest: Noen ganger vinner man uansett hva man gjøre og andre ganger taper man uansett hva man gjør :jepp:

Ja, real money - ikke noe store summer da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...