Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ??? Og så får vi ikke vite noe om det? VI: hans protegeer og følgesvenner i blæst og vind og ukurante pussemiddelvarianter? :tristbla:

Skrevet

Rent og rent. Nyvaskede (gamle, velbrukte truser) har fortsatt ingenting å gjøre på sølvtøy eller til pussing av noe som helst syns nå jeg :ler: Så fortsatt :nei: ikke i munnen på Gurine :jolie:

Nå må jeg rusle. Ha en fin kveld folkens :nigo::goodbye:

:fnise:

Rusler jeg også :opplyser: Bort til sofaen. Tid for smågodt, potetgull og brus nå :nigo: Håper jeg finner noe bra på tv også, hvis ikke så blir det vel Jack Sparrow igjen da :hoho:

Ha en fin kveld du også, K! :goodbye:

Skrevet (endret)

Dette er en dekkoperasjon av de store! :opplyser:

Begge later som om de skal noe helt annet, men har stø kurs for fellessofaen samtidig.

"Tid for småodt" = plukke litt godsaker i Kristians løsvektsavdeling! ;)

*sier med tilgjort oppgitt stemme* "...så blir det vel Jack Sparrow igjen da..." ....javisstnei! Vi vet nok hvem du mener her ja...moah-moah-moah... BUSTED! :fnise:

Endret av Margareth
Skrevet

Men vi er utrolig mye lurerere! :lur:

Skrevet

*ta frem lille vørterølen sin og hoppe litt for syns skyld* :hoppendeglad:

Skrevet

Hvorfor står det "hvor lenge får du leve" på denne boka? Skjedde det noe før en gang i tiden?

Skrevet

Jeg tror det var en del irritasjon angående snikksnakk-tråder tilbake i tiden. Men det var før min tid :)

Skrevet

Aha. Ting som er døde skal man kanskje la ligge begravet. :)

Skrevet

Tja :) Jeg har hørt 'eldre' brukere snakker om snikksnakk-tråder, med tårer i øynene (innbiller jeg meg) så jeg skulle gjerne ha opplevd den tiden :)

Skrevet (endret)

Det var vidunderlig, altså? Snakket alle med hverandre i samme tråden? Et sammensurium av pågående samtaler som ingen fant ut av...eller tydeligvis ikke. Det var stort og vakker for noen. Jaja, vi får gjøre så godt vi kan i de trådene vi har til rådighet. Og kanskje Kristian kan si noe om intensjonen til tittelen senere...når han finner veien ut av hennes omfavnelser... :fnise:

Endret av Margareth
Skrevet

Han dukker vel bustehodete opp en gang utpå mandagen, skulle jeg tro.

Skrevet

Jaja...jeg er bare misunnelig egentlig. Rett skal være rett. Ikke på han eller henne, men på situasjonen. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...