kristian82 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #8401 Skrevet 18. februar 2011 Å, jeg mente muligens 80 TALLET vart tog du vagen?? (Svensk er ikke min greie ) Åja
Gjest Katee Skrevet 18. februar 2011 #8402 Skrevet 18. februar 2011 Ullared har ihvertfall samlet opp alle de rare folkene som finnes Akkurat sånn som Charterfeber (bare at det er altfor flaut å se på )
Guriane Skrevet 18. februar 2011 #8403 Skrevet 18. februar 2011 *smugtitte på Guri som tror at hun øver seg på utstudert søte positurer - usett, hehe* Skjønte ikke Hun er egentlig snill da Bare slem med det Ullared Du nekter å bli sett sammen med meg lissom Jaja, men da får du skylde deg selv om en snasen Ullared dame kaprer meg inn på senteret
kristian82 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #8404 Skrevet 18. februar 2011 Ullared har ihvertfall samlet opp alle de rare folkene som finnes Akkurat sånn som Charterfeber (bare at det er altfor flaut å se på ) Jeg kan se det om jeg har en pute jeg kan gjømme meg bak Men det er sånn artig pinlig syns jeg Skjønte ikke Taco er godt ja!!!
Gjest Katee Skrevet 18. februar 2011 #8405 Skrevet 18. februar 2011 Å, jeg blir så pinlig berørt at jeg bare switcher forbi
kristian82 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #8406 Skrevet 18. februar 2011 Å, jeg blir så pinlig berørt at jeg bare switcher forbi Jeg tar det som sånn flauhetstrening jeg
Gjest Katee Skrevet 18. februar 2011 #8407 Skrevet 18. februar 2011 Det klarer jeg bare ikke Jeg blir så flau at det gjør vondt inni meg
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2011 #8408 Skrevet 18. februar 2011 Skjønte ikkeOk. Da tar vi frem den blankeste t-skjeen vi har og sier følgende: jeg mente at siden tv antagelig kom til å ha en del opptak av deg på benken, ventende på din kjære, så gjorde du det du kunne for å forberede deg (posere) fra dine beste sider, sett fra tv-kameraet. Gikk det bedre nu?
Guriane Skrevet 18. februar 2011 #8409 Skrevet 18. februar 2011 Ok. Da tar vi frem den blankeste t-skjeen vi har og sier følgende: jeg mente at siden tv antagelig kom til å ha en del opptak av deg på benken, ventende på din kjære, så gjorde du det du kunne for å forberede deg (posere) fra dine beste sider, sett fra tv-kameraet. Gikk det bedre nu? Åja sånn
kristian82 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #8410 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Det klarer jeg bare ikke Jeg blir så flau at det gjør vondt inni meg Ok. Da tar vi frem den blankeste t-skjeen vi har og sier følgende: jeg mente at siden tv antagelig kom til å ha en del opptak av deg på benken, ventende på din kjære, så gjorde du det du kunne for å forberede deg (posere) fra dine beste sider, sett fra tv-kameraet. Gikk det bedre nu? I går så jeg på det hansen og svensen programmet, med han "danse" Truls. Der var det en sunnmøring, en dame, som pusset sølvtøyet sitt med gamle truser hun hadde vokst i fra Tenk å gjøre det a I tillegg støvsugde hun, klippet opp støvsugerposen når den var full, tømte den, og sydde den sammen igjen Endret 18. februar 2011 av kristian82
kristian82 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #8412 Skrevet 18. februar 2011 Hun var drøy. Men det var seriøst "alle" de sunnmøringene
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2011 #8413 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har da tømt støvsugerposen forsiktig (de er laget av papir), for å bruke den om igjen i nødens stund...og jeg er ikke sunnmøring en gang, bare praktisk anlagt. Min mor hadde også et lager av oppklippet undertøy til vask/støvtørk og sølvpussing. Mulig at vi er litt rare der jeg kommer fra også?
Gjest Katee Skrevet 18. februar 2011 #8414 Skrevet 18. februar 2011 Hun var drøy. Men det var seriøst "alle" de sunnmøringene Forsiktig nå...
kristian82 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #8415 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har da tømt støvsugerposen forsiktig (de er laget av papir), for å bruke den om igjen i nødens stund...og jeg er ikke sunnmøring en gang, bare praktisk anlagt. Min mor hadde også et lager av oppklippet undertøy til vask/støvtørk og sølvpussing. Mulig at vi er litt rare der jeg kommer fra også? Jeg vil ikke at du skal dytte en sølvskje - pusset med en gammel truse - i munnen på Guriane Ja, rare der også da Forsiktig nå...
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2011 #8416 Skrevet 18. februar 2011 Jeg vil ikke at du skal dytte en sølvskje - pusset med en gammel truse - i munnen på Guriane Veldig rart dette, men det bildet jeg nå fikk opp var ikke vakkert. K: klærne var rene, og vi brukte vanligvis et helt annet "pussemiddel" enn det du kanskje tror...
Guriane Skrevet 18. februar 2011 #8418 Skrevet 18. februar 2011 Jeg vil ikke at du skal dytte en sølvskje - pusset med en gammel truse - i munnen på Guriane :skratte:
kristian82 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #8419 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Veldig rart dette, men det bildet jeg nå fikk opp var ikke vakkert. K: klærne var rene, og vi brukte vanligvis et helt annet "pussemiddel" enn det du kanskje tror... Rent og rent. Nyvaskede (gamle, velbrukte truser) har fortsatt ingenting å gjøre på sølvtøy eller til pussing av noe som helst syns nå jeg Så fortsatt ikke i munnen på Gurine Nå må jeg rusle. Ha en fin kveld folkens Endret 18. februar 2011 av kristian82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå