Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg brukte fryktelig mye penger til bensin i starten, hehe...suste rundt i nærområdet og snuste på alle småveiene jeg ikke var kjent på, og så utvidet jeg det til fine turer med meg, sol, niste, musikk og godt humør. Det er så nydelig å ha lappen! :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De blir vel kjendiser for nordmenn etterhvert de nå, hehe...de får sikkert et oppsving i livene sine, og "tilbud" om både det ene og det andre fra damer som vil ha autografer der det måtte passe...

Syns det er risikabelt å tasse rundt der i timesvis og være veldig gravid. Ekstremsport kommer i så mange utgaver... :fnise:

Hehe, er fortsatt noen mnd til termin da, så regner med jeg ikke føder mitt i rad 2 :ler: Men blir nok en dag med mye pauser ja ;)

Skrevet

Hallo :):vinke: Jeg bare legger igjen et lite spor! Ha en fin dag :)

Skrevet

:flekke:

:fnise:

Kommer du innom boken din nå??

Skrevet

Jeg velger meg april

I den det gamle faller,

i den det ny får feste;

det volder litt rabalder,-

dog fred er ei det beste,

men at man noe vil.

Jeg velger meg april,

fordi den stormer, feier,

fordi den smiler, smelter,

fordi den evner eier,

fordi den krefter velter,-

i den blir somren til!

:danser:

April, mai, juni, juli osv.. Give it to me, dritt lei snø :kjefte

Og det var dagens lille utblåsning, sorry det var din bok det gikk utover K :lerkose:

Så enig så enig Virre :kose: Nei, det er lov å blåse ut her :nigo :

Jeg så på, og tenket faktisk på å si i fra, men så måtte jeg logge på igjen på en maskin som tar sin tid og går sine egne veier...så jeg droppet det. Sorry herfra også. :

Men det var morsomt! :biggrin

Det er en studie å bli "kjent med" folket som ferdes i de Ullaredske skoger. Antagelig er det kun og bare "store personligheter" som er der...eller mange av de sløveste knivene i skuffen...eller hva en nå skal kalle dem for noe morsomt. Ikke en eneste en som ikke markerer seg og sitt på et vis... :fnise

Jeg har vært der to hele ganger, men det er fryktelig lenge siden. Jeg husker det som en ganske kaotisk opplevelse, som etterhvert gikk over til en mere permanent komatøs tilstand. Som zombier triller vi på de etterhvert overfylte vognene våre, og vrir hodet fra side til side for å få med oss de beste tilbudene. Vi er så redde for å ikke få med oss "alt", så vi kjøper mye mere enn vi hadde planlagt, eller trenger...og bilen(e) er stappfulle når en reiser derifra. Det blir mange timer å sitte vondt og trangt på vei hjem. Det er helt absurd, når jeg minnes mine turer dit. For en galskap. Men det ER billig der da. Fordømrade billig godis også... Jeg var kvalm begge gangene derfra. :skravle

Du er tilgitt Mar :ler:

:hoho: Ullared er tingen as :strix:

:helen

Gjør ikke annet enn å kjøre :rulle

:skratte: s

Men bra da, da blir du fort kjempeflink :)

Hallo : :vinke Jeg bare legger igjen et lite spor! Ha en fin dag :

:velkommen: Votten! Å takk for det :nigo: I ligemåde :vinke:

Hei på deg, Kristian :vinke

Hey hey lille banditt :kose:

:flekke

:fnise

Kommer du innom boken din nå??

En jenterompe lokker meg bestandig frem fra mitt trygge hi :fnise:

Skrevet

Ingen bake-smiley her da? Jeg lager ostekake. Bare geleen øverst som gjenstår, men den kan jeg ikke ha på før kl 20. :opplyser:

Skrevet

:vinke: Hvordan går det Ullared-gutten? :kose:

:vinke:

Det går ganske så bra :nigo: Bare litt dårlig tid, så jeg må oppdatere meg på dagbøkene senere i kveld :kose: Alt bra hos deg?

Jeg må se å få meg sånn Ullared t-skjorte as :hoppe::fnise:

:digge:

Vikingarne? :popcorn:

:husarbeid:

Så fint du gjør det i rosa tråden da :strix: K82 noterer på a4 arket sitt, "absolutt husmorsemne" :fnise:

Ingen bake-smiley her da? Jeg lager ostekake. Bare geleen øverst som gjenstår, men den kan jeg ikke ha på før kl 20. :opplyser:

:bake: :vetikke:

Kan jeg få smake? :sikle:

Skrevet

COME ON!

...kan vi slutte å snakke om kake overalt eller??? :dry:

Skrevet

COME ON!

...kan vi slutte å snakke om kake overalt eller??? :dry:

Jeg boikotter snart de andre bøkene altså :jolie:

:sur:

Skrevet

Ostekake :sikle: Hva slags smak har du på geleen? :popcorn:

Så fint du gjør det i rosa tråden da :strix: K82 noterer på a4 arket sitt, "absolutt husmorsemne" :fnise:

:skratte:

Skrevet

Kommer innom til helga dersom du er hjemme. Kake og is? :is::kokk:

Skrevet

Jeg boikotter snart de andre bøkene altså...

Greit, jeg foreslår at vi skifter tema....:klo: Hva syns dere om å lage utevegger i glassbyggestein? Eller å ha det som vegg rundt dusjen? i det hele tatt? :) *var jeg flink nå eller, Al?* :nigo:
Skrevet

K! Vært på Ullared i det siste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...