kristian82 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #8341 Skrevet 14. februar 2011 Nja. Joda. Men jeg er så usikker på ALT. Slitsomt, også nå får jeg ikke se han så mye på en stund, så gudene vet hva som skjer videre. Kurset var okay, som du leste i dagboka mi. Kulda er irriterende, ja. HVOR ER SOMMEREN? Åja, det er kjipt I alle fall sånn i starten av ting, så er det bad om det blir litt pause, eller sånt skaper hodebry da Så det Sommeren har gjemt seg, og neeekter å komme frem. Vil ha vår Går det bra Al? Vil du ha en glutenfri bolle?
kristian82 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #8343 Skrevet 14. februar 2011 Dårlig du ikke sa ifra at det var Ullared i dag
KaDust Skrevet 14. februar 2011 #8344 Skrevet 14. februar 2011 Åja, det er kjipt I alle fall sånn i starten av ting, så er det bad om det blir litt pause, eller sånt skaper hodebry da Så det Sommeren har gjemt seg, og neeekter å komme frem. Vil ha vår Wayyy too much hodebry. Har merket det! Dumme sommer Vil også ha vår nå
Gjest Katee Skrevet 14. februar 2011 #8345 Skrevet 14. februar 2011 Jaa! Det vil jeg. Oi, jeg tenkte faktisk skrive i boken din at 'nå er det Ullared'
kristian82 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #8346 Skrevet 14. februar 2011 Wayyy too much hodebry. Har merket det! Dumme sommer Vil også ha vår nå Jaa, drittttttttttttttvinter Jaa! Det vil jeg. Oi, jeg tenkte faktisk skrive i boken din at 'nå er det Ullared' om vi roper i kor så kommer kanskje våren Så dumt du ikke gjorde det Al, men fint du tenkte på det
Guriane Skrevet 14. februar 2011 #8347 Skrevet 14. februar 2011 Dårlig du ikke sa ifra at det var Ullared i dag Sorry..
kristian82 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #8348 Skrevet 14. februar 2011 Sorry.. Bare ikke la det skje igjen
Gjest Katee Skrevet 14. februar 2011 #8349 Skrevet 14. februar 2011 KOM, KOM, VÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kristian82 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #8350 Skrevet 14. februar 2011 KOM, KOM, VÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kom koooom vååår du milde goooode, kjære våren vår, nå må du kooommeeee Jeg fikk besøk nå, så jeg må logge av
Gjest Mahareth Skrevet 14. februar 2011 #8352 Skrevet 14. februar 2011 *synger* Kom Mai, du skjøønne, miiiilde, gjør skooogen aaatter grøønn. Og la ved bekk og kilde fioler blooomstre skjønt. Men egentlig foretrekker jeg April
kristian82 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #8353 Skrevet 14. februar 2011 Im baaack *synger* Kom Mai, du skjøønne, miiiilde, gjør skooogen aaatter grøønn. Og la ved bekk og kilde fioler blooomstre skjønt. Men egentlig foretrekker jeg April Vampyr sang altså, nyydelig April er fin Kjørt noe mer?
mia83 Skrevet 15. februar 2011 #8354 Skrevet 15. februar 2011 Jeg velger meg april I den det gamle faller, i den det ny får feste; det volder litt rabalder,- dog fred er ei det beste, men at man noe vil. Jeg velger meg april, fordi den stormer, feier, fordi den smiler, smelter, fordi den evner eier, fordi den krefter velter,- i den blir somren til!
VirreVapp Skrevet 15. februar 2011 #8355 Skrevet 15. februar 2011 (endret) April, mai, juni, juli osv.. Give it to me, dritt lei snø Og det var dagens lille utblåsning, sorry det var din bok det gikk utover K Endret 15. februar 2011 av VirreVapp
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2011 #8356 Skrevet 15. februar 2011 (endret) Dårlig du ikke sa ifra at det var Ullared i dagJeg så på, og tenket faktisk på å si i fra, men så måtte jeg logge på igjen på en maskin som tar sin tid og går sine egne veier...så jeg droppet det. Sorry herfra også. Men det var morsomt! Det er en studie å bli "kjent med" folket som ferdes i de Ullaredske skoger. Antagelig er det kun og bare "store personligheter" som er der...eller mange av de sløveste knivene i skuffen...eller hva en nå skal kalle dem for noe morsomt. Ikke en eneste en som ikke markerer seg og sitt på et vis... Jeg har vært der to hele ganger, men det er fryktelig lenge siden. Jeg husker det som en ganske kaotisk opplevelse, som etterhvert gikk over til en mere permanent komatøs tilstand. Som zombier triller vi på de etterhvert overfylte vognene våre, og vrir hodet fra side til side for å få med oss de beste tilbudene. Vi er så redde for å ikke få med oss "alt", så vi kjøper mye mere enn vi hadde planlagt, eller trenger...og bilen(e) er stappfulle når en reiser derifra. Det blir mange timer å sitte vondt og trangt på vei hjem. Det er helt absurd, når jeg minnes mine turer dit. For en galskap. Men det ER billig der da. Fordømrade billig godis også... Jeg var kvalm begge gangene derfra. Endret 15. februar 2011 av Margareth
VirreVapp Skrevet 15. februar 2011 #8357 Skrevet 15. februar 2011 Jeg skal til Ullared i april. Håper jeg treffer Morgan og Ola-Conny
mia83 Skrevet 15. februar 2011 #8358 Skrevet 15. februar 2011 Jeg har også vært på Ullared to ganger. Men det er en god stund siden. Det kan bli litt slitsomt for deg da Virre, du er jo ganske langt på vei da.
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2011 #8359 Skrevet 15. februar 2011 (endret) Jeg skal til Ullared i april. Håper jeg treffer Morgan og Ola-Conny De blir vel kjendiser for nordmenn etterhvert de nå, hehe...de får sikkert et oppsving i livene sine, og "tilbud" om både det ene og det andre fra damer som vil ha autografer der det måtte passe... Syns det er risikabelt å tasse rundt der i timesvis og være veldig gravid. Ekstremsport kommer i så mange utgaver... Endret 15. februar 2011 av Margareth
Gjest Mahareth Skrevet 15. februar 2011 #8360 Skrevet 15. februar 2011 Im baaack Vampyr sang altså, nyydelig April er fin Kjørt noe mer? Gjør ikke annet enn å kjøre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå