Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tar gjerne :kaffekopp: og kaker :jepp:

:fnise:

God helg!

Endret av *appifany*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

SKJER A BAGERA!

Ingenting tingeling :bond:

"Han er ikke tung,- han er min bror"! *nynne seg innom tråden med gammel sang, med stadig aktuell tekst* :

Fin sang :)

:kaffekopp

yes,pleaaase.

Å, det programmet har jeg ikke fått med meg. Jeg er ganske dårlig på å se tv for tiden :sjenert

Du må jo se på Tv da :ler:

Den husker jeg også veldig godt! :strix Hadde Portveien 2-kassett da jeg var lita. jerte:

God helg K! :klem

Ligemåde :klem:

Tar gjerne kaffekopp: og kaker :jepp

:fnise

God helg!

Det er bare å forsyne seg :nigo:

God helg, K! :skaal

God helg Gurine :klemmer:

God helg! :klem

Hååper oppkjøringen gikk bra Mah, skal inn å sjekke i tråden din nu :kose: Og good helg :)

Skrevet

Hei min hjertevenn :hjerte:

Savner deg egentlig... :grine:

Skrevet (endret)

"Kan du komme hit å snakke litt med meg

Ja du, jeg vil prate litt med deg

Kan du komme hit å snakke litt med meg

Adrmiral han vil ha kontakt"

OMG! For en uuuuuuuuuuutroooooooooooooliiiiiiiiig dårlig sang. :daane: :daane: Og jeg får den ikke ut av hodet :daane:

Endret av Guriane
Skrevet

Hei min hjertevenn :hjerte:

Savner deg egentlig... :grine:

:kose: hvordan går det Faithy? :)

Du er så sjelden på KG om dagen, altfor travel kanskje :vetikke:

OMG! For en uuuuuuuuuuutroooooooooooooliiiiiiiiig dårlig sang. :daane: :daane: Og jeg får den ikke ut av hodet :daane:

Den er rett og slett til å DØ av. Å hva FAEEEEN skjer med jamaica norsken til han hvite karen :daane: Sikker på han kaaaanskje har en tipp tipp tipp oldefar til oldemoren hans, som var fra jamaica, og han bare, ja, da kjører vi gebrokken style :jolie:

:klaske:

Skrevet

Den er rett og slett til å DØ av. Å hva FAEEEEN skjer med jamaica norsken til han hvite karen :daane: Sikker på han kaaaanskje har en tipp tipp tipp oldefar til oldemoren hans, som var fra jamaica, og han bare, ja, da kjører vi gebrokken style :jolie:

:klaske:

Veit! :skratte: Tshawe hadde visst også lurt på i alle dager hvorfor Admiral P ikke kunne synge på norsk :hoho::skratte:

Skrevet

Og det var da mitt innlegg nr 5000 :jolie:

Skrevet

Veit! :skratte: Tshawe hadde visst også lurt på i alle dager hvorfor Admiral P ikke kunne synge på norsk :hoho::skratte:

:hoho: ikke sant!

Men det er jo helt syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt drøyt :daane: Åssen i helvete kan noen radikonaler spille det der, eller få gitt det ut på plate :daane:

Skrevet

Og det var da mitt innlegg nr 5000 :jolie:

Gratulerer så mye :kose::skaal: Det var en ære å få det i den rosa daboken :jolie:

:gave: og :skaal::kose:

Skrevet

:hoho: ikke sant!

Men det er jo helt syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt drøyt :daane: Åssen i helvete kan noen radikonaler spille det der, eller få gitt det ut på plate :daane:

Ja, hvem er det som gir ut noe sånt liksom?! :daane:

Gratulerer så mye :kose::skaal: Det var en ære å få det i den rosa daboken :jolie:

:gave: og :skaal::kose:

Takker :nigo: En ære å feire den i boka di også :jolie:

:skaal:

Skrevet

Ja, hvem er det som gir ut noe sånt liksom?! :daane:

Takker :nigo: En ære å feire den i boka di også :jolie:

:skaal:

Nei, han må ha gitt det ut på eget selskap eller noe as :klo: Å hvem F hører på det, jeg blir jo ubehaglig i sjela av å høre 1 minutt :fnise:

Så bra :kose::hug:

:rope: Faithy, bare forsvinner du da????

Skrevet

Nei, han må ha gitt det ut på eget selskap eller noe as :klo: Å hvem F hører på det, jeg blir jo ubehaglig i sjela av å høre 1 minutt :fnise:

Så bra :kose::hug:

:rope: Faithy, bare forsvinner du da????

Det er han nødt til! Veit. Får fysisk vondt i kroppen når jeg hører den låta der :daane:

Skrevet

Noen ganger kan man være glad for at man ikke hører på radio i det hele tatt, altså? Bra! :biggrin: Men godmorgen kan man vel si for det om? :skravle:

Skrevet

Ikke jeg heller! :daane:

Skrevet

Det er han nødt til! Veit. Får fysisk vondt i kroppen når jeg hører den låta der :daane:

:jepp::daane:

Noen ganger kan man være glad for at man ikke hører på radio i det hele tatt, altså? Bra! :biggrin: Men godmorgen kan man vel si for det om? :skravle:

Ja, absolutt Mar :jepp:

God morgen og kveld :kose:

Ikke jeg heller! :daane:

:daane:

Skrevet

Jeg vil ikke ha den sangen på hjernen, K! :grine:

Syng en annen? :pls:

Skrevet

Jeg vil ikke ha den sangen på hjernen, K! :grine:

Syng en annen? :pls:

:troest: :troest:

Jeg er en eeeeeeeeeenhjøøøørning :plystre: jeg tenker bare på eeeeeeeeeeeeen ting :danse:

Haba, haba :danse:

:fnise::kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...