*appifany* Skrevet 11. februar 2011 #8301 Skrevet 11. februar 2011 (endret) Tar gjerne og kaker God helg! Endret 11. februar 2011 av *appifany*
kristian82 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #8304 Skrevet 12. februar 2011 SKJER A BAGERA! Ingenting tingeling "Han er ikke tung,- han er min bror"! *nynne seg innom tråden med gammel sang, med stadig aktuell tekst* : Fin sang :kaffekopp yes,pleaaase. Å, det programmet har jeg ikke fått med meg. Jeg er ganske dårlig på å se tv for tiden :sjenert Du må jo se på Tv da Den husker jeg også veldig godt! :strix Hadde Portveien 2-kassett da jeg var lita. jerte: God helg K! :klem Ligemåde Tar gjerne kaffekopp: og kaker :jepp :fnise God helg! Det er bare å forsyne seg God helg, K! :skaal God helg Gurine God helg! :klem Hååper oppkjøringen gikk bra Mah, skal inn å sjekke i tråden din nu Og good helg
Faithy Skrevet 12. februar 2011 #8305 Skrevet 12. februar 2011 Hei min hjertevenn Savner deg egentlig...
Guriane Skrevet 12. februar 2011 #8306 Skrevet 12. februar 2011 (endret) "Kan du komme hit å snakke litt med meg Ja du, jeg vil prate litt med deg Kan du komme hit å snakke litt med meg Adrmiral han vil ha kontakt" OMG! For en uuuuuuuuuuutroooooooooooooliiiiiiiiig dårlig sang. :daane: Og jeg får den ikke ut av hodet Endret 12. februar 2011 av Guriane
kristian82 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #8307 Skrevet 12. februar 2011 Hei min hjertevenn Savner deg egentlig... hvordan går det Faithy? Du er så sjelden på KG om dagen, altfor travel kanskje "Kan du komme hit å snakke litt med meg Ja du, jeg vil prate litt med deg Kan du komme hit å snakke litt med meg Adrmiral han vil ha kontakt" OMG! For en uuuuuuuuuuutroooooooooooooliiiiiiiiig dårlig sang. :daane: Og jeg får den ikke ut av hodet Den er rett og slett til å DØ av. Å hva FAEEEEN skjer med jamaica norsken til han hvite karen Sikker på han kaaaanskje har en tipp tipp tipp oldefar til oldemoren hans, som var fra jamaica, og han bare, ja, da kjører vi gebrokken style
Guriane Skrevet 12. februar 2011 #8308 Skrevet 12. februar 2011 Den er rett og slett til å DØ av. Å hva FAEEEEN skjer med jamaica norsken til han hvite karen Sikker på han kaaaanskje har en tipp tipp tipp oldefar til oldemoren hans, som var fra jamaica, og han bare, ja, da kjører vi gebrokken style Veit! Tshawe hadde visst også lurt på i alle dager hvorfor Admiral P ikke kunne synge på norsk
kristian82 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #8310 Skrevet 12. februar 2011 Veit! Tshawe hadde visst også lurt på i alle dager hvorfor Admiral P ikke kunne synge på norsk ikke sant! Men det er jo helt syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt drøyt Åssen i helvete kan noen radikonaler spille det der, eller få gitt det ut på plate
kristian82 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #8311 Skrevet 12. februar 2011 Og det var da mitt innlegg nr 5000 Gratulerer så mye Det var en ære å få det i den rosa daboken og
Guriane Skrevet 12. februar 2011 #8312 Skrevet 12. februar 2011 ikke sant! Men det er jo helt syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt drøyt Åssen i helvete kan noen radikonaler spille det der, eller få gitt det ut på plate Ja, hvem er det som gir ut noe sånt liksom?! Gratulerer så mye Det var en ære å få det i den rosa daboken og Takker En ære å feire den i boka di også
kristian82 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #8313 Skrevet 12. februar 2011 Ja, hvem er det som gir ut noe sånt liksom?! Takker En ære å feire den i boka di også Nei, han må ha gitt det ut på eget selskap eller noe as Å hvem F hører på det, jeg blir jo ubehaglig i sjela av å høre 1 minutt Så bra Faithy, bare forsvinner du da????
Guriane Skrevet 12. februar 2011 #8314 Skrevet 12. februar 2011 Nei, han må ha gitt det ut på eget selskap eller noe as Å hvem F hører på det, jeg blir jo ubehaglig i sjela av å høre 1 minutt Så bra Faithy, bare forsvinner du da???? Det er han nødt til! Veit. Får fysisk vondt i kroppen når jeg hører den låta der
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar 2011 #8315 Skrevet 12. februar 2011 Noen ganger kan man være glad for at man ikke hører på radio i det hele tatt, altså? Bra! Men godmorgen kan man vel si for det om?
Gjest Katee Skrevet 12. februar 2011 #8316 Skrevet 12. februar 2011 "Kan du komme hit å snakke litt med meg Ja du, jeg vil prate litt med deg Kan du komme hit å snakke litt med meg Adrmiral han vil ha kontakt" OMG! For en uuuuuuuuuuutroooooooooooooliiiiiiiiig dårlig sang. :daane: Og jeg får den ikke ut av hodet Ikke jeg heller!
kristian82 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #8317 Skrevet 12. februar 2011 Det er han nødt til! Veit. Får fysisk vondt i kroppen når jeg hører den låta der Noen ganger kan man være glad for at man ikke hører på radio i det hele tatt, altså? Bra! Men godmorgen kan man vel si for det om? Ja, absolutt Mar God morgen og kveld Ikke jeg heller!
Gjest Katee Skrevet 12. februar 2011 #8318 Skrevet 12. februar 2011 Jeg vil ikke ha den sangen på hjernen, K! Syng en annen?
kristian82 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #8320 Skrevet 12. februar 2011 Jeg vil ikke ha den sangen på hjernen, K! Syng en annen? :troest: Jeg er en eeeeeeeeeenhjøøøørning jeg tenker bare på eeeeeeeeeeeeen ting Haba, haba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå