Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Gjest Mahareth
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor Guriane ikke er sjarmert helt i senk av deg, K82! :kose:

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

Jeg tolker at de skriver bryllupsløfter som at hun muligens er det ;)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor Guriane ikke er sjarmert helt i senk av deg, K82! :kose:

Hun har så ufattelig sterke ben :klaske: hun bare neeekter å synke ned/bli mo i knærne :sur::fnise:

Koslig sagt Mah :kose:

Jeg tolker at de skriver bryllupsløfter som at hun muligens er det ;)

:ler:

Skrevet

Men kjære deg, de har jeg jo skrevet for lenge siden :kose: De er allerede trykket og laminert på det flotteste papir med vakre roser etc. på :nigo:

Nåh :rodmer:

Hun har så ufattelig sterke ben :klaske: hun bare neeekter å synke ned/bli mo i knærne :sur::fnise:

:jolie:

Gjest Mahareth
Skrevet

Koslig sagt Mah :kose:

Det betyr jo bare at hun er god til å ...uh, sparke fra seg? Fint det også! :jepp:

Skrevet

Det betyr jo bare at hun er god til å ...uh, sparke fra seg? Fint det også! :jepp:

Sant, da kan jo k82 sitte foran på sparken på vinteren og Gurine stå bak og sparke. Pluss, hun skal jo føde mange :jentebaby: og da trenger hun også sterke ben, for å klare den ekstra tyngden :arwen:

Skrevet

Sant! :jepp:

:5:

Bra du legger planer, K :tommelsmil:

K82 peker bort på en bunke laminerte A4 ark "Ja, alt er planlagt til minste detalj" :jolie:

:fnise:

Skrevet

K82 peker bort på en bunke laminerte A4 ark "Ja, alt er planlagt til minste detalj" :jolie:

:hoho: Greit. Bare jeg slipper å måtte reise til Ullared på bryllupsreise.. :lol:

Skrevet

:hoho: Greit. Bare jeg slipper å måtte reise til Ullared på bryllupsreise.. :lol:

Det skal du få slippe :kose: K82 ser i bunken sin, :opplyser: Ullared skal vi bare ta noen småturer til, sånne dagsturer sammen med barna blant annet :jolie:

:hoho:

Skrevet

Det skal du få slippe :kose: K82 ser i bunken sin, :opplyser: Ullared skal vi bare ta noen småturer til, sånne dagsturer sammen med barna blant annet :jolie:

:overrasket:

Fritt for å sitte på krakken i gangen mens du er inne og handler :opplyser:

Skrevet

:overrasket:

Fritt for å sitte på krakken i gangen mens du er inne og handler :opplyser:

:hoho: som han karen med alle hundene :rulle: Hvorfor i all verden hentet han henne bare ikke når hun var ferdig med å handle :klaske:

Javel, da får du vente mens jeg og Frida, Charlotte og Emilie shopper og koser oss :jolie:

Skrevet

Herregud, den episoden så jeg :daane: Han ble jo kjempesur da hun hadde rota bort kortet og han måtte subbe seg inn og ordne opp :hoho:

Hvem er Frida, Charlotte og Emilie da? De tre andre konene dine? :arwen:

Skrevet (endret)

Herregud, den episoden så jeg :daane: Han ble jo kjempesur da hun hadde rota bort kortet og han måtte subbe seg inn og ordne opp :hoho:

Hvem er Frida, Charlotte og Emilie da? De tre andre konene dine? :arwen:

Jah, og alle de gærne hundene :daane:

:hakeslepp: nei :nei: det er jo :babyjente: våre :opplyser:

Endret av kristian82
Skrevet

Har vi bare jenter?? Vil jo ha en gutt også :jolie:

Skrevet

Har vi bare jenter?? Vil jo ha en gutt også :jolie:

Oki, en gutt også da. Han heter *ser i papirene sine* :opplyser: jeg har ikke skrevet noe om det, så du kan bestemme navnet på han :jolie:

Skrevet (endret)

Oki, en gutt også da. Han heter *ser i papirene sine* :opplyser: jeg har ikke skrevet noe om det, så du kan bestemme navnet på han :jolie:

Når du sier en gutt også, mener du da to jenter og en gutt, eller en gutt i tillegg til de tre jentene? For i såfall får vi greie oss med de tre jentene :ler:

Men han kunne hete Kjell :jolie:

Endret av Guriane
Skrevet

Når du sier en gutt også, mener du da to jenter og en gutt, eller en gutt i tillegg til de tre jentene? For i såfall får vi greie oss med de tre jentene :ler:

Men han kunne hete Kjell :jolie:

Hmm, jeg klarer jo ikke å velge bort en av Frida eller Charlotte eller Emilie :sukk: så må nok bli i tillegg :kose: Jojo, 4 stykk funker :hoho:

Kjell :klo: Hmmm, andre forslag :engel: ? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...