Gjest Mahareth Skrevet 8. februar 2011 #8241 Skrevet 8. februar 2011 Skjønner ikke hvorfor Guriane ikke er sjarmert helt i senk av deg, K82!
Gjest hogwash Skrevet 8. februar 2011 #8242 Skrevet 8. februar 2011 Jeg tolker at de skriver bryllupsløfter som at hun muligens er det
kristian82 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #8243 Skrevet 8. februar 2011 Skjønner ikke hvorfor Guriane ikke er sjarmert helt i senk av deg, K82! Hun har så ufattelig sterke ben hun bare neeekter å synke ned/bli mo i knærne Koslig sagt Mah Jeg tolker at de skriver bryllupsløfter som at hun muligens er det
Guriane Skrevet 8. februar 2011 #8244 Skrevet 8. februar 2011 Men kjære deg, de har jeg jo skrevet for lenge siden De er allerede trykket og laminert på det flotteste papir med vakre roser etc. på Nåh Hun har så ufattelig sterke ben hun bare neeekter å synke ned/bli mo i knærne
Gjest Mahareth Skrevet 8. februar 2011 #8246 Skrevet 8. februar 2011 Hun har så ufattelig sterke ben hun bare neeekter å synke ned/bli mo i knærne Koslig sagt Mah Det betyr jo bare at hun er god til å ...uh, sparke fra seg? Fint det også!
kristian82 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #8247 Skrevet 8. februar 2011 Det betyr jo bare at hun er god til å ...uh, sparke fra seg? Fint det også! Sant, da kan jo k82 sitte foran på sparken på vinteren og Gurine stå bak og sparke. Pluss, hun skal jo føde mange :jentebaby: og da trenger hun også sterke ben, for å klare den ekstra tyngden
kristian82 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #8250 Skrevet 9. februar 2011 Sant! Bra du legger planer, K K82 peker bort på en bunke laminerte A4 ark "Ja, alt er planlagt til minste detalj"
Guriane Skrevet 9. februar 2011 #8251 Skrevet 9. februar 2011 K82 peker bort på en bunke laminerte A4 ark "Ja, alt er planlagt til minste detalj" Greit. Bare jeg slipper å måtte reise til Ullared på bryllupsreise..
kristian82 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #8252 Skrevet 9. februar 2011 Greit. Bare jeg slipper å måtte reise til Ullared på bryllupsreise.. Det skal du få slippe K82 ser i bunken sin, Ullared skal vi bare ta noen småturer til, sånne dagsturer sammen med barna blant annet
Guriane Skrevet 9. februar 2011 #8253 Skrevet 9. februar 2011 Det skal du få slippe K82 ser i bunken sin, Ullared skal vi bare ta noen småturer til, sånne dagsturer sammen med barna blant annet Fritt for å sitte på krakken i gangen mens du er inne og handler
kristian82 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #8254 Skrevet 9. februar 2011 Fritt for å sitte på krakken i gangen mens du er inne og handler som han karen med alle hundene Hvorfor i all verden hentet han henne bare ikke når hun var ferdig med å handle Javel, da får du vente mens jeg og Frida, Charlotte og Emilie shopper og koser oss
Guriane Skrevet 9. februar 2011 #8255 Skrevet 9. februar 2011 Herregud, den episoden så jeg Han ble jo kjempesur da hun hadde rota bort kortet og han måtte subbe seg inn og ordne opp Hvem er Frida, Charlotte og Emilie da? De tre andre konene dine?
kristian82 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #8256 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Herregud, den episoden så jeg Han ble jo kjempesur da hun hadde rota bort kortet og han måtte subbe seg inn og ordne opp Hvem er Frida, Charlotte og Emilie da? De tre andre konene dine? Jah, og alle de gærne hundene nei det er jo våre Endret 9. februar 2011 av kristian82
Guriane Skrevet 9. februar 2011 #8257 Skrevet 9. februar 2011 Har vi bare jenter?? Vil jo ha en gutt også
kristian82 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #8258 Skrevet 9. februar 2011 Har vi bare jenter?? Vil jo ha en gutt også Oki, en gutt også da. Han heter *ser i papirene sine* jeg har ikke skrevet noe om det, så du kan bestemme navnet på han
Guriane Skrevet 9. februar 2011 #8259 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Oki, en gutt også da. Han heter *ser i papirene sine* jeg har ikke skrevet noe om det, så du kan bestemme navnet på han Når du sier en gutt også, mener du da to jenter og en gutt, eller en gutt i tillegg til de tre jentene? For i såfall får vi greie oss med de tre jentene Men han kunne hete Kjell Endret 9. februar 2011 av Guriane
kristian82 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #8260 Skrevet 9. februar 2011 Når du sier en gutt også, mener du da to jenter og en gutt, eller en gutt i tillegg til de tre jentene? For i såfall får vi greie oss med de tre jentene Men han kunne hete Kjell Hmm, jeg klarer jo ikke å velge bort en av Frida eller Charlotte eller Emilie så må nok bli i tillegg Jojo, 4 stykk funker Kjell Hmmm, andre forslag ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå