Gjest Mahareth Skrevet 6. februar 2011 #8182 Skrevet 6. februar 2011 For en døgnrytme på deg, Kristian! Sånn går ikke an! til å-mennesket
Guriane Skrevet 6. februar 2011 #8183 Skrevet 6. februar 2011 Guri-Ann Ja, k82 er hard to copy - både på godt og vondt Dere altså, bare snakker tull jo (Det gjør aaaldri jeg ) Guri-Ann faktisk Nei, hvertfall ikke du Åååå...for ein strålande mååårrrrgon! OMG. Oppe FØR seks på en søndag OK. Jeg gidder aldri se på det jeg. Hater den ekle programlederen! Han er nå litt søt også da. Litt sånn ekkel-søt?
Guriane Skrevet 6. februar 2011 #8184 Skrevet 6. februar 2011 Nå har jeg funnet den perfekte gåta til deg, Kristian
KaDust Skrevet 7. februar 2011 #8185 Skrevet 7. februar 2011 Nå er jeg så udatert etter å ha vært foruten tilgjengelig data de 2 siste døgnene at jeg synes du kan oppdatere meg litt.
kristian82 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #8186 Skrevet 7. februar 2011 At Kristian høvler over henne mener du? Var det ikke saging du hørte? Jeg prøver meg ikke på noen fancy entre :jolie Du bare sånn "why bother " :vinke Setter igjen litt :roser Tusen takk appi, det var veldig snilt For en døgnrytme på deg, Kristian! Sånn går ikke an! :nei :jolie :kaffekopp til å-mennesket Nei, verdens mest mongo helge døgnrytme i alle fall Å menneske ja Guri-Ann faktisk ; Nei, hvertfall ikke du :hoho OMG. Oppe FØR seks på en søndag :skratte Han er nå litt søt også da. Litt sånn ekkel-søt? :klo Hvem, ekkel søt? Jeg :lete Nå har jeg funnet den perfekte gåta til deg, Kristian :opplyser Jeg vil bare høre den om du lover å gi meg svaret på den om jeg ikke klarer den. :kaffekopp Nå er jeg så udatert etter å ha vært foruten tilgjengelig data de 2 siste døgnene at jeg synes du kan oppdatere meg litt. Huff, jeg har ikke vært her på 1 døgn eller noe sånn selv, så jeg må nesten oppdatere meg selv først i alle fall
Guriane Skrevet 7. februar 2011 #8187 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Hvem, ekkel søt? Jeg Jeg vil bare høre den om du lover å gi meg svaret på den om jeg ikke klarer den. Per Sundnes Hmm.. Ok da Endret 7. februar 2011 av Guriane
kristian82 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #8191 Skrevet 7. februar 2011 Per Sundnes Hmm.. Ok da Han er litt snodig Per Sundnes er bare
KaDust Skrevet 7. februar 2011 #8194 Skrevet 7. februar 2011 Quoter deg; Huff, jeg har ikke vært her på 1 døgn eller noe sånn selv, så jeg må nesten oppdatere meg selv først i alle fall
kristian82 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #8195 Skrevet 7. februar 2011 Quoter deg; Huff, jeg har ikke vært her på 1 døgn eller noe sånn selv, så jeg må nesten oppdatere meg selv først i alle fall Ja, sånn ja Går det bra? Så lovende datene hørtes ut da
KaDust Skrevet 7. februar 2011 #8196 Skrevet 7. februar 2011 Ja, sånn ja Går det bra? Så lovende datene hørtes ut da Joda går helt greit. Haha, jada. G er lovende han. Rare er at flere har nå bedt meg ut også.
kristian82 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #8197 Skrevet 7. februar 2011 Joda går helt greit. Haha, jada. G er lovende han. Rare er at flere har nå bedt meg ut også. G altså, jeg renger med det står for Gee Dog Gaansta Dårlig humor as Å jasså men du skrev jo at du var vant til at folk bare kastet seg over deg jo Slik oppmerksomhet kan da ikke komme som noe bombe ?
Gjest hogwash Skrevet 7. februar 2011 #8198 Skrevet 7. februar 2011 Jeg tipper det vises på KaDust at hun er litt betatt, alle betatte jenter er jo søte Forøvrig har jeg hatt personal jesus på hjernen siden sist jeg var innom K, helt uten stygge mentale bilder ved siden av!
kristian82 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #8199 Skrevet 7. februar 2011 Jeg tipper det vises på KaDust at hun er litt betatt, alle betatte jenter er jo søte Forøvrig har jeg hatt personal jesus på hjernen siden sist jeg var innom K, helt uten stygge mentale bilder ved siden av! Ja, kanskje det er det det er Hogwash Så bra da, den er jævlig kul Jeg hørte på den når jeg trena om søndagen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå