Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet
:fnise: Du jobber sikkert for Lotto, og pisker opp stemningen sånn at alle løper til kiosken for å levere en kupong, hehe... Luringen! :jepp:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: Du jobber sikkert for Lotto, og pisker opp stemningen sånn at alle løper til kiosken for å levere en kupong, hehe... Luringen! :jepp:

Oh no, you blew my cover! :hakeslepp:

:fnise:

Skrevet

Jeg er skarp når jeg vil! :skratte:

Skrevet

Jeg er skarp når jeg vil! :skratte:

:ler:

Skrevet

Kjenner jeg ble litt skuffet over at du ikke har hatt rare folk på besøk, K. Jeg blir litt fascinert av slike, men må påpeke at jeg ikke tar de med meg hjem :ler:

Jeg skjønner ikke helt dette med PUA-gutter. Hvorfor funker det så bra? :klo: Nei, gi meg nå heller en KG-gutt ;)

Skrevet

Har vi levert samme lottorekka? :hakeslepp For det var nemlig min tur denne ganga :jolie Men du kan få fotballen, det gidder jeg ikke styre med uansett :ler

:klem

Vi kan dele :Nikke::klem:

NEi, fyi! Var jo MIN tur til å vinne i lotto denne gangen. :dry

Dele på 3 da :jepp:

Flisespikkere de luxe! :gjeiper: Akkurat som alt annet en sier i forbifarten det vel. F.eks. "Jævlig morsomt" - "Sinnsykt pen

Dele på 4 da :ler:

Vi bare tulla da Mar. Jeg lata som dette var et sråkforum - siden jeg er sån anti det :ler:

Kjenner jeg ble litt skuffet over at du ikke har hatt rare folk på besøk, K. Jeg blir litt fascinert av slike, men må påpeke at jeg ikke tar de med meg hjem :ler:

Jeg skjønner ikke helt dette med PUA-gutter. Hvorfor funker det så bra? :klo: Nei, gi meg nå heller en KG-gutt ;)

Neeei, ikke si sånn da Al :hoho: Jeg vil ikke ha de her :gjeiper: Nei, huff, ta med sånne hjem :redd:

Det er rare greier det PUA greiene. Men jeg tror det også går litt på at prøver man å sjekke opp jenter 24/7, så får man jo til slutt plukket opp noen. Men må være flaut om en bruker sånne innøvde replikker jentene har hørt før eller lest om. Å etterhvert så blir det kanskje sånn - Fake it til you make it - altås at de PUA gutta går fra sjenert osv. til å bli litt kar :vetikke:

Skrevet

Jeg aner virkelig ikke. De er noen pussige skruer disse PUA-ene :fnise: Jeg kan ærlig innrømme at jeg har sneket inne på forumet deres og kikket litt på diskusjonene og sjekkereplikkene de bruker :fnise:

:ler:

Skrevet (endret)

Du har litt av en rolle å fylle nå, Al :fnise:

Endret av Guriane
Skrevet

:sjenert: Tror du ikke at jeg klarer det?

Jeg noterer meg at Guriane sender ut miksede signaler, og jeg tror hun hinter noe om at Al ikke kan måle seg med K :daane:

Skrevet (endret)

:sjenert: Tror du ikke at jeg klarer det?

Jeg noterer meg at Guriane sender ut miksede signaler, og jeg tror hun hinter noe om at Al ikke kan måle seg med K :daane:

:skratte: :skratte:

Endret av Guriane
Gjest hogwash
Skrevet

Al > K

*løpe og gjemme seg før Kristian dukker opp og blir :rasende: *

:bond:

Skrevet

Al > K

*løpe og gjemme seg før Kristian dukker opp og blir :rasende: *

:bond:

Kan man satse? :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...