Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser du er kjempepop.

Må være kjempedop.

Sorry. ble litt for hektisk for meg! :goodbye:

:kose: ( :haar: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han på seriøs fest eller? :klo:

Skrevet

Kos deg! :

Takk, hadde det fint :kose:

"Haba Haba mucho kebaba" :fnise: Jeg får ikke Stella Mwangi-sangen ut av hodet :daane

:fnise:

Raba baba grønn folkewogn, haba saba grønn lada, hebaba kebaba rompaba :skya:

Vet du hvem sang JEG ikke får ut av hodet!! Akon sin "I juuuust had sex, and it was sooo great eller hva det er" :daane: Det kunne jo ikke vært en mer feil sang :hoho:

Er bare innom en liten tur. Husk, ikke glem meg, gutten :5::hjerte:

Så klart ikke. Kos du er innom :klem:

Ser du er kjempepop.

Må være kjempedop.

Sorry. ble litt for hektisk for meg! :goodbye:

:kose: ( :haar: )

:kose:

Du må være her oftere Faithy! Går det bra? Hva driver du med om dagen :)

Er han på seriøs fest eller? :klo:

Nei, det har jeg ikke vært på. Å hva er en seriøs fest :klo:

Bare hatt skravlekveld her hjemme :)

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg stusset også litt på det med seriøst fest...

Tullefest høres morsommere ut! :opplyser:

Skrevet

Jeg stusset også litt på det med seriøst fest...

Tullefest høres morsommere ut! :opplyser:

Ja, hvem vil dra på en seriøs fest?? :klø: Enten så er det jo fest, eller så er det ikke fest. En seriøs fest, hmmm, aner ikke hva det innebærer. :vetikke:

Gjest hogwash
Skrevet

Nesten litt skuffende at du ikke har hatt mer besøk av han tøffingen! Jeg gledet meg til å høre mer om musklene hans!

Skrevet

Nesten litt skuffende at du ikke har hatt mer besøk av han tøffingen! Jeg gledet meg til å høre mer om musklene hans!

:hoho:

Jeg syns det er like bra jeg - har mer enn nok med mine egne muskler :fnise:

Men hva skrev han om musklene sine - jeg gikk vel ikke glipp av noen innlegg :lete: Eller mener du at det var på det nivået han lå? (K82 er litt trøtt :ler: )

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg mener å huske at han skrev noe om det, men orker ikke bla meg bakover :gjeiper:

Skrevet (endret)

Jeg mener å huske at han skrev noe om det, men orker ikke bla meg bakover :gjeiper:

Nei, stemmer han nevnte det ja :hoho:

At det er mulig.. å det rareste er jo :rulle: når man har en ROSA dagbok, og ROSA dagbok avatar, så hvorfor i all verden tror de DA at "han blir sikkert fornærma om jeg skriver at han er/det er femi, homo osv osv. fordi k82 er så opptatt av å være super macho" :rulle:

Endret av kristian82
Gjest hogwash
Skrevet

Jeg tror egentlig han var mer opptatt av å imponere damene enn å fornærme deg :opplyser:

Hvilke fordommer har hogwash mot slike sa du?

-Han har profilbilde på facebook i bar overkropp (alt. bilen)

-Han blir alltid høylytt når han drikker

-Tror han blir lykkelig hvis han bare får nok "pulings"

Skrevet

Jeg tror egentlig han var mer opptatt av å imponere damene enn å fornærme deg :opplyser:

Hvilke fordommer har hogwash mot slike sa du?

-Han har profilbilde på facebook i bar overkropp (alt. bilen)

-Han blir alltid høylytt når han drikker

-Tror han blir lykkelig hvis han bare får nok "pulings"

:hoho::5:

Mulig det :jepp: Men blir noen imponert over sånt :klo: Å jeg tror ikke engang på at var en "kjekkas" :ler:

K82 stiller seg bak fordommene til Hogwash ( å føyer til sine egne k82 fordommer)

- Han har vært og er utro når muligheten byr seg, det er da ikke såå farlig.

- Han sliter i det stille med indre komplekser og blåser seg opp ved å slenge dritt til tilfeldig forbipasserende på byen, egle etter bråk.

- Han skjønner ikke greia med kondom, da det er sååå mye bedre uten.

- Han har 150.000 i forbrukslån, men man lever jo bare en gang.

K82 er så fordomsfull av seg :rulle:

Gjest hogwash
Skrevet

Men blir noen imponert over sånt :klo: Å jeg tror ikke engang på at var en "kjekkas" :ler:

Tror isåfall det er de samme som faller for PUA-gjengen, usikre små jentunger.

K82 er så fordomsfull av seg :rulle:

Da er vi to! Tror dog ikke dette er de verste fordommene i verden ;)

Skrevet (endret)

Tror isåfall det er de samme som faller for PUA-gjengen, usikre små jentunger.

Da er vi to! Tror dog ikke dette er de verste fordommene i verden ;)

Ja, agreed. Usikre små jenteunger med klamydia :jolie::fnise:

Nei, å kan knapt kalles fordommer når de stemmer med virkligheten i 9.8 av 10 tilfeller :jepp:

Endret av kristian82
Skrevet

Nå er det sovetid :Gjesp:

I morgen hååååper jeg at jeg enten vinner noen hundretusner på fotball, eller at jeg blir lottomillionær :bolledeig:

:natti::goodbye:

Gjest Mahareth
Skrevet

Har vi levert samme lottorekka? :hakeslepp: For det var nemlig min tur denne ganga :jolie: Men du kan få fotballen, det gidder jeg ikke styre med uansett :ler:

:klem:

Skrevet

NEi, fyi! Var jo MIN tur til å vinne i lotto denne gangen. :dry:

Skrevet

Ja, hvem vil dra på en seriøs fest?? Enten så er det jo fest, eller så er det ikke fest. En seriøs fest, hmmm, aner ikke hva det innebærer.

Flisespikkere de luxe! :gjeiper: Akkurat som alt annet en sier i forbifarten det vel. F.eks. "Jævlig morsomt" - "Sinnsykt pen"...

Nå er det sovetid. I morgen hååååper jeg at jeg enten vinner noen hundretusner på fotball, eller at jeg blir lottomillionær

Beklager del 1...

Har vi levert samme lottorekka? For det var nemlig min tur denne ganga. Men du kan få fotballen, det gidder jeg ikke styre med uansett

Beklager del 2

NEi, fyi! Var jo MIN tur til å vinne i lotto denne gangen.

Beklager del 3

JEG har nemlig også levert inn kupong, med spesialplukkede tall over hele fjøla. Hver tallrekke setter jeg opp TO ganger for sikkerhets skyld. Så derfor er det nok meg som vinner kveldens storpott, og så drypper det litt på dere også muligens... ;)

Hvordan er det; leverer dere vanlig maskinlaget kupong i kiosk, eller har dere fødselsdatoene...eller er det enda mystiskere ting som utplukker tallene? Jeg leverer hjemmefra på nett og er storfornøyd med det. :)

Skrevet

JEG har nemlig også levert inn kupong, med spesialplukkede tall over hele fjøla. Hver tallrekke setter jeg opp TO ganger for sikkerhets skyld. Så derfor er det nok meg som vinner kveldens storpott, og så drypper det litt på dere også muligens... ;)

Hvordan er det; leverer dere vanlig maskinlaget kupong i kiosk, eller har dere fødselsdatoene...eller er det enda mystiskere ting som utplukker tallene? Jeg leverer hjemmefra på nett og er storfornøyd med det. :)

Veeel. For å være ærlig har jeg ikke råd til å tippe. Så har dermed ikke tippet :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...